"Ne, panik atak falan mı geçiriyorsun?" Karin'in alaycı sesi Sakura'yı bir bıçak gibi kesti.
"Kendi işine bak," diye tersledi Sakura, hemen doğruldu ve Karin'e düşmanca bir bakış fırlattı. Normalde kızı görmezden gelmeye çalışırdı ama Sakura tavlanacak havasında değildi. Bazen, uçucu iç benliği sadece devraldı.
"Hm," Karin burnunu kaldırdı ve sınıfa girdi.
Kendini kanıtlama ihtiyacı hisseden Sakura burnunu sildi ve toplayabildiği kadar özgüvenle sınıfa yürümeye başladı. Karin'in grubundan kıkırdayanlar, Sakura'nın Karin'in dedikodularına ilişkin varsayımında haklı olduğunu doğruladı.
Kopyayı önlemek amacıyla testler için oturma düzeni farklıydı. Sakura, iki yanında öğrencisi olmayan bir koltuğa oturdu ve bundan daha müteşekkir olamazdı. Daha az dikkat dağınıklığı, bir tür sinir krizi geçirmeden testi geçmesine yardımcı olacaktı.
Yine de o kadar çok titriyordu ki, önüne oturup pes etmeden önce kalemini defalarca düşürdü. Her nefes böyle bir zorlanma gibiydi.
"Sakin ol."
O sırada Sasuke onun önündeydi, ona bir test ve bir baloncuklu kağıttan geçiyordu. "Başarılı olacaksın, endişelenme." diye mırıldandı, muhtemelen diğer öğrenciler duymasın diye.
Sakura'dan uzaklaşırken hafifçe gülümsedi. Test o kadar zor olamazdı… Sasuke onu cesaretlendirmiyorsa. Ne de olsa cesaret verici bir tipe benzemiyordu...
Test sadece birkaç dakika sonra başladı ve Sakura kalbinin çılgın atışı yerine kağıttaki kelimelere odaklanmaya karar verdi. İlk soru… kolaydı. Bunu düşünmek zorunda bile değildi. Cevabı not alırken gülümseyerek Sasuke'ye bir bakış attı. Masasında oturmuş, dikkati dağılmış bir şekilde bir şeyler okuyordu.
Abanoz saçları gözlerinin içine öyle düştü ki Sakura oraya gidip saçlarını bir kenara fırlatabilmeyi diledi. Utanmadan ona bakarken kalem silgisi ağzına girdi.
Sanki onu izlediğini hissetmiş gibi, gözleri kendikiyle buluşmak için kısıldı. Bakışları hemen ağzındaki kaleme kaydı ve bu mesafeden emin olamasa da dudaklarını yaladığına yemin edebilirdi...
Bu, onu gerçeğe döndürdü ve dikkati testten uzaklaşmasına izin verdiği için neredeyse kafasına vuracaktı.
Onun küçük düşüncesizliğinden sonra sınavın geri kalanı yeterince sorunsuz geçti. Sakura, her soruyu yanıtlarken kendine daha çok güveniyordu ve bitirdiğinde kendini çoğunlukla güvende hissediyordu. Henüz kimsenin bitirmediğini görmek için yukarıya baktı ve testlerini ilk veren olmanın dikkatini çekmek isteyip istemediğini tartıştı. Çabucak yapmaya karar verdi, çünkü orada oturursa, cevaplarını fazla düşünecek ve bir şeyleri değiştirecekti. Ve sonradan yapılan yanlışlarının olmasını istemiyordu. A ile geçmek istiyordu sınavı.
Eşyalarını topladı ve test kağıtlarını elinde sıkıca tutarak odanın ön tarafına doğru merdivenlerden indi. Sasuke ayağa kalktığından beri onu izliyordu.
"Eğer gerginsen" dedi sessizce. "Cevaplarını düşünmek için yeterince zaman ayırmalıydın."
Testi hızla Sakura'nın elinden kaptı. Ağzı açık ona baktı, sınıfın ortasında onunla kavga etmeye kararlıydı.
"Daha fazla zamana ihtiyacım yoktu." dedi onun yerine.
"İyi, bakalım nasıl yaptın o zaman hanımefendi." diye mırıldandı, masasının altına uzanıp balonlu kağıt için bir anahtar çıkardı.
"Pekala..." Sasuke'nin sözleri neredeyse kalbini durduracaktı.
İyi iş çıkardığını biliyordu ama şimdi paniğe kapılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...