Sakura o gece uyuyamayacağını fark etti. Odayı Ino ile paylaşmaya ve yalnız olmamaya alışmıştı. Bir an için Naruto'nun kapısını çalmayı düşündü ama çabucak daha iyi düşündü. Artık neredeyse bir kız arkadaşı vardı ve bu yüzden Sakura'nın şuan onun yanına gitmesi ilk seçenek olmamalıydı.
Kapıdan çıkıp koridordaki duvardaki saati görünce inleyen Sakura, o gece hiç uyuyamayacağı gerçeğini kabul etti. Saat sabahın biri ve sekizde dersi vardı. Her zaman uykusuzlukla mücadele etmişti. Aktif zihnini ve uyumasını zorlaştıran hayal gücünün suçuydu.
Bir tişört ve şort giydiğini ve ayakkabı giymediğini fark etmeden önce dış dünyanın kapısındaydı. Ayağında sadece yurt odasında giydiği panduflar vardı. Kendi kayıtsızlığına gözlerini deviren Sakura, belki de düşündüğünden daha yorgun olduğunu kabul etti. Bütün bunlara rağmen, üstünü değiştirmek için odasına geri dönmeyecekti ve bu yüzden hareketli sonbahar gecesinin havasını soludu.
Soğuktu ama iyi hissettiriyordu. Derisinde patlayan tüyler ürpertici dalgalar, onun yavaş hareketlerini biraz canlandırıyor ve canlandırıyordu. Sakura kaldırımın hemen yanındaki çimenlere doğru birkaç adım attı. Ayağındaki pandufları çıkarttı ve ayak parmaklarının arasındaki serin bıçak hissinin tadını çıkardı. Birkaç adım daha attı ve çevresini inceledi, gözleri hemen fakülte binasının dışında duran uzaktaki gölgeli bir figüre çekildi... sigara içiyordu. Sanki bir çeşit manyetik güç tarafından çekiliyordu, Sakura yavaş yavaş ona doğru yürümeye başladı. Onun Sasuke olduğundan bile emin değildi ama içinde bir yerlerde onun olduğundan emindi.
Yaklaştıkça onun bakışlarını üzerinde hissetti ve ne giydiğini hatırlayınca biraz kızardı. Pijama şortu ve bol t-shirtü önemli şeyleri örtüyordu, ama daha fazlasını değil. Onunla göz göze gelmedi, ama sessizce yanına yaklaştı, ona bakmak yerine yıldızlara bakmak için başını geriye yatırdı. Orada ne yaptığına dair hiçbir fikri yoktu, onca yolu neden ayakkabısız bir aptal gibi durmak için ona doğru yürüdüğüne dair hiçbir açıklaması yoktu.
"Yarın saat 8'de dersin var Sakura," sesi sonunda sessizliği bozdu. Uykulu bir yanı vardı ve Sakura onu seksi göründüğü için sessizce lanetledi. O da ekose pantolon ve gri kapüşonlu siyah bir tişört şeklinde pijama giyiyor gibiydi. Ancak ayakkabı giyiyordu.
"Seninde." diye nefes verdi, gözlerini gece gökyüzünden ayırmadan. Nedense ona bakmaya dayanabileceğini düşünmüyordu.
Bir süre sessizlik oldu. Sigarasını bitirdi ve bir tane daha yaktı ve bir kereliğine Sakura hiçbir şey söylemek istemedi. Aniden, hava onun etrafında çok ağır hissetti. Gözlerini kapadı ve kampüsün dört bir yanındaki ormandan gelen gece seslerini dinledi. Tüm duyularının büyüdüğünü hissetti. Konoha'nın doğasının parlaklığını seviyordu.
Bir sonbahar rüzgarı saçlarını yüzüne savurdu, kollarında ve bacaklarında tüyler diken diken olmuştu. Soğuk algınlığı rahatsız etmeye başladığından, pijama seçiminden gerçekten pişmanlık duymaya başlamıştı.
"Sakura." yine o harika, uykulu ses geldi.
Sonunda kendi gözlerini açtığında onun gözleriyle karşılaştı ve o çoktan ona bakıyordu. "Hm?"
Hafifçe öksürdü ve bakışlarını kaçırarak kapşonlusunu çıkardı.
"Ne halt giyiyorsun?"
Sakura kendini tutamadı ve hafifçe kıkırdadı.
"Pijama, neye benziyor?"
"Şort ve tişört gibi görünüyor ve ayakkabı yok." diye alay etti Sasuke, ama sadece hafifçe. "Yatak için uygun olabilir ama sabahın birinde kampüste soğukta dolaşmak için ideal değil."
Kapüşonlusunu ona doğru fırlatmıştı.
Enfeksiyon kapmış gibi baktı.
"Hımm, sorun değil," diye kelimeleri karıştırdı. "İyiyim."
"Sadece al ve sinir bozucu olma." Sasuke onu tamamen eline itti ve onu yakalamaya zorlayarak yere düşürdü.
Hiçbir şey söylemeden onu giydi ve hemen onun kokusuyla çevrelendi. Onun içine ne girmişti? Bu, amaçsızca flört edebileceği bir lise çocuğu değildi, bu onun birkaç yaş büyük inanılmaz derecede hayal gibi üniversite profesörüydü. Yine de burada, yalınayak ve sabahın birinde ceketini giymiş, hiçbir yere gitme niyeti olmadan onun yanında duruyordu.
Bu durum hoşuna gitse de ona doğru gelmiyordu.
O zaman garip bir şekilde ilerledi ve Sakura onun yanında ne kadar süre durduğunu bilmiyordu. Sonunda onu binasına geri götürdü ve ona kapüşonlusunu geri vermeye çalıştığında, daha sonra geri vermesini söyledi. Bir adım geri attı, sonra iki, Senju yurt binasının alt basamağında donakalmış dururken gözleri ondan hiç ayrılmadı. Bir sonsuzluk olabilirdi ve gitmek için dönmesine üç saniye kalmış olabilirdi.
Basamaklarda yapayalnız olan Sakura bir kez daha gözlerini kapadı ve rüzgarın saçlarını gelişigüzel bir şekilde yüzüne savurmasına izin verdi. Orada, ay ışığında dururken bir dizi gece yarısı gözüne ne kadar karşı konulmaz bir şekilde çekici göründüğünü asla bilmeyecekti.
Centilmen saskemmm
Ben bugün çooook gaza geldim ve belki akşama bir bölüm daha gelir bilemiyorum o yüzden bekleme de olun böyle sık bölüm atan başka kimse daha bulamazsınız o yüzden şimdiden önemli değil neyse iyi okumalarrrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...