30 • gerginliği aş(m)ak

810 55 217
                                    

Uzun sessizliği Sakura bozdu. Şimdi konuşmak en doğrusuydu.

"Sasuke... düşünüyordum da... belki eğer biz, peki... aramızdaki bu gerilimi giderirsek, bunu aşabiliriz ve her şey normal olabilir."

"Gerginliği aşmak mı?" Sasuke, ne demek istediğini açıkça anlamış olsa da, ona bir kaşını kaldırdı.

"Evet," diye yanıtladı Sakura, bitirmesine izin vermeden. Bu noktada, bu çaresiz özlem duygularından kurtulmak için her şeyi yapacaktı

Sasuke sadece ona bakıyordu, çok açık bir şekilde onu okumaya çalışıyordu. "Sakura, sanmı-"

Sonra öne eğildi ve onu öptü. Tüm bu cesaretin nereden geldiği hakkında hiçbir fikri yoktu, ama sadece doğru geliyordu. Bu sadece hızlı, iffetli bir öpücüktü ama yine de bir öpücüktü ve Sakura'nın kalbinin çarpmasına ve yanaklarının kızarmasına neden oldu.

"Sadece bir deneyebiliriz diye düşündüm çünkü bu... bu, her neyse..." Sakura sözleriyle mücadele etti. "İstemiyorsan..."

"Öyle değil," dedi Sasuke, ağzını ısırdı. "Sadece bunun iyi bir fikir olduğundan emin değilim."

Sakura kanın kulaklarına hücum ettiğini hissetti. Sasuke, ona büyük bir yanlış yapmış gibi duvara kaşlarını çatarak bakıyordu. Bunu o kadar düşünmemişti ki. Bu gece onu öpümüştü ve şuan onu geri yarı yolda mı bırakıyordu yani?

Aniden ayağa kalkıp çay fincanını sehpanın üzerine koyan Sakura hafifçe eğildi ve ayrılmak için acele ederken neredeyse tökezledi. "Affet beni," diye mırıldandı, kızarıklığını saçlarının arkasına saklayarak. "Ne yaptığımı bilmiyorum."

Cevap vermeyince, Sakura kapıya mutlak bir üzüntü ve tiksinti içinde döndü, kapı koluna uzanırken Sasuke'nin eli bileğine çarptığında durdu. Kalktığını bile duymamıştı.

"Sakura," onun arkasından nefes aldı ve ses Sakura'nın omurgasını ürpertti.

Sasuke onu temkinli bir şekilde izliyordu. Uzanıp pembe telleri kulağının arkasına sıkıştırdı, parmakları boynunun derisinde oyalandı.

Bir an gözlerini kilitledi.

Sonra "Siktir et" diye mırıldandı ve Sakura'yı kendine doğru çekti.

Dudaklarını bir kez daha kendi dudaklarına getirirken parmaklarını saçlarına geçirerek onu kendine çekti. Onu pervasız bir teslimiyetle öptü ve dilini dudaklarının dışında gezdirirken Sakura'nın tutuşunun titremesine neden oldu. Onları onun için ayırdı ve açgözlülükle ağzına tam erişim sağladı, ağzına iç çektiğinde alışılmadık bir şekilde inledi.

Elleri saçlarından kalçalarına, kalçasının üzerinde gezinip uyluklarının arkasını kavramak için yerleştiğinde ağzından ürkütücü bir gıcırtı kaçtı, onu kaldırıp kanepeye taşıyordu. Oturup Sakura'yı kucağına oturttu ve bacakları ona dolandı.

Elleri amansızca onun yanlarında ve kalçalarında gezindi ve Sakura kulaklarının parlak kırmızıya döndüğünü hissetti. Zaten ne kadar kendinden geçmiş göründüğünü tahmin ediyordu, bunu Sasuke'den beklemiyordu. Genelde çok çekingen ve soğuktu… Ondan bu kadar tepki alması şaşırtıcıydı...

İç uyluğuna baskı yapan arzusunun sıcaklığını şimdiden hissedebiliyordu. Yarın morlukları olacağından emindi ama aldırmadı. Elleri gömleğinin altında gezindi, parmakları hafifçe hassas, çıplak teninde gezindi. Etek ucunu göğüslerinin hemen altına gelene kadar yukarı ve yukarı doğru oynattı.

Sasuke geri çekildi ve ona dikkatlice baktı. Dudakları ondan ayrılırken Sakura'nın ağzından küçük bir itiraz sesi çıktı. Gözlerinde bir soruyla ona bakıyordu, açıkça istediği gibi gömleğini çıkarmadan önce izin istiyor gibiydi. Cevap olarak, Sakura sweatshirtü başının üzerine kaldırdı ve Sasuke hemen geriye doğru eğildi, kanepenin derinliklerine. Gözleri özür dilemeksizin onun vücudunda gezindi ve Sakura kendini örtme dürtüsüyle mücadele etti.

impressive teacher | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin