24 • karşılıklı iyilik

504 58 21
                                    

"Neredeydin?" Ino küstah, hastalıklı bir sesle sordu.

Yurt odalarına Ino'yu uyandırmayacak kadar sessizce girebileceğini ummuştu.

"Kliniği geç saatlere kadar açık tutmak zorunda kaldık ve ben de yardım etmek için kaldım," diye karar verdi Sakura. Sonuçta yalan değildi.

"Hm," diye mırıldandı Ino, yüzünü yastıklarına gömerken. "Ölüyormuşum gibi hissediyorum."

Sakura, en yakın arkadaşını bakışlarıyla değerlendirirken gözlerini devirdi. "Hiç ilaç aldın değil mi?"

Telsiz sessizliğiyle karşılandıktan sonra Sakura içini çekti.

"Gerçekten çaresizsin, biliyor musun?" Sakura, soğuk algınlığı ilacı almak için masasının çekmecesine uzanmadan önce azarladı.

"Biliyorum."





Sakura ertesi sabah o kadar şiddetli bir sinüs baş ağrısıyla uyandı ki boğazının ne kadar acıdığının farkına vardı.

Hastalanmayı bekliyordu ama bu kadar ağır değil. Cep telefonunu uyuşuk bir şekilde çıkararak, okulun etrafında dolaşan şiddetli hastalık nedeniyle bazı derslerinin iptal olduğunu umarak e-postasını kontrol etti. Davranışsal Sinirbilim dersi ve Anatomi laboratuvarı dışındaki her şeyin iptal edildiğini görünce rahatladı.

Her şeye rağmen, günün ilk dersinin iptal edildiği için daha birkaç saati vardı ve bu yüzden başını yastıklarına daha da gömdü ve uyandığında daha iyi hissetmeyi umdu.




Hala hasta görünüyordu.

Teni hâlâ soluktu ve gözlerinin altında koyu halkalar vardı, biraz olsun yaramamıştı uyku. Konuştuğunda sesi bir şekilde boğuk geliyordu, Yanaklarındaki ateş geçmemişti.

Neredeyse derse gitmekten vazgeçmişti ve umutsuzca ders başladıktan sonra sadece beş dakikasının olmasını diledi. Daha önce hiç bu kadar hasta olmamıştı. İlaçlar şiddetli ateşini yatıştıramamıştı ve vücudu kamyon altında kalmış gibi ağrıyordu.

Sasuke sınıfa girer girmez onunla göz teması kurmuştu ve onun hastalık durumunu çok net bir şekilde fark etmişti. Genelde ifadesiz olan yüzü, kaşlarının arasındaki tutam ve ağzının hafif aşağı inişinden görülebilen en ufak bir duygu belirtisine bürünmüştü, daha önce Sasuke'nin böyle endişe gösterdiğini hiç görmemişti.

Yaklaşık on beş dakika sonra donarak ölecekmiş gibi hissettikten sonra, Sakura'nın ateşi arttı ve aniden kendini yanıyormuş gibi hissetti. Sweatshirtünü çabucak çıkaran Sakura, altına sadece bluz giydiğini umursamadan, şimdi çıplak kollarıyla buluşan serin havaya minnettardı. Ancak sıcaklık sadece birkaç dakika sürdü ve Sakura acı veren tüyleri diken diken etti.

Sınıfta başka bir dikkat dağınıklığına neden olurken yüzünü buruşturan Sakura, süveterini aceleyle geri çekti, kollarını kavuşturdu ve gidebildiği kadar koltuğuna geri yerleşti. Neyse ki, şiddetli grip öğrenci ve öğretim kadrosunun büyük bir kısmını yok ettiğinden, sınıfta neredeyse tamamen öğrenci yoktu. O gün Sasuke'nin sınıfında sadece sağlıklı ve aşırı kararlı olanlar vardı.

Derse yaklaşık otuz dakika kala Sakura, kırılma noktasına ulaştığına gerçekten inanıyordu. Şakaklarından ve boynunun arkasından minik ter damlacıklarının çıktığını hissedebiliyordu.

Boynunun arkasındaki dikenli bir his onu Sasuke'ye bakmaya sevk etti, onun gözlerinin üzerinde olduğunu hissetmişti. Saatine bakmadan önce birkaç saniye onunla göz teması kurdu ve sonra ona döndü. Bu sefer, ifadesi hiçbir şeyi ele vermiyordu.

impressive teacher | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin