Sakura'nın hafta sonu hayali pembe pijamaları ve ev topuzu ile yurtta oturup televizyon izlemekti değil mi? Peki neden şuan yakın arkadaşı İno'nun peşinden takılmış bir şekilde kırmızı bir elbise giyip, siyah topuklu ayakkabılar ile bir bara gelmişti ki?
Naruto ve Hinata bir süre önce karanlık bir köşeye çekilmişlerdi ve Sakura çok anlamlı bir şekilde onlardan uzağa bakıyordu. İki çiftin bir arada oluşunu film gibi izleyecek değildi. Bu kesinlikle görmesi gerekmeyen bir şeydi. Ino ve Sai dart tahtasındaydılar ve onun arkasında durup atmasına yardım ediyordu. Sakura içeceğinin ağzının üzerinden gülümsedi.
Arkadaşları için mutluydu, gerçekten mutluydu ama onları böyle bir arada görmek ona kendi yalnızlığını hatırlattı. Sakura'nın erkek arkadaşlara hiç zamanı olmamıştı, okul her zaman önce gelirdi. Lisedeki bir veya iki randevu dışında, Sakura önemli kişiler konusunda tamamen tecrübesizdi. Okulda daha ne kadar kalacağını ve kendini daha ne kadar yalnız kalmaya zorlayacağını düşününce kendi kendine kaşlarını çattı. Düşünceli tavrını bozan hemen kulağının arkasında duyduğu boğuk sesti.
"Yalnız içki içip depresif mi görünüyorsun? Nesin sen, kırk mı?"
Bu derin ses Sakura'yı düşüncelerinden uzaklaştırdı.
Kim olduğunu anlamak için dönüp bakmasına bile gerek yoktu. "Burada ne yapıyorsun Sasuke?" Profesörüne verdiği izlenimi umursamadan nefesini verdi.
"Bu bar sadece seninle sınırlı değil, her ne kadar çok bilmiş bir şey olduğunu düşünsen de." sözleri sertti ama sesi kesik kesik ve alaycıydı. O zamandan beri yanındaki bar taburesini almıştı.
O zaman Sakura ona bakmak için döndü, dudaklarında oynayan sırıtmaya sadece biraz hazırlıksız yakalandı.
Çekici diye geçirdi içinden. Düşündüklerinden utanmaya başlamıştı.
Ona karşı cesur olmaya karar veren Sakura, "Senin kadar kendini beğenmiş birinin beni değerli sözlerini boşa harcamaya layık görmesine şaşırdım."
Sasuke bunun üzerine gözlerini biraz kıstı, ama çarpık yarım gülümseme hala dudaklarından çıkmamıştı.
Etkilenmemeliydi. Eğer bir kadeh daha içmiş olsaydı şuan bir metre ötedeki arkadaşları gibi sevişiyor olurdu öğretmeni ile.
"Çoğu öğrenci profesörlerine bu kadar düşman olmaya cesaret edemez."
"Üzgünüm." Sakura ona zaferle gülümsedi, bu noktada kendi davranışlarından biraz rahatsız oldu. "Biraz tonlamamı ister misin, sensei?"
Sözleri onun üzerinde istenen etkiyi yaratmışa benzemiyordu. Sakura'nın umduğu gibi daha fazla şakalaşmayı teşvik etmek yerine, onun yerine gözlerini kapatmasını ve dişlerini hafifçe sıkmasını istedi. Uchiha'nın bar çıkışı lavabo da biraz işleri olacaktı sanırım.
"Böyle şeyler söylememelisin," dedi sonunda, sesinde alaycılık izi kalmamıştı.
Sakura kaşlarını çattı. "Ne gibi?"
O zaman Sasuke gözlerini açtı ve koyu siyah, gölge bir renk ve fısıltı çarpışmasında bahar yeşili ile buluştu. "Aynı anda hem bu kadar zeki hem de sinir bozucu derecede aptal olabilmen beni gerçekten şaşırtıyor."
Öfke ve alkol kanını ısıttı ve Sakura yüzüne daha yakın olmak için bar taburelerinin arasında ayağa kalktı - ona daha yakın. Bir an için onun kokusuyla hazırlıksız yakalandı, sadece bir dokunuş kolonya, biraz alkol, bir nefes sigara.
İnanılmaz...çekiciydi ve Sakura ondan nefret ediyordu. Onu çekilmez ve her şeyi iğrenç kılmak için bir neden daha.
Ani yakınlığına da biraz şaşırmış görünüyordu ve bakışları biraz açıkta kalan köprücük kemiğine kilitlenmişti, ifadesi biraz boğulmuştu. Yüzündeki bakış Sakura'nın da gülümsemesine neden oldu ve bu durumda belki de biraz gücü olduğunu fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...