39 • hayal kırıklığı

409 39 89
                                    

Tsunade, Danzo'ya olan ilginç nefreti yüzünden, Sakura ve Tsunade partiye yirmi dakika geç geldiler. Sakura aslında çok mutlu olmuştu, bu Danzo denen adam ürkütücü bir velet gibi görünüyordu. Onunla sadece bir kez Sasuke'nin ofisinde karşılaşmıştı ama yine de...

Ama Tsunade'nin Danzoyu sevmeme nedenini merak ediyordu. Eğer sorarsam kızar mı diye düşündü ama o sırada onun profesörü ile seviştiğine kadar her şeyi bildiğini fark etti ve tüm cesaretini toplayıp sordu.

"Tsunade, bu Danzo denen adamı neden sevmiyorsun?"

Tsunade bir an olsun kalbi sızlamıştı. Yanlış bir şey yaptım diye geçirdiği Sakura ama yine de cevap bekledi. Tsunade ona bakmadan sorusuna yanıt verdi.

"İğrenç bir adam o... Benim de zamanında senin Sasuke'yi sevdiğin kadar sevdiğim bir erkek arkadaşım vardı. Onu elimden aldı..."

Sakura kaşlarını gayrihtiyari çattı.

"Elinden aldı derken?"

"Danzonun eski bir ortağı vardı Orochimaru diye Dan - yani eski sevgilimi - onun yanına staj için göndermişti... Dan'in hiçbir şeyden haberi yokken yaptıkları uyuşturucu suçu onun üstüne kaldı."

Sakura duydukları karşısında şoke geçirmişti. Bu gerçek olamaz diye geçirdi içinden.

"Dan ile ondan sonra daha konuşmadık. Daha doğrusu o istemedi. Kariyerimi onun için batırmamam gerektiğini söyledi durdu..." Tsunade derin bir iç çekti.
"Haklı mıydı değil miydi hiçbir zaman öğrenemeyeceğim sanırım... Bu partiye neden hala geliyorsun diye soruyorsundur şimdi, değil mi?"

Tam olarak Sakura'nın zihnini okumuştu Tsunade.

"Bu işler bunu gerektirir Sakura, duygusallık ile iş bir arada olmaz. Eğer Dan benim kariyerimi önemsemem için beni bıraktıysa o şeye sahip çıkmam gerekir." Küçük kızı gibi olan Sakura'ya gülümsedi. "Ayrıca senin gibi bir kıza yardım etmeme çok sevinirdi."

Sakura, Tsunade'ye sıkıca sarıldı. "Her şey için, teşekkürler Tsunade-sama..."




Partiye gelmişlerdi en sonunda herkes. Onlar gelmeden sadece birkaç dakika önce Sasuke'den aldığı mesajı hatırlayınca Sakura'nın midesinde kelebekler uçuşturdu.

Sasuke: seni özledim

İki basit kelime, ama bunlar Sasuke'den gelen şaşırtıcı sözlerdi. Sasuke'nin ona gerçekte nasıl hissettiğini söylediği nadir anlardan asla bıkmayacaktı...

"Burada olduğun için çok mutluyum," diye homurdandı Tsunade, kuşkusuz güzel eve yaklaştıklarında. "Sen olmadan bunu başaramazdım."

Sakura, kapıya geldiklerinde devasa evin ihtişamını fark ederek akıl hocasına sadece gözlerini devirdi. Önde ortasında bir çeşme olan büyük bir döner kavşak vardı, etrafında uşaklar koşuşturup konukların arabalarını alıyorlardı. Mükemmel bir şekilde budanmış çitler ve çalılar ve etrafa serpilmiş düzinelerce saksı kırmızı karanfil ile çevre düzenlemesi güzeldi. Kapının önünde onları bir uşak karşıladı.

Girişte devasa, ışıltılı, kristal bir avize asılıydı ve Sakura, hayatı boyunca kazanamayacağı kadar pahalıya mal olduğundan emindi. Beyaz mermer zemin lekesizdi ve odanın her iki tarafında, giriş yoluna bakan ikinci bir kata çıkan iki takım büyük merdiven vardı. Sakura, kendi liginden ne kadar uzakta olduğuyla aniden başı döndü. Finans dünyasında, muhtemelen hizmet veren personelle çok daha uyumluydu.

"Tsunade," kuru bir ağız ve hafifçe titreyen ellerle başladı. "Burada olmamın iyi bir fikir olup olmadığından pek emin değilim..."

"Ah, sus." diye azarladı Tsunade, Sakura'yı kolundan tutup diğer odadaki insanların hareketli seslerine doğru yönlendirdi. "Bunu konuşmuştuk, iyi olacaksın."

impressive teacher | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin