Sakura'nın kalbi o kadar hızlı çarpıyordu ki onun duyabileceğinden emindi. Şimdi onun arkasında duruyordu, kolları iki yanındaydı, elleri tezgahın üzerine dayamıştı. Ona yaslanmak için direnmesi gereken her şeyi aldı.
Durduramadan dudaklarından sessiz, acınası bir keder sesi çıktı. Kızgın bir şekilde kızararak, ona dönmeden önce derin nefes aldı.
Sakura döndüğünde dirseklerini dizlerine dayamış ve başını ellerinin arasına almış bir şekilde tekrar kanepeye döndüğünü fark etti. Sadece onu bu kadar sefil halde görmek canını acıttı. Onun yardımına ihtiyacı vardı ve kendi uygunsuz çekim duygularını görmezden gelmesi lazımdı.
Alt dolaptan bir bardak aldı ve su doldurdu, ardından termometre ve ilaçla ona yaklaştı. En iyi oturma seçeneği olarak karşıdaki sehpayı seçti. Dizleri onunkine değdi - belki de en iyi oturma seçeneği değildi.
"İşte" dedi omzunu nazikçe dürterek. Gözlerinin altında derin mor torbaların yanı sıra sivri ten ve kırmızı gözler vardı. "Bunu dilinin altına koy." ona termometreyi uzattı.
Onunla göz temasını asla kesmedi, termometreyi aldı ve yavaşça ağzına koydu. Her ne yapıyorsa, gözlerinin cihazı sanki kendisine çekiyor gibi ağzına kadar takip etmesinden nefret ediyordu.
Gözleri bir an için kilitlendi - ağzından bir enayi gibi çıkan bir termometre ile kanepede oturuyor ve bir bardak su ve soğuk algınlığı ilacıyla sehpanın üzerine tünedi. Cihazın bip sesi ile Sakura ürperdi.
Düşünmeden, termometreyi ağzından çıkarmak için uzandı, bunu yaptıktan hemen sonra kızardı. "Uh," hafifçe öksürdü, utandı ve aniden bir süredir olduğundan daha gergin oldu. "38." Bugün hiç ilaç almadın mı?" Adama kaşlarını çatarken, utancının yerini çabucak sinir aldı.
O sadece ona omuz silkti, o hızla ilaç kutusunu açıp ona bir bardak su ile birlikte iki tablet verirken kaşlarının kararmasına neden oldu. Hapları kavga çıkarmadan içmişti.
İlaçları alıp mutfak dolabı yerine tezgaha bırakmayı tercih etti. Daha önce küçük karşılaşmalarından ne kadar zevk alsa da, Sasuke onu etrafta taşıyamayacak kadar hastaydı.
Sakura kilerini karıştırırken, bir kutu tavuklu şehriye çorbasına rastladı. Aslında kilerdeki her şey toz içindeydi. Dışarıda yemek yiyen birisi olduğunu doğruladı.
"Bugün bir şey yedin mi?"
"Önemli mi?" kısa, havasız cevap geldi.
Sakura, çorba konservesini bir tencereye boşaltmaya ve ocakta ısıtmaya başladığı için sadece gözlerini devirdi.
"Burada olmamalısın."
Haklıydı, orada olmamalıydı… ama onun bu konuda bir şey söyleyeceğini düşünmemişti. Şimdi ona dikkat çektiğine göre, gerçekten sormadan onun alanını işgal ettiği için kendini son derece utanmış hissetti. Ocaktan uzaklaşıp kapısından kaçmaya hazırlanan Sakura, başka bir şey söylememesi ve daha fazla utanmadan gitmeye karar verdi.
"Hastalanacaksın." Sasuke'nin sesi bu sefer çok daha yakından geldi.
"Ah," diye kekeledi Sakura, dönüp onun arkasındaki duvara yaslandığını gördü. "H-hayır, hastalanırsam bu senin hatan olmayacak. Bugün yaklaşık on iki saat boyunca klinikte hastalarla birlikteydim ve oda arkadaşım falan da hasta, çoktan hasta olmuş olabilirim "
O zaman ona bir kaşını çattı. "Başka bir şeyi kastettiğimi mi düşündün?"
Yanakları kızaran Sakura, ocaktaki çorbayı kontrol etme kisvesi altında döndü. "Hım, hayır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...