#wattys2022

373 30 6
                                    

Genç yaşta kendisini eğitim hayatın adayan Haruno Sakura kendisini geliştirmek için boş olan tatil döneminde bile kısa süreli bir eğitime başvuru yapar. İyi bir doktor olmak için daha fazla eğitime ihtiyacı olduğunu biliyordu bu yüzden kendini hemen yüksek lisans yapmasında yardımcı olacak bir eğitim kampının sınavına girmişti. Bu eğitim sınavından başarı ile ayrılırsa üniversite de bedava bir şekilde yüksek lisansını bitirip üniversite de görev yapabilecekti.

Ve bu biricik Sakura'nın en büyük hayaliydi.

Gittiği eğitim yurdu ise sıradan bir yer değildi. Akademisyenler burada güçlü bir takımdı ve bu yüzden kendini evinde bir öğrenim yerinde yaşarken hissetti.

Akademi de çalışan kişiler oldukça bilgili ve saygın kişilerdi. Bu çalışan akademisyenlerden birisi de Uchiha Sasuke'ydi.

Babası doktor, annesi avukat olan Uchiha Sasuke kendisine en uygun meslek olan öğretmenliği seçmiştir. Küçüklüğü hep abisi Uchiha İtachi'yi kıskanarak geçtiği için genç yaşta çok çalışıp otuz yaşına girmeden profesörlük ünvanını alıp kendisini Konoha'nın en prestijli yerlerinden birisi olan Senju eğitim merkezinde anatomi öğretmeni olarak yetiştirmiştir.

Sasuke, siyahın bir tonu gibi olması fiziksel özelliklerinin yanı sıra kişiliği de siyahı yansıtıyordu.

Sakura ile tanıştığı ilk gün olan sigara molası verdiği parti de bile zarif olmanın yanında bir o kadar kaba ve soğuk tavrını da sergiliyordu.

Bu sergisini aynı zaman da Sakura ilk derse katıldığı zaman onu dışlayarak göstermişti. Derslerde hiçbir şekilde söz hakkı vermeme, kaba cevaplar verme, cevapları kabul etmeme... Pek fazla sorun ile Sakurayı karşılamasına sebep olsa da Haruno Sakura asla pes etmeyen bir kişilikti ve anatomi dersinden en yüksek notları almaya aday birisiydi kesinlikle.

Sakura her şekilde çekici, güzel ve zeki bir kadındı. Bu kadınsılığı sadece Sasuke'nin değil birçok erkeğinde ilgisini çekiyordu.

Sasuke her ne kadar belli bir süre bu aşk ve mantık ikilisi arasında gelip gitse de en sonunda kalbine yenik düşmüştü.

Kalbine yenik düşen taraf sadece Sasuke değildi elbette.

Sakura da o yenilgiyi kazananlardandı.

O da kalbini biricik öğretmeni Uchiha Sasuke'ye kaptırmıştı. Her ne kadar başlar da ona kaba davransa da ilerlemesinde çok büyük yardım etmişti. En kötüsü orada onu zorbalamaya kalkan öğrencilere karşı çıkmış, hasta olduğu zaman ona yardım edip yemek göndermiş hatta ve hatta başka geçmesi gereken derslerde ona yardım etmişti.

Tüm zorlulara rağmen Uchiha Sasuke ve Haruno Sakura kalpleri ile birbirine bağlayanmayı başarmıştı.

A.

Arkadaşlar wattys 2022'ye katıldık bir şekilde

Ne olacak ne için katıldım vs bilmiyorum sadece bildirim geldi bu kitap ile katılabilirsiniz diye ve bende neden olmasın dedim.

Bu yukarı da anlatılan gönderdiğim özet okutmak istedim size de.

Umarım umarım kötü bir şey olmaz KDMDMSŞSÖSŞDÖ

bu wattys hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir bu arada

Her neyse...

Sağlıcakla kalın sizi seviyorum.

impressive teacher | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin