Küçük bedeni büyük boy yatağın ortasına yayılmıştı, bir sürü şilte boş bırakılmıştı. Döndü... Biraz daha döndü... Ve daha fazla uyuyamadı. Yeşil gözleri uçuşarak açıldı, zarif yüzüne kaşlarını çattı. Her sabah, belki de sadece bir rüya olduğunu umuyordu, belki Sasuke onunla merdivenlerin dibinde buluşur ve birbirlerine sıcak kucaklamalarla sarılırken güçlü kollarına atlayabilirdi.
Sakura tavana baktı. Ne yapıyor acaba... diye düşündü, dudaklarının arasından bir iç çekti. Uyanık mıydı? Gülüyor muydu - belki sağdıçlarıyla? Hiç uyuyakaldı mı? Belki de bütün gece konuşup şakalar yaparak ayakta kalmışlardı. Ciğerlerinden bir hıçkırık çıktı.
Aman Tanrım! Bugün düğün günüydü! Sakura tavana aval aval baktı, doğru gördüğünden emin olmak için gözlerini ovuşturdu. Daha fazla tereddüt etmeden evin içinde koştu, ışık düğmelerini açtı ve nedimeleri uyandırdı. "Kızlar!? Bugün düğün günü! Uyanın, hazırlanmamız gerek!" Aniden kendini genişlemiş hissederek malikane boyunca ilan etti.
Ino inleyerek yatağından yuvarlandı. "Sakura, saat sabahın beşi..." Hazırlanmak için bu kadar erken kalkmanın mantığını göremeyerek mırıldandı.
"Evet! Ve kuaför saat altıda burada olacak! Hepimizin duş falan alması gerekiyor!" Sakura ellerini havaya kaldırdı, aniden strese girerken kalbi hızla çarpıyordu.
"Altı otuz..." diye düzeltti Hinata. Sakura'yı gülümseyerek, odasından çıkarken ve gözlerini ovuşturarak uykularından.
"Hadi hazırlanma zamanı," diye yanıtladı Sakura, gözleri heyecanla parlayarak. Sadece düğün günü değil, aynı zamanda sevgilisi Uchiha Sasuke ile nihayet yeniden bir araya geleceği gündü. Onu çok özlemişti… yüzünü hatırlayarak rüya gibi gülümsedi, hatlarında akan kusursuz güzellik.
Göz kapaklarının arasından sevgiyle ona bakarken, gözleri daha küçük şekillerinden sadece hafifçe çekikti. O zamanlar zenginlerden beklediği gibi burnu asla yukarı kalkık değildi, aksine iyi biçimliydi ve yüz yapısından görünüyordu. İçgüdüsel olarak büzülmüş ve dudaklarının kenarları kıvrılırken incelmiş dudakları, onu gördüğünde her zaman en güzel gülümsemelere yayılırdı.
"Gelin adayı hemen kocanı düşünmeyi bırak!" Sakura'nın gözlerindeki parıltıdan müstakbel kocasını düşündüğünü anlayan Ino kıkırdadı. Gerçeğe geri döndükten sonra, Sakura yanaklarına bir allık yayılırken gergin bir şekilde güldü. Ondan bu kadar uzun süre ayrı kaldığında bu çok bariz olmaya başladı, değil mi? "Haydi hepimizi uyandırdın, şimdi duşa ilk giren sen olabilirsin!"
"Tamam tamam!" Dostça bir güçle banyoya itilirken Sakura gevşekçe itaat etti. İçeri girdiğinde, kapısını kilitledi ve soyunmaya başladı.
Düğün hazırlıkları sırasında aralarında bazı küçük anlaşmazlıklar vardı, ancak tüm bu tartışmalar kısa sürede dürüst bir konuşma ve bir özür öpücüğü ile çözüldü. Sakura, duşunun sıcak suyuna adım atarken dudaklarına bir gülümseme yayılırken, rahatlamış bir şekilde içini çekti. Duş başlığından fışkıran su buharı, süt beyazı tenini okşayarak, ona yeni ve tazelenmiş bir hayat verdi.
Elleri vücudunda kayıyordu, pürüzsüz ve ipek dokusuna yaklaşıyordu. Ellerinin avuçları, kıvrımlarıyla buluştuğunda yalnızca hafifçe aşağı iniyordu, bu çok fazla değildi, ancak vücuduna zarif, kadınsı bir güzellik kazandırmaya yetiyordu. Hem vücut yıkama hem de duş jeli ile farklı miktarlarda ovarken vücudunda köpükler köpürüyordu. Şampuan, saç kremi, jel ve yıkama ürünlerinin kokulu kokuları tüm banyoyu sardı ve onu yeryüzündeki cennete yakın bir koku yaptı.
Bacaklarının uzunluğunu köpürttü ve bu hareketi bir jiletle izledi, bacaklarını gecenin erken büyümüş kıllardan tıraş etti. Suyla ağırlaşmış pembe bukleleri yüzünün kenarlarından sarkıyor ve onu pitoresk bir güzellikle çerçeveliyordu. Duşunu tamamladıktan sonra, Sakura küvetten çıktı, havlusunu çıplak vücuduna sardı, su damlacıkları damlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...