Olayı takip eden ders haftası tamamen iğrençti. Sasuke Pazartesi günü yirmi dakika geç gelmişti, Sakura Çarşamba günü dersi atlamıştı ve Cuma günü bir kez bile göz teması kurmamışlardı derste... Dürüst olmak gerekirse, bu Cuma ikisininde en kötü günüydü.
Sakura, Sasuke'nin gözlerini en az birkaç kez onun üzerinde yakalamadan ders geçmemişti. İşleri kesinlikle berbat etmişti Sakura. Ve bundan pişmandı.
•
•
•
•Çalışmak sıkıcıydı. Son haftası Sakura'nın sadece tereyağının içinden kıl çeker gibi anlamsız, aniden ve kendi isteği dışında gerçekleşmişti. Aklı yerinde değildi ve hiçbir şey yapamıyordu.
Tek düşünebildiği Sasuke, Sasuke ile yaptığı seksti ve neden bu kadar aptal olduğuydu... Profesörü olan bir adam tarafından hayatı altüst olmuştu. Yetişkin bir insan gibi düşünme yetilerini tamamen devralmış, kalbini ve beynini işe yaramaz bir yığın haline getirmiş bir adam.
"Dünyadan Sakura'ya!" Tsunade, sözlerini Sakura'nın alnına keskin bir vuruşla noktaladı. "Orada mısın öğrencim?"
"Ah," diye sızlandı Sakura, alnını ovuşturdu ve ön masanın arkasındaki koltuğundan yaşlı sarışın kadına kaşlarını çatarak baktı. "Evet, buradayım... Sanırım yani..."
Tsunade sadece omuz silkti ve Sakura'nın yanındaki sandalyeye oturdu. "Pekala... Bütün hafta boşlukta gibiydin. Neyin var? Kötü ara sınav notu mu? Soğuk hava seni üzdü mü?" Tsunade düşünceli bir şekilde durakladı, gökyüzüne doğru tek kaşını kaldırdı. "Uchiha? Kesinlikle o! Küçük piç ne yaptı?" Doktor Sakura'ya doğru eğildi, belli ki hikayeyi duymadan pes etmeyecekti.
Sakura'nın kızarması derinleşti ve bakışlarını kaçırdı. Kadın, Sakura'nın ikinci annesi gibi olmasına rağmen, kelimeleri Tsunade'ye bile söyleyemedi. Aslında Tsunade ile konuşmak bazen kendi annesiyle konuşmaktan bile daha kolaydı... Kadın ne kadar inatçı ve sert olursa olsun, Sakura doktorun onunla gerçekten ilgilendiğini ve onun hayatıyla ilgilendiğini biliyordu. Bazen bunu göstermenin komik bir yolu vardı...
"Bekle bekle bekle..." Tsunade kaşlarını çattı. "Burada neler oluyor? Anlatıyorsun hemen."
"Pekala..." Sakura başladı, çocukça yüzünü Tsunade'den saçının perdesinin arkasına saklayarak. "Benim hatamdı, gerçekten... Her şey beni suçum."
"Sakura," Tsunade adını çıkardı. "Senin suçun ne?"
"Um, şey, sanırım şunu söyleyerek başlamalıyım... o şey, ah, aynı Cadılar Bayramı partisindeydik..." dedi Sakura, ağzından sözcükler zorla çıkıyor gibiydi ve gözleri dolmaya başlamıştı. "Ve sanırım, o sadece, um... beni öptü."
Tsunade'nin ağzı bir anlığına açık kaldı... gülünç bir şekilde bağırıp yumruğunu havaya kaldırmadan önce. "Ha! Demiştim! Final haftasından önce seni öpeceğine bahse girmemiş miydim?"
Sakura sadece başını salladı ve hikayenin geri kalanına devam etmek isteyip istemediğine karar verdi. Öpücük, Tsuande'nin merakını gidermeye yetmeyecekti...
"Devam et."
Tsunade boğazını temizledi ve ifadesini şüpheye dönüştürdü. "Öpücük hikayenin sonu değil demekle başlaman gerektiğini söyledin." Gözleri kısıldı. "Başka ne oldu?"
