Düğün zamanı bitmişti. Herkes danslarını etmiş, hediyeler verilmiş ve sona gelinmişti. Sadece birkaç arkadaş ve Sasuke'nin ailesi kalmıştı. Ama ortalıkta asıl olması gereken kişi olan Sasuke birden bire ortalıktan kaybolmuştu. Sakura bu durumdan endişe etmeye başladığı zaman Kakashi'ye döndü.
"Senpai, Sasuke nerede? Bana bir şey söylemedi ve bayadır ortalıkta yok."
Kakashi çaktırmadan gülümsedi. "Ah, merak etme işi çıkmıştır. Sonuç olarak muhteşem karısını yalnız bırakacak birisi değil Sasuke." diyip kızın içini rahatlatmaya çalışmıştı.
Bu rahatlatma kısa sürmüştü çünkü Sasuke'nin sesi tüm düğün salonunda duyulmaya başlanmıştı.
"Öncelikle herkese bugün geldiği için çok teşekkür ederim kendi adıma ve karım adına." Sakura sesin geldiği yana bakmaya çalışıyordu ama göremiyordu bir türlü kocasını. "Ah, buradayım güzelim! Ses odasında merak etme." Sakura birden kafasını dik tutup sese odaklandı. Utanmıştı.
"Hepinize minnettar olduğumu söylemek istiyorum. Birkaç kişi hariç... O da Kakashi ve ayakçıları... Hepinizin ağzına tükürürdüm ama düğünümü bozamam şuan. Ama lanet olası o üç günün acısını çıkartacağı sizden."
Naruto bir yandan gülme krizine girerken Kakashi ensesini kaşıyarak Jiraya'ya döndü. "Bu ergen kafalılar ah, sizin kitaplarınızı okumadığı için anlayamayacaklar hiçbir zaman..." dedi. Jiraiya ise içkisinden içerek Kakashi'ye kadeh kaldırdı.
"Burada en çok olmasını istediğim kişi yok bu yüzden üzgün değilim çünkü her zaman yanımda olduğunu biliyorum ve bu anı benden bile daha çok mutlu olacağını bildiğim için içim rahat bir şekilde geçirdim bu düğünü. Eminim ki İtachi'de mutlu olurdu onun gibi bir kadınla evlendiğim için..."
Mikoto o sırada Sakura'nın omzuna ellerini koymuş bir şekilde oğlunun konuşmasını dinliyordu.
"Son diyeceğim şey ise; Karımı yani Uchiha Sakura'yı tanımlamaya ihtiyaç duymayacak kadar çok sevdiğimi söylemek istiyorum."
Sakura ayağa kalkıp tüm salonun duyabileceği bir şekilde bağırdı.
"Bende seni seviyorum Sasuke-kun"
•
•
•
•"Ya, sırtım çok ağrıyor Sasuke!"
Spa'da, sıcak suyun tadını çıkartırken çift bir kez daha içlerinden teşekkür ettiler Tsunade'ye. Senju binasında eğitim başlamıştı ve ikisinin de işlerinin başında olma vakitleri gelmişti ama Tsunade sağolsun bu durumu idare etmişti ve Dan ile birlikte bir düğün hediyesi olarak kaplıca da 8 günlük bir tatil hediye etmişlerdi çifte.
"Güzelim sıcak su ağrıma iyi gelecektir. Yani sırt kasların bi-" Sakura sıcak suyu Sasuke'nin yüzüne doğru atarak susmasını engelledi. "Anladık Anatomi profesörüsün. Sabahtan beri... Daha kaç defa anlatacaksın omur kaslarının kasılmasını acaba?"
Sasuke güldü.
"Ah, sadece bilgi vermek istemiştim..."
"Hatırlarsan bende doktorum Sasu-chan senin kadar iyi biliyorum!" diyip kollarını çıplak göğüsünde birleştirip arkasını Sasuke'ye döndü.
"Sasu-chan demeyi ne zaman bırakacaksın! Annem gibisin..."
Sakura tek kelime dahi etmeden arkasındaki Sasuke'yi umursamadan rahatlamaya devam etti. Sasuke bu durumdan istifade Sakura'yı omuzlarından doğru tutup kendine doğru çekti. Sakura'dan tiz bir çığlık çıkmıştı.
"Ne yapıyorsun seni sapık!"
Sasuke, Sakura'nın boynunu öperek konuşmaya devam etti.
"Bana Sasu-chan dediğin için sana ceza olarak öpmeye karar verdim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...