Sasuke: Histoloji dersi çıkışı ofisime uğra
Lanet olsun
"Öhm!"
Sakura içtiği suyu ağzından püskürmüştü şelaleden su akıtırmış gibi. Az önce Sasuke ona mesaj atmıştı. Az önce Sasuke ona mesaj atmıştı. Az önce Sasuke ona-
Sakura paniklemeyi kesmek için derin bir nefes aldı ve verdi. Zaten bugün kendisi artık yüzleşmek için ofise gidecekti ama bu hamlenin Sasuke'den gelmesi onu cesaretlendirmişti. Biraz olsun iyi hissetmesine sebep olmuştu.
"Ah, Sakura iyi misin?"
Tahtada ders anlatırken birden bire ona seslenen histoloji profesörüne baktı Sakura. Pot kırmıştı biraz sanırım.
"Ah, bir şey yok Asuma-senpai sadece su boğazıma kaçtı, özür dilerim."
Profesörü ona sıcak bir gülümseme sunarak derse devam etti. Ama Sakura dinleyemiyordu bile. Sadece dakikalar sonra Sasuke'nin onu neden çağırdığını ve söyleyeceklerini merak ediyordu.
•
•
•
•
•"Girebilir miyim?"
Sakura kapıyı çalıp giriş için izin isterken cevap dahi almadan kapı açılmıştı Sasuke tarafından. Bunu beklemiyordu... Sasuke yüzüne dahi bakmadan sadece geçmesini işaret ederek onu içeri aldı ve koridora baktı. Bomboştu. Sakura içeri girdikten sonra masanının oraya varıncaya kadar bekledi ve ofisin kapısını kitledi.
Sakura kapının kitlendiğini duyamayacak kadar gergindi. Şuan sadece Sasuke'nin gelip birlikte konuşmayı bekliyordu...
Sakura, Sasuke'nin çalışma masasının hemen yanındaki sandalyelerden birisine oturmuştu ve Sasuke'de az önceki yerine geçmişti. Şuan ikisi de konuşmuyordu. Konuşmayı Sasuke bozdu.
"Histoloji dersi nasıldı?"
Sakura stresten parmakları ile oynuyordu. Sasuke onunla gram ilgilenmiyordu aksine önündeki anatomi kitabından notlar çıkarmakla meşguldü. Bu Sakura'yı kırmıştı bir nebze.
Çağırıyorsan çalışmak zorunda mısın lanet olsası?
"İyi aslında deniyorum bir şeyler. Asuma-senpai çok iyi bir profesör şanslıyım eğitimde onun sınıfına düştüğüm için."
Sakuranın bu sözlerinden sonra Sasuke ağzını dahi açmadı ve bu artık Sakura'nın sinirine dokunuyordu. Kalbi o kadar hızlı atıyordu ki... Şuan masanın üstünde duran zımba açacağını sol göğüsüne saplayabilirdi.
Artık konuya girme vakti gelmişti.
"Ben... üzgünüm," Özür dilemeyi planlamamıştı ama bir şey söylemesi gerekiyordu ve durum yüzde yetmiş onun hatasıydı, değil mi?
"Yani, yapmamalıydım -"
"Sakura, konuşmayı kes," diye nefes verdi Sasuke. Uğraştığı evrakları bırakıp tüm dikkatini Sakura'ya yoğunlaştırdı. "Özür dilemesi gereken sen değilsin. Hiç böyle duygulardan bu kadar etkilenmemiştim ve ben..."
Sakura artık panik atak geçirecek seviyeye gelmişti gerginiği.
"Ve ben," diye devam etti, açıkça ondan başka bir yere bakarak. "Sadece bunun normalde yaptığım bir şey olduğunu düşünmeni istemiyorum. Bunun şimdiye kadar yaptığım bir şey olduğunu yani. İlkti benim için."
"Sasuke... bana sürtük olmadığını mı söylemeye çalışıyorsun? Anlamıyorum."
O zamanlar yanaklarını renklendiren hafif kızarma Sakura'yı dans ettirmeye yetiyordu ama Sakura'nın gururunu kurtarmak için tuhaf dürtülerini içinde tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...