Sakura kızarmasının sıcaklığının yanaklarından çekildiğini hissetti. Aniden başı döndü ve midesi bulandı. Onun nesi vardı? Kendini toparlamak için avucunu alnına götürdü.
"Hey," Tsunade elini omzuna koydu ve rahatlatıcı bir bakışla ona baktı. "Sakura. Burada neler oluyor?"
"Tsunade... ben..." Sakura, gözlerinin kenarlarından yaşlar sızmaya başlayınca dehşete kapıldı. "Her şeyi berbat ettim." Boğuk bir hıçkırık sözlerini izledi...
"Ah, sus..." diye mırıldandı Tsunade, onun karakterinden beklenen bir hareketle teskin etmeye çalıştı. Sakura'nın yüzündeki yaşları gelişigüzel silmeye başladı. "Eminim hiçbir şeyi bok etmemişsindir. Nasıl olabilir ki?"
"Ben..." diye fısıldadı Sakura, avuçlarının topuklarını kuvvetlice gözlerine bastırarak. "Biz... seviştik. Ve sen bir şey söylemeden önce, bu benim fikrim ve benim hatamdı..."
Sessizlik kalın ve ağırdı.
Tsunade muhtemelen bir dakika boyunca hiçbir şey söylemedi. Tek ses kliniğin duvarındaki saatin tik taklarından geliyordu. Sakura doktora bir bakış attı ve kadının ağzı açık, ağzı hafif açık ve gözleri şok içinde ona boş boş baktığını gördü.
Sakura kadını kolundan dürtmek için uzandı. "Tsunade bir şey söyle lütfen." diye üzgün bir şekilde sordu.
"Sakura," diye söze başladı Tsunade, sesi tehlikeli bir şekilde keskindi. "Neden her şeyi mahvettiğini düşünüyorsun? Sonra bunu düşündürecek ne oldu?"
"P-peki," Sakura topal bir şekilde burnunu çekti. "Sonra hemen kaçtım. Beni durdurmaya falan çalışmadı. Ve sonra derse geç kaldı ve sonra ben dersi atladım ve sonra bugün ikimiz de diğeri yokmuş gibi davrandık."
Tsunade parmaklarıyla burnunun kemerini sıktı. "Bana Uchiha Sasuke'nin seninle seks yaptığını ve şimdi senden kaçtığını mı söylüyorsun? Bir çocuk gibi mi?"
Sakura kaşlarını çattı. "Eh, onun savunmasında ben de ondan kaçıyorum..."
"Sen bir çocuksun!" Tsunade öfkeyle oturduğu yerden kalktı ve yumruklarını masaya vurdu.
"Ben çocuk değilim!" Sakura da ayağa kalktı ve kollarını göğsünde kavuşturdu. "Ben olsaydım, bu durum çok farklı olurdu."
Tsunade sadece alay etti. "Ne demek istediğimi biliyorsun! O küçük velet daha iyi bilmeli. O daha iyi biliyor."
"Belki de haklısın," Sakura ellerini endişeyle kucağında büktü. "Ne yapmalıyım?"
"Açıkçası ikinizin bu konuyu konuşmanız gerekiyor," diye içini çekti Tsunade boş klinik bekleme odasına. "Eğer o yetişkin olmayacak ve sana ulaşmayacaksa, sanırım sen de ona ulaşmalısın. Birinizden birisi bir adım atmalı."
"Tamam," Sakura kaşlarını çattı, "Muhtemelen haklısın. Sanırım bunun hakkında düşüneceğim."
"Küçük piç..." diye mırıldandı Tsunade, nefesinin altından.
"Ne?" Sakura akıl hocasına bir kaşını kaldırdı.
"Kendini endişelendirmene gerek yok, sevgili küçük Sakura. Sadece Sasuke'nin de senin kadar şaşkın olduğunu bil. İnan o da ne yapacağını bilmiyordur. Onun bir büyüklük göstermesi gerekir erkek olarak ama işte... 30 yaşında olsa bile çelimsiz birisi fark etmişsindir zaten." diyip imalı bir bakış attı Sakura'ya Tsunade. Sakura utançla kafasını aşağı doğru indirdi ve hafifçe mırıldandı.
"Sanırım bozduğum işi yine ben düzeltmeliyim..."
Analar gününüz kutlu olsun aşklarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...