Sonraki birkaç hafta Sakura için şaşırtıcı bir şekilde sorunsuz geçti. Sasuke, her derste birkaç yoğun bakış dışında, ona neredeyse hiç ilgi göstermiyor gibiydi. Karin de onu yalnız bırakıyordu. Sakura, takılma olayından sonra sınıftan atılmakla tehdit edildiğinden şüpheleniyordu, belki de dönemin geri kalanından itibaren sakin olurdu.
Kabuto yine öğle yemeği ve çalışma yardımı teklif etmişti ve Sasuke'nin uyarısına rağmen Sakura kabul etmişti. Bunun zararını göremedi. Zor bir sınavdan önceki hafta güzel öğretmeninin asistanıyla halka açık bir yerde öğle yemeği mi? Bu Sakura'ya pek korkunç gelmedi. Ayrıca, Sasuke'ye veya onun kararına güvenmek için ne sebebi vardı? O adamla ilgili her şey biraz…
Biraz kapalı, ama bu onu daha da ilginç kıldı . Sakura kendini onu daha fazla düşünürken buldu. Saçları onu şaşırtmaya devam etti - her zaman başının üstünde bir rüzgar fırtınasından yeni çıkmış gibi görünüyordu ama yine de bir şekilde çekici ve neredeyse tuhaf bir şekilde zarif görünmeyi başarıyordu. Uzun boylu ve zayıftı ve düşünceli ve edepsiz tavrı onu ne kadar kızdırsa da, çekiciydi. Sakura, Sasuke'nin davranışı yüzünden değil, kendisininki yüzünden sınıfa gitmekten korkmaya başlamıştı. Masasında daha fazla oyalanmaya, onunla hızlı sözler veya bakışlar atarak, uzaklaştığı an daha fazlasını dilemeye başlamıştı.
Öğretmenine aşık olmak bu sene ki planında yoktu.
Sakura işte dalgın dalgın kaleminin ucunu çiğniyordu, koyu renk gözleri ve koyu renk saçları kafasında, çalışmasını yarım bırakmıştı. Tsunade'nin sesi onu neredeyse sandalyesinden düşürecekti.
"Hayal görüyorum."
Sakura, Tsunade ile yüzleşmek için suçluluk duygusuyla dönmeden önce kendini toparlayarak kısa bir süre kalemini yuttu. "Hım, evet, üzgünüm, sadece dışarı çıkıyordum."
Tsunade sadece omuzlarını silkti, kollarını büyük göğsünde kavuşturdu ve hafifçe kaşlarını çattı.
"Kontrol edecek öğrenci olmadığında ne yaptığın umurumda değil. Sana güveniyorum. Sadece çalışmadığını görmek sürpriz oldu, hepsi bu. Aklında kesin biri var mı?"
"Hayır!" Sakura aniden ağzından çıkan şüpheli sese sinerek patladı. Kadın onu nasıl bu kadar net okuyabiliyordu?
"Hmm." Tsunade sıkılmış gibi tırnaklarını inceledi. "Her şeye rağmen, yaşlanıyorum ve biraz yoruluyorum malum benim hastalarımla tanışman işime gelebilirdi. Bu şekilde biraz deneyim kazanabilirsiniz."
Sakura sandalyesinde daha dik oturdu, doğru mu duymuştu?
Doktor hafifçe gözlerini devirdi. "Gerektiğinde hayati bilgileri ve öyküleri alabilir ve bazı temel değerlendirmeler yapabilirsiniz. Burada travmatik yaralanma veya sakatlık hastalığına çok fazla girmiyoruz, ancak en azından biraz deneyim kazandıracak."
Kendini bir anlığına unutan Sakura, kendini Tsunade'ye atarak kadına kendi annesi gibi sarıldı. Kadın, sanki sarılmak pek sık yapmadığı bir şeymiş gibi, Sakura'nın sırtına dikkatlice vurmak için uzanmadan önce bir an orada kaskatı durdu.
