Sakura, sınıftan çıkarken Sasuke'nin masasının yanına doğru hafif adımlar atarak yürüdü, çıkarken ona iyi huylu bir gülümseme vermek ve teşekkür etmek için. Teşekkür etmesine gerek var mıydı aslında bilinmez ama Sakura ona karşı yapılan her kibarlık karşısında kayıtsız kalmamıştı. O bir pislik olsa bile, Karin'i idare ettiği için ona hala minnettardı.
Yürümeye başladığında yanından geçerken sözleri onu durdurdu.
"Sana trip attı, değil mi?"
Sakura ona kaşlarını çattı. "Görmedin mi?"
Sasuke'nin yarım gülümsemesindeki bu yaramazlık Sakura'yı hazırlıksız yakaladı. Biraz öksürdü.
"Hayır, bu bir önseziydi. İçime doğdu diyelim."
Sakura şaşkına dönmüştü. "Bir önsezi? Ya yanılