Üç Gün Önce
Sasuke, pembe bukleleri ile samimi, saf sevginin yumaklarında karışmış. Bir kadının kıvrak parmakları diğerinin koyu renk saçlarını birbirine kenetlemişti. Dudaklar nazik okşamalarla birbirine değdi, ritmik nefesler birbirine karıştı. Uyurken kuzgunun bacağı sevgilisini gevşek bir şekilde kendine yakın tutuyordu ve elleri koruyucu bir şekilde onun kalçalarına yaslanmıştı. Kolları onun boynuna dolanmıştı, başka kimsenin göremeyeceği şekilde masum bir kusursuzlukta eşit bir aşk tasvir ediliyordu. Orada uyuyan çıplak bedenler, yalnızca ince bir battaniyeyle örtülü, kilitli bir kapının ölümsüz örtüsünün arkasındaydı.
Yoksa kilitli değil miydi kapı yoksa? İki erkek aksini garantiledi. Hem şeytani gözleri hem de eşit derecede sinsi sırıtışlarla Naruto ve Kakashi, aşıkların odasına parmak uçlarında girdiler. Birbirlerine çabucak, bilerek başlarını salladılar. Naruto, uyuyan çiftin habersiz durumuna gülmek için birkaç dakika ayırdı.
"Çabuk uyanın!" İkisi de bağırdı, şeytani şarkı sesi seslerine yapışmıştı.
Sasuke ve Sakura ayağa fırladılar, kadın, utançtan pancar kıpkırmızı oldu, çıplak vücudunu örtmek için battaniyeye yapıştı ve Sasuke, bakıcısına ve ağabeyine tehditkar bir şekilde kaşlarını çattı. Kakashi sırıttı. "Sizin burada ne işiniz var!?" Sasuke hırladı, olabilecek en kötü koşullarda uyandığı için huysuz bir şekilde sinirlendi: çıplak, odadaki yoğun seks kokusu ve bağırışlar.
"Bugün itibariyle," dedi Kakashi soğukkanlılıkla, "ikiniz de ayrılacaksınız," diye şeytani bir şekilde bitirdi.
•
•
•
•Şimdiki zaman
Sakura'nın gözleri neredeyse dehşetle açıldı.Midesinde bir his kıpırdadı. Öfke miydi? iğrenme? Endişe? Yalnızlık? Özlem mi? Yoksa yukarıdakilerin hepsi mi? Bunu kaldıramadı. Üç gün boyunca Hatake Kakashi tarafından "kaçırılmıştı" bunun bahanesi Sakura ile düğünlerinden önce mesafeye ihtiyaçları olduğu için evliliklerinin daha güçlü olması gerektiğiydi... Bu mantıklı mıydı?
Hayır. Kuzgun dişlerini sıktı. Kalbi ağrıyordu. Tam üç gün boyunca - tam üç gün boyunca - pembe saçlı güzel meleğin sesini duymamıştı bile. O meleksi, melodik ses kulaklarından eksikti. Hafıza, gerçek şeyle karşılaştırıldığında hiçbir şeydi. Onunla tanışmadan önce nasıl yaşadığını düşündü? Gerçekten nasıl yaşadım diye düşünüp durdu bunca zaman.
Daha da kötüsü, o kadınların bakımı altındaydı. Sakura'sı - sevgili Sakura'sı - Hatake Kakashi'nin dahiyane zekası sayesinde kız arkadaşlarının bakımı altındaydı. İşler neden işkence etmek için kendi yollarını örmelidir? Bir tanesi elinden alındı ve Kakashi ona "bana sonra teşekkür edeceksin" deme cesaretini gösterdi.
Bununla birlikte, rahatsızlıklara rağmen, bir şekilde… memnundu. Onun durumuyla ilgili değil, daha çok Sakura'nın durumuyla ilgili.
Eğitim bittikten sonra Sasuke, Sakura'nın da geçmişiyle yeniden bir araya gelmesi gerektiğine karar verdi. Her ne kadar onun ailesi ile tanışılmış olsa da hâlâ Sakura'nın da bir ailesi vardı ve evlilik için formalite icabı olsa da.