"Afedersiniz!" Sakura, sergisinden biraz utanarak ama yine de Tsunade'nin ona verdiği yeni görevlerden dolayı fazlasıyla heyecanlanarak geri çekildi.
"O zaman başlayalım." Tsunade biraz beceriksizce boğazını temizledi, Sakura'nın özrünü görmezden geldi. "İkinci odada grip benzeri semptomları olan genç bir adam var. Seninle gideceğim ve sana her şeyi anlatacağım. Tansiyonunu, ateşini ve nabzını kontrol etmeni isteyeceğim."
Sakura kalbi ağzında bir şekilde patronunun ofisine girdiğinde tanıdık birisini görmüştü.
"Sakura-san?"
Belli belirsiz tanıdık bir ses, Sakura'nın kafasını masaya doğru kaldırmasına neden oldu ve Keiju'nun dostça yüzünün kendisine gülümsediğini gördü. "Oh, hey, Keiju! Böyle bir yerde karşılaştığımız için üzüldüm."
"Evet." genç adam mahcup bir şekilde ensesini ovuşturdu ve kıkırdadı. "Seninle tekrar karşılaşmayı umuyordum, böyle olması beni hayal kırıklığına uğrattı."
Keiju tatlıydı. Ateşinden dolayı yanaklarındaki hafif kızarma en hafif tabirle sevimliydi ve gerçekten de sahip olduğu kapı komşusu niteliğini güçlendirmeye hizmet ediyordu. Sakura ona kibarca gülümsedi ve o da gülümsedi… Öksürme krizine girmeden önce, yani.
"Pekala," dedi Tsunade sonunda konuşup dikkatini Sakura'dan alarak. "Sakura yaşamsal belirtilerinizi alırken nefesinizi dinleyeceğim ve muhtemelen önümüzdeki birkaç gün boyunca sizi bir reçete ve dersten geçmeniz için bir izinle buradan göndereceğiz. bu yıl bulaşıcı, bu yüzden arkadaşlarından ve sınıf arkadaşlarından uzak durmak isteyeceksin."
Check-up iyi geçti. Tsunade grip olduğunu ve Sakura'nın yüksek sıcaklık dışında bir dizi normal yaşamsal belirti toplayabildiğini doğruladı. Tsunade'nin dediği gibi onu yoluna gönderdiler: bir reçete ve sınıf geçiş kartıyla. Döndü ve onu tekrar görmeyi umduğunu ve kontrolü için teşekkür ettiğini belirterek Sakura'ya el salladı. Hasta olmasına rağmen gülümsemesi başarılıydı ve Sakura ona gülümsemeden edemedi.
"Kahretsin," Tsunade alçak bir ıslıkla mırıldandı. "Okuldaki adamların yarısını insafına bıraktın, değil mi?"
Sakura beyazladı. "Ne? Hayır!"
"Önce Uchiha, sonra o adam? Zaten yarısına sahip değilsen, yakında büyün olacak," Tsunade bunu söylerken Sakura'yı ofisine doğru çağırdı. Hemen masasına gitti ve bir şişe içki ile iki bardak çıkardı.
"Otur bakalım. Erken izin almanın bir sebebi olmalı."
Sakura hafif bir ses tonuyla; "Ah, evet. aslında birisi ile yemeğe gitmem gerekiyor."
"Hızlı birisi olduğunu bilmiyordum."
"Tanrım, öyle değil!" Sakura sakesinden bir yudum öksürdü. "O benim asistanım... Sasuke'nin sınıfında. Çalışmama yardım etmeyi teklif etti, hepsi bu."
"Hmm" Tsunade gözlerini devirdi. "Onun ismi ne?"
"Kabuto," dedi Sakura, alkolünden bir yudum daha alarak. Hafta içi öğleden önce içtiği gerçeğini kabul etmesi biraz zaman aldı… bundan sonra Tsunade'ye göz kulak olması gerekebilir.
"Lanet olsun."
Tsunade bir bok biliyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfic"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...