25 • kıskançlık

565 53 33
                                    

"Adil değil! Bu oyunda ne zaman bu kadar iyi oldun?"

"Ben her zaman iyi oldum, sadece unuttun." dedi Sakura.

"Bırakıyorum!" Naruto, konsolu melodramatik bir öfkeyle yere attı.

Hinata oturduğu puf koltuktan sessizce kıkırdadı. Sakura, koyu saçlı kızın lavanta gözlerinin biraz parladığını fark etmeden edemedi, o da sarhoştu. Naruto'nun Sakura'nın beş dakika önce oyun kumandasının fişini çektiğini fark etmemiş olması da muhtemelen alkolün suçuydu.

Bunu bilen Sakura, kısa süre sonra Naruto'nun ve büyük sürprizi olan Hinata'nın da katıldığı kahkahalarla yere yığıldı. Kız, Sakura'nın fark ettiğinden daha fazla içmiş olmalı. Pazar gecesiydi ve içmemesi lazımdı.

Bu düşünce onu ayılmaya neredeyse yetmişti. Ayağa kalkmak için kollarını yere dayadığında, dünya onun etrafında çok fazla döndü ve ayakta rahat hissetmesini sağladı.

Naruto ve Hinata gelişigüzel bir şekilde Naruto'nun yatağına tırmanırken -Sakura, Hinata'nın davranışına şaşıramayacak kadar sarhoştu- ve Lee uykusunda horlarken ona benzer şekilde geveleyerek mırıldanan mırıltılar geldi.

Sakura, Naruto ve Hinata'nın ne kadar tatlı olduklarını düşünmeye zorladı. Onlar adına gerçekten mutluydu.

Sakura yerde tek başına uyudu ve düşünmeye başladı nedensiz. Belki de yalnız olduğu içindi...belki de bir düzeyde, Sasuke ile işlerin gidişatına üzüldüğü içindi...

Bunu düşünmeyecekti.

Ama o bunu düşündü. Uyuyana ve rüyaları kara gözlerle ve boş sözlerle doluncaya kadar bunu düşündü.

"Sakura," bir erkek sesi zihninde bir yerlerde yankılandı.

"Hm" Sakura havayı körü körüne taradı, avucunun derisi tenine değdiğinde tatmin olduğunu hissetti.

"Sakura-chan, dersin yok mu?"

Bu onu uyandırdı.

"Bok!" Sakura, ödüllendirildiği ani baş dönmesi karşısında sinerek yerden fırladı. Boynunda bir kramp ve büyük bir mide bulantısı vardı ama bunun üzerinde duracak zamanı yoktu. Saate baktığında sekize gelmek üzereydi. Kahretsin Uchiha'nın dersini kaçıracaktı.

"Lanet olsun Naruto! Dün gece neden bu kadar çok içmeme izin verdin?" Sakura çılgınca sızlandı, siyah converse'ini aceleyle bağladı.

"Bana bakma! Sen ve Hinata-chan o votkayı içtiniz ki farkına varamadım." Naruto protesto etmek için ellerini havaya kaldırdı, hafif bir akşamdan kalma kızarması yanaklarındaydı. "Zavallı Hina banyoda bağırsaklarını kusuyor."

Naruto'nun sözleri, banyodan gelen öğürme sesiyle noktalandı.

"Zavallı Hinata, ona daha iyi hissettiğini umduğumu söyle!" Sakura kitap çantasını yerden aldı, önceki gece yanında getirdiği için minnettardı. "Gitmeliyim Naruto!" Ona sarılmak için uzandı.

"Şimdi derse bile geç kalmadan kıçını buradan kaldır!"

Değerli arkadaşına parlak bir şekilde gülümseyerek, Sakura yurt odasının kapısından çıktı, gerekirse sınıfa kadar koşmaya hazırlandı.

Ancak soğuk sonbahar rüzgarı bu planı hızla kapattı. Soğuk neredeyse anında nefesini kesti ve Sakura sınıfa hızlı, dişlerini takırdatan bir yürüyüş yapmak zorunda kaldı. Şükürler olsun ki şort ve tişört değil eşofman giyiyordu ama bunlar Naruto'nundu ve onun küçük bedeninde kesinlikle büyüktüler. Gece üzerine içki dökmüştü ve Naruto ona değiştirmesi için bir çift kıyafet teklif etmişti. Belli ki dersten önce üstünü değiştirecek zamanı yoktu.

impressive teacher | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin