15 • numara

536 61 53
                                    

"Noldu Tsunade?"

Tsunade içkisinden bir yudum alıp Sakura'ya geri döndü hoşnutsuz yüz ifadesi ile.

"Kabuto. O adamdan hiç hoşlanmıyorum," yaşlı kadın içkisini bitirdi ve bir tane daha doldurdu. "Aslında o da burada çalışırdı. Adam biraz fazla... meraklı."

"Merak iyi bir şey değil mi?" Sakura, Tsunade'nin de buna karşı olduğu anlaşıldığı için Kabuto ile öğle yemeği konusunda biraz daha tedirgin hissederek sorguladı.

Tsunade yüzünü buruşturarak, Sakura'dan çok içeceğine bakarak, "Sırf kalp atışlarını izlemek için birinin göğsünü kesmenize yol açacak türden bir merak değilse iyi mi kötü mü olduğu tartışılır." diye mırıldandı Tsunade.

"Hım," Sakura gözlerinin biraz daha büyüdüğünü hissetti. "Lütfen bana bunu hiç yapmadığını söyle."

"Bildiğim kadarıyla değil." diye omuz silkti Tsunade. "Ama aynı zamanda son derece aldatıcı ve harika bir konuşkan. Garip ve bazen sapkın davranışlarından dolayı onu kovdum. Dikkatli ol Sakura. Onunla hiçbir yere yalnız gitme ve bunu sadece öğle yemeğiyle sınırlı tutmaya çalış. "

Sakura'nın aklına o günkü bar gecesi geldi. Bunu Tsunade'yr anlatmak iyi bir fikir miydi bilmiyordu. Bir an için zaten her haltı anlattım diye düşünüp aklından geçenleri anlattı.

"Sasuke ona Kabuto'dan bahsettiğimde neredeyse aklını kaybediyordu… bana tamamen çıldırdı ve ondan uzak durmamı söyledi. Onunla öğle yemeğine gideceğimi bilseydi cehennem ateşi kadar köpürürdü... " dedi Sakura, Tsunade'ye güvenerek. Görünüşe göre bu kadına hayatının her detayını anlatmadan edemedi.

Tsunade buna sadece sırıttı. "Şu Uchiha çocuğu sana karşı dikkatli olsa iyi olur, başının çaresine bakmak zorunda kalacak. Şimdi bir bahis oynamak istiyorum. Final haftasından önce seni öpmeye çalışacak."

Sakura bıkkınlıkla bir nefes vermişti. Bunu iddia eden ikinci kişiydi. Sakura modunu düşürmeden patronuna döndü.

"Öyle bir şey olacağını sanmıyorum ama eğer ki olursa haberinin olacağından emin ol."






Kendini bu şekilde ofis kapısının dışında dururken buldu, yumruğunu vurmak için kaldırdı ve ayakları üzerinde ileri geri hareket etti. Ne düşünüyordu? Bu nasıl iyi bir fikir olabilir ki? Son defa cesaret toplayıp kapıyı çalıp içeri girdi.

Sasuke'nin ofisine gitmek iyi bir fikir miydi cidden?

Sasuke orada her zamanki gibi duruyordu, çılgınca zarifti, saçları zarif yatak başlığının tam tanımına benziyordu. Bugün, en sık giydiği siyah ve griden farklı olarak, lacivert bir gömlek ve kömür rengi pantolon giyiyordu. Gömleğinin üst iki düğmesi çözülmüş ve kolları sıvanmıştı. Genel olarak, biraz dağınık görünüyordu ama Sakura yardım edemedi ama onun için iyi bir görünüm olduğunu düşündü. Kalın bir şekilde yutkundu. Belki de bu tamamen başka bir nedenden dolayı kötü bir fikirdi…

"Hımm," diye başladı Sakura, beceriksizliğine lanet okudu. "Bir saniye girebilir miyim?"

Sasuke, odasının kapıdan geçmesine izin vermek için yana doğru bir adım attı ama tamamen uzaklaşmadı. İfadesi şüpheci görünüyordu.

"Tch. Neden?"

"Şey, ben... bugün Kabuto ile öğle yemeği yiyeceğim ve ben -"

Sasuke onu kolundan tutup ofisine çekip kapıyı arkasından çarptığında Sakura aniden kesildi. Kızın hızla gitmesine izin verdi, elini hemen indirdi ve yanında sıkı bir yumruk haline getirdi. Hâlâ onunla göz göze gelmeden hırladı: "Sakura  Neden Kabuto ile öğle yemeğine gidiyorsun?"

impressive teacher | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin