Perşembe günkü laboratuvar sorunsuz seyrediyordu. Kabuto son derece iyi ve yardımseverdi ve Sakura öğrenmenin her dakikasından keyif aldı. Çarşamba günü derste yaşadığı korkunç deneyimden sonra Sakura, en sevdiği konunun tadını çıkarabileceği bir ara verdiği için minnettardı.
Kabuto, çalışma ipuçlarını vermek ve ilk sınav ve sınava hazırlanmasına yardımcı olmak için bir ara öğle yemeğinde buluşmayı bile teklif etmişti. Hemen kabul etti ve nezaketi için ona teşekkür etti.
Normal şartlarda böyle bir şeyi kabul etmezdi lâkin bu kibarlık karşısında kayıtsız kalmak istememişti.
Ancak Cuma günü ders neredeyse dayanılmazdı… en azından başları.
Sakura yirmi dakika erken geldi, böylece öğretmeni ile etkileşime girmek zorunda kalmadan ödevini Sasuke'nin masasına bırakabildi. Bunu yaptıktan sonra koltuğuna geri çekildi ve Karin'in merkezde olduğu bir grup öğrenciden gelen kıkırdamaları görmezden gelmek için elinden geleni yaptı.
Sasuke'nin alaycılığı ve Karin'in bu konudaki acımasız yorumları sayesinde Sakura, öğrenci arkadaşları tarafından hızla sevilmeyen hale geldi.
Bunun suçlusu hem Sasuke hemde Sakuraydı. Bir nevi de sınıftaki kişilerin kıskançlığı.
Öğretmenin farklı tutumu, öğrencinin ders hırsı ve diğer kişilerin çekememezliği de denilebilir.
Bu tür olayların en son lise de kaldığını düşünüyordu Sakura ama yanılıyordu. İnsanlık bir ara da bir amaç uğruna bir aradalar ise her zaman kıskançlık duygusu var olmuştur.
"Öğretmenin evcil hayvanlarına gerçekten tahammül edemiyorum," diye pek de sessiz olmayan bir fısıltı Sakura'nın dikkatini çekerek öğrencinin sinmesine ve yanaklarının hafifçe kızarmasına neden oldu. O kötü şöhretli öfkesiyle hüküm sürmeye çalışırken eli kaleminin etrafını kenetledi kırmamak için zor tuttu.
Bu neydi, lise mi? Sakura, sömestr başında ne kadar şanssız olduğuna zar zor inanabiliyordu. Ne zamandan beri ödevleri erken teslim etmek seni öğretmenin gözdesi yaptı? Sakura bir öğretmenin gözdesi olmayı biliyordu, bu işte oldukça iyiydi de; birden fazla lise öğretmeninin gözdesi olmuştu ve sınıf arkadaşlarının çoğu bu yüzden ondan hoşlanmamıştı.
Sasuke'ye "emici" davranışlar sergilemediğini bilecek kadar kendinin farkındaydı, açıkçası bazı sınıf arkadaşları sadece tatsız olmak için bir neden arıyorlardı.
Özellikle, Karin.
Sakura, açıkça flört eden davranışı ve Sakura'nın kendisini küçümsemesinin kanıtladığı gibi, kızıl saçlı sınıf arkadaşının profesörlerine biraz aşık olduğundan şüpheleniyordu. Sakura'nın Sasuke'den gördüğü ilgi çoğunlukla olumsuz olsa da, yine de ilgi vardı ve bu yüzden Karin'in muhtemelen biraz kıskanç olduğundan şüpheleniyordu. Sakura kör değildi. Sasuke'nin çekici olduğunu kabul edebilirdi - fazlasıyla hemde. Sınıftaki kızlardan birkaçının ona karşı bir şeyler hissetmiş olması muhtemeldi.
Gençti, uzun boyluydu, esmerdi ve düşünceliydi. Pratik olarak kötü çocuk havası veriyordu ve Sakura tüm bunların karizması yüzünden ondan nefret ediyordu. Ama ondan etkilenmemesi için bir sebep değildi asla.
Sasuke her zamanki gibi dakik odaya girdiğinde, Sakura dişlerini sesli bir şekilde gıcırdatıyor, oturduğu yerden kalkıp odadan çıkmak için artan dürtüyle mücadele ediyordu. Karin'in grubundan gelen nefret dolu fısıltılar, ancak profesörlerinin girmesiyle kesildi ve Sakura'nın ağzından yeteri kadar duymuştu.
