Sakura yaklaşık on saniye bekledi.
Hiçbir şey olmayınca arkasını döndüğünde Sasuke'nin paltosunu kapının yanındaki askılığa astığını, sonra kollarını dirseklerine kadar iterek kaslı kollarını ortaya çıkardığını gördü. Ağır ağır yutkundu. Birdenbire nasıl bu kadar sakinleştiği onun ötesindeydi.
Daha sonra ona yaklaştı, hala çileden çıkaran bir sakinlikle, yüzündeki birkaç tutam saçı nazikçe fırçalamak için tam önünde durdu. Sonunda onu öptü ve bu nazik, yavaş, tatlı ve derindi ve birdenbire zamanlarını almak o kadar da kötü görünmüyordu. İlk seferleri, aslında tek seferleri, çok aceleye getirilmişti. Şaşırtıcı, ama yine de aceleye geldi.
Ah daha doğrusu ikinciyi yapma seferleri de öyle.Yavaşça onu, şüphelendiği odasına geri itiyordu ve parmaklarının elbisesinin arkasındaki fermuarla oynadığını hissettiğinde, başının dönmesini engellemeye çalışarak isteyerek kendini yönlendirmeye izin verdi.
"Hey sakin, Sasuke-kun," Sakura yatak odasına girerlerken ağzına karşı mırıldandı, belli belirsiz yerde bir şilte olduğunu fark etti.
"Sana yardım edeyim."
Ondan uzaklaştı, sonra, Sasuke bir şeyler yırtıp Tsunade ikisini de öldürmeden önce elbisenin fermuarını açmayı bitirmek için arkasına uzandı. Kızıl malzeme hafif bir gümbürtüyle ayağa kalktı ve Sakura'yı Sasuke'nin dairesinin soğuk havasına ve adamın soğuk gözlerine maruz bıraktı.
Sakura, içgüdüsel olarak gövdesinin bir kısmını koluyla örtmek için uzanırken aniden utanarak - ve biraz üşüyerek - onun şiddetli bakışları altında kızardı. Bir süre önce tekrar sevimli iç çamaşırı giymeye başladığına şükretti…
"Tch," Sasuke ona kıkırdadı, aniden önünde ve kolunu kendinden uzaklaştırdı. "Hiçbir şey, lütfen."
"Burası soğuk, Sasuke-kun..." diye somurttu Sakura, yakınında kan şimdiden ısınıyordu. Pahalı kolonya gibi kokuyordu ve hafiften sigara...
"Battaniyelerim var..." Sasuke dudaklarını bir kez daha onun dudaklarına bastırarak onu susturdu ve onu sıcak elleri ve güçlü kollarıyla kendisine yaklaştırdı. Sakura, bağırsaklarının derinliklerinde biriken arzu hissine teslim olurken, aniden soğuk tamamen ortadan kalktı.
Sasuke'nin parmakları dantelli siyah külotunun eteğinin altına tehlikeli bir şekilde iniyordu ve Sakura birdenbire onun kıyafet bolluğundan rahatsız oldu. Geri çekilip tekrar ona baktı.
"Neden ben neredeyse çıplağım ve sen hala bu kadar çok kıyafet giyiyorsun?"
Sonra Sasuke ona sırıttı, yavaş yavaş elbise gömleğinin düğmelerini açmaya başlayarak hız eksikliğiyle alay etti. Şaşırtıcı bir hayal kırıklığıyla hırlayan Sakura, ileri uzandı ve her yöne uçuşan birkaç düğme göndererek çekti. Bir an duraksadı, çok fevri bir şey yaptıktan sonra Sasuke'nin bakışlarıyla karşılaşmaktan biraz korktu.
Ne de olsa bu muhtemelen pahalı bir gömlekti… ama Sasuke için bir sorun olmaz diye düşündü...
Ancak eylemler kelimelerden daha yüksek sesle konuşur ve Sasuke Sakura'ya gömleğinin kaybolmasına aldırmadığını söyledi. Düşündüğü gibi. Bir anda onu yatağa sabitledi, yoğun kara gözleri öyle bir şekilde kendi kendine sabitlendi ki Sakura gözlerini kırpamadığını, hareket edemediğini hissetti.
O zaman, onu tekrar öpüyordu ve dudaklarda, dişlerde ve deride kendilerini kaybederken, her ikisinden de sızan gece olaylarının stresini neredeyse hissedebiliyordu. Sasuke'yi Sayomi ile görmek, Kabuto ile dansı, Sasuke ve Sakura'nın huzurunda ve o anda orada birbirlerine karşı hissettikleri şeylerde kaybolup gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...