Kafeteryaya erken geldi pembeli kız, bir masa seçti ve oturdu. Bu sırada Sasuke'nin telefon numarasını çıkardı. Dikkatle telefonuna girdi ve gerçek adının altına koymaya karar verdi. Öğrencilerin ara sıra profesörlerine mesaj atması gerçekten bir sorun değildi, sonuçta… birçok profesör müfredatlarında cep telefonu numaralarını bile verdiler, bu yüzden sıra dışı değildi.
Ona sadece Sakura yazan kısa bir mesaj yazdı ve sonra telefonunu çantasına koydu ve terli avuçlarını tozluklarına silmeye devam etti. Neden bu kadar gergin olduğunu bilmiyordu, Sasuke'nin kendisi Kabuto'nun toplum içinde garip bir şey denemeyeceğini söylemişti ve bir kaçış yolu olması için öğle yemeğinden sonra için planlar yapmıştı.
Çantasındaki telefonu titredi ve Sakura, Sasuke'den bir mesaj aldığını fark ederek telefonu çıkardı. Kaşlarını çatarak telefonunun kilidini açtı ve okudu.
Sasuke: Henüz orada mı?
Sakura: Hayır
Daha gelmedi
Cevabını yazıp gönderdi. Ona mesaj atmasını beklemiyordu, ama birden yanıt verdiği için daha rahat hissetti. Kendi kendine yetemediğinden değil ama… Sasuke'nin ve Tsunade'nin adamla ilgili açıklamaları arasında, Sakura şimdi Kabuto'ya karşı biraz temkinliydi.
Telefonu tekrar titredi ve Sakura aşağı baktığında Sasuke'nin yeni bir mesaj daha attığını gördü.
Sasuke: Çabuk ol
Normalde, Sakura ona ne yapacağını söylemesinden rahatsız olurdu ve ona inat etmek için öğle yemeğinde fazladan uzun kalmak için bir noktaya değinirdi. Ama bugün, öğle yemeğini kısa tutmayı planladığı için, komutan tavrı onu çok fazla rahatsız etmedi.
Kabuto bundan kısa bir süre sonra geldi. Yanında notlar ve kitaplar getirmişti ve çok geçmeden Sakura ondan korktuğunu unutmuştu. Son derece çekiciydi ve onu bir şekilde rahatlatan güzel bir konuşma tarzı vardı. Aklının bir köşesinde, tam da bu tür davranışlar konusunda uyarıldığını biliyordu, ama dürüst olmak gerekirse, onun tarafından tehdit edilmeyi kendi içinde bulamıyordu.
Belki de Sasuke ve Tsunade abartıyorlardı…
"İyi misin Sakura?" Kabuto aniden sordu. "Biraz mesafeli görünüyorsun."
"Ah! Evet, üzgünüm," dedi Sakura gülümseyerek.
"Özür dileme," diye karşılık verdi Kabuto, bunu yaparken gözlüklerini düzelterek gülümsedi. "Her neyse, bir çalışma seansı için yeterince uğraştığımızı söyleyebilirim. Aslında bugün yönettiğim bir bölüm için laboratuvar kurulumunu almam gerekiyor, bu yüzden gitsem iyi olur."
Sakura, Kabuto'nun kibar tavrı karşısında gülümsedi.
"Bugünkü tüm yardımlarınız için teşekkürler!" Sakura ayağa kalktı ve eşyalarını toplamaya başladı. "Sınava şimdiden daha hazır hissediyorum. Eğitimin başından beri çalışıyorum ama hala gergindim."
Kabuto sevecen bir tavırla başını salladı. "Olman gerektiği gibi, Uchiha-senpai'nin ilk sınavı herkesin bildiği gibi zor. Ama bunda mükemmel olacağını söyleyebilirim. İnanılmaz zekisin, Sakura."
Kabuto elini onun omzuna koymuş ve ona gülümsemişti, ama Sakura gülümsemeyi zor buldu. Kabuto onunla fiziksel temas kurduğu anda, neredeyse anında midesi bulandı. Bir nedenden dolayı, hemen onun tarafından ertelendi. Alarm zilleri kafasında çalmaya başlamıştı. Ona dokunma şekliyle ilgili bir şey, tüylerini diken diken etti ve iyi türden değil.
Anı gerçekten algılayamadan, bitmişti ve Kabuto el sallıyor ve uzaklaşıyordu. Sakura, arkasını dönüp diğer yöne yürümeden önce, isteksizce küçük bir dalgayla elini kaldırdı. Aslında onun gittiği yöne gitmesi gerekiyordu, ama aniden aralarına biraz mesafe koymaya yoğun bir ihtiyaç duydu.
Çantasındaki telefonu titredi ve Ino'dan bir mesaj görmek için çıkardı. Ayrıca yarım saat önce Sasuke'den aldığı bir mesaj vardı. Ino'nun mesajı az önce ona bu gece odadan çıkacağını bildirdi ve Sakura gülümsemeden edemedi. Ino'nun geceyi nerede geçireceğini bildiğini hissediyordu.
Sasuke'nin metni çok daha az hoştu.
Sasuke: Hala bitmedi mi ?
Bir buçuk saat oldu aptal
Problem yoktur umarım?
Sakura gözlerini devirdi. Kabuto ile iki saat kalmak istemiyordu, ama gerçekten, iki saatlik bir çalışma seansı onun için kısaydı.
Sakura: Evet henüz bitti
Bir problem çıkmadı verimli bir dersti
Bir an ona hissettiği tuhaf duyguyu anlatmayı düşündü ama çabucak bunun anlamsız olduğuna karar verdi. Rahatsızlığı için bir neden bulamıyordu ve bu yüzden onu kızdırmanın bir anlamı yoktu.
Sasuke: İyi
Sakura bu mesaja gülümsemişti. Bir an için Sasuke'nin bu mesajı yazarken ki somurtkalığını düşündü ve gülümsemesi artmıştı. Artık profesörünün sinir bozucu yüzü onu gülümsetiyordu.
Telefonunu çantasına geri koyan Sakura, kütüphaneye doğru yürüyüşe başladı. Test üç gün sonraydı ve yapacak daha çok çalışması vardı.
Hadi öpüşün de rahat edek kaç bölüm oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...