Yıllar boyunca derisinin kalınlaşmasıyla gurur duyuyordu - birkaç yıl önce böyle yorumlar onu titreyen bir gözyaşı birikintisine çevirirdi. Ama şimdi bile kendine saygısı zaman zaman titriyordu ve o pislikleri daha uzun süre dinlemenin ağlamaya ya da şiddete yol açacağını biliyordu - hangisi olduğundan emin değildi. Bu duruma alışmıştı ve devam ettirebilirdi.
"Pekala, sınıf, lütfen fizyoloji metninizin yetmiş dördüncü sayfasını çevirin," Sasuke'nin soğuk, kayıtsız sesi bir mikrofondan yardım almadan odada süzülüyordu. "Devam edin ve sayfanın üst kısmındaki inceleme sorusunu kendi başınıza tamamlayın, sonra bunu bir sınıf olarak tartışacağız."
Sakura kitabını doğru sayfaya çevirdi, gözlerini özenle Sasuke'den uzak tutarak, bakışlarının gece yarısına hapsolmamaya dikkat etti. Önceki derslerde onunla bir kereden fazla göz teması kurma hatasını yapmıştı ve görünüşte önemsiz olan bu hareket kalbinin çarpmasına ve avuçlarının terlemesine neden olmuştu. Ona baktığında, sanki vücudunun ve ruhunun her detayını görebiliyormuş gibi, onun içinden bakıyormuş gibi hissetti ve bu onu titrek ve rahatsız etti.
Sayfadaki soru Sakura'nın kolayca cevaplayabileceği bir soruydu. Ona hayatın altı özelliğini sordu. Cevabını çabucak yazdı, kalemini geri bıraktı ve işi bittiğinde odanın etrafına bakındı. Görünüşe göre sınıfın çoğu ya işini bitiriyordu ya da yüzlerinde şaşkın bir ifadeyle hâlâ kitaplarına bakıyorlardı.
"Başlayalım o zaman..." Sasuke'nin sesi tekrar çınladı, sınıf listesi elindeydi. "Haruno Sakura. Bize sorunun cevabını söyleyebilir misin?"
Sakura gözlerinin büyüdüğünü ve nabzının anında hızlandığını hissetti. Bu adamın sorunu neydi? Bütün sınıfın ondan nefret etmesini mi sağlamaya çalışıyordu ? Onun koltuğunda gözyaşlarının eşiğinde kıvrandığını görmek hoşuna gitti mi? Onun gözünde sınıftaki tek öğrenci olduğunu hissetmeye başlamıştı.
"İyi?" O ses tekrar geldi ve Sakura'nın şaşkınlığından kurtulmasını sağladı. "Bir cevabın var mı?"
"Biliyorum, Uchiha-sensei!" Karin'in sevinç çığlığı Sakura'nın şiddetle gözlerini devirmesine neden oldu. "O zaman -"
Kızıl saçlı öğrencinin sözünü bölen profesörüydü.
"Tebrikler. Ama ben sana cevabını sormadım, Haruno Sakura'ya sordum. Lütfen otur ve gelecekte patlamalarını minimumda tutmak için elinden geleni yap."
Aniden, Sakura yüzündeki sırıtışı silemezdi ve sonunda başını kaldırıp Sasuke'nin gözlerine baktığında, onun aristokrat yüzünde bir sırıtışın en bariz ipucunu gördüğünü düşünmeden edemedi. Sesini bularak şöyle dedi: "Yaşamın canlı ve cansız arasında ayrım yapan altı özelliği vardır ve bunlar metabolizma, tepki verme, hareket, büyüme, farklılaşma ve üremedir."
Sasuke kara tahtaya dönmeden önce, gözleri anlaşılmaz bir an için onun üzerinde oyalandı. "İyi. Şimdi, başka biri elini kaldırsın ve sıradaki soruyla devam edelim."
Sakura, sorusunun geri kalanını duymadı. Son iki dakikadaki olaylar yüzünden dikkati çok dağılmıştı. Karin onun yerine konmuştu ve Sasuke onunla alay etmeden konuşmuştu - tam olarak ona övgüde bulunmamıştı, ama soru kolaydı ve Sakura bunu hiçbir profesörden beklemezdi.
Sasuke derse devam ederken yüzündeki aptal gülümsemeyi silmek için elinden geleni yaptı.
Saskenin amacı ne acaba hadi bakam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...