Onu bu kadar çok düşünmek, Sasuke'nin kalbindeki acıyı geri getirdi. Her şekilde sinirlerini bozuyordu. Saat sabah dördü elli beşi gösteriyordu. Yatağın karşı tarafına uzanıp nişanlısının rahatlatıcı vücut ısısını hissetmeyi umarak uyanmıştı; ama hayır. Kakashi, Sasuke'nin onu aramadığından bile emin oldu, telefonuna el koymuştu.
"Sizin yapacağınız işin..." diye inledi, parmaklarını kömür saçlarının arasından geçirdi. Son birkaç gündür, onun minyon bedeni yanında olmadan işler çok zordu. Evet, hala her zamanki sakinliğini koruyordu, ama homurdanmayı bile reddetti - etrafındakilere ne zaman konuştuklarını takdir etmek için yorum yapmayı bırakın. Yani, bir şekilde kaçınılmaz olmadığı sürece… "Uchiha!" Bekçisi Naruto, yanan ışığı açarak odada gezindi.
Sasuke eliyle gözlerini kapattı ama sesli bir cevap vermedi. "Hadi, uyan, hazırlanman gerek." Kuzgun adama hızlı, zehirli bir bakış attı.
"Sasuke..." diye sırıttı Naruto, cep telefonunu yüzüne sallayarak. Hemen gözleri açıldı ve elleri uzanıp telefonu kapmak için salladı ama Kakashi onu çekti. "Onu bugün göreceksin!"
Kuzgun alçak ve tehlikeli bir şekilde hırladı, gözleri sarı saçlı Uzumaki'ye kısıldı. "Telefonumu ver," sesi boğazında derinden gürledi. Kakashi başını salladı ve cep telefonunu cebine geri koydu. Sasuke'nin dudakları öfkeyle kıvrıldı ama derin bir nefes aldıktan sonra isteksizce yataktan çıktı. "Neden bu kadar erken kalktık?"
"Neden, çünkü bugün düğün günü!" Sasuke'nin gözleri daire gibi açıldı. Düğün günü?! Zaman tahmin edilenden çok daha hızlı geçmişti. Kuzgun tereddüt etmeden Uzumaki'nin yanından geçti ve duşuna yöneldi. Demek onu bugün göreceğimi söylediğinde demek istediği buydu... Sasuke derin düşüncelere daldı, dudaklarının kenarları içgüdüsel bir gülümsemeyle yükseldi. Bunu asla kabul etmese de kalbinin -biraz da olsa- aşkını bir kez daha görme arzusuyla çarptığını hissetti.
Soyunduktan sonra duşunun ılık suyuna girdi. Derisine sabun sürerken, köpükler oluşturarak, su izleri düzgün biçimli vücudundan aşağı yuvarlandı. Bedenini ovuştururken, erkekliğin ağır kokusu bir tür kolonya gibi havaya yapışırken zihninin dolaşmasına izin verdi. Şu anda ne yaptığını merak ediyorum… Minyon vücudunu hayal etti, onun için fazla büyük olan beyaz çarşaflı bir yatağa yayılmıştı, pembe saçları dağınık bir yeleyle başının etrafına dağılmıştı. Ağır bir uykuda nefes alırken göğsü yavaşça inip kalkıyordu.
Hayal gücü ayrıntılı ve anılarından kaynaklanabileceği kadar doğruydu. Ne zaman sevgilisinden önce uyandığını görse, onun meleksi yüzüne bakar, onun tam huzuruyla büyülenirdi. Dudaklarına bir gülümseme yayıldı, gözleri memnuniyetle kapandı. Onu özlüyorum... dedi kendi kendine, duş başlığından gelen suyun yüzüne sıçramasına izin vererek, yüzündeki kömür kaküllerini iterek.
Banyo kapısının vurulması onu hafızalarından sıyırdı. Sasuke sertçe kaşlarını çattı, kapının arkasındaki kişinin hoşnutsuzluğunu kapıdan belli oluyordu.
Bunun Sakura ver. gelecek Sakura ne yapıyor şuan diye düşünmüyin o yüzden hallettim ben o işi.
Finale az kaldı üzülsem mi mutlu mu olsam bilemedim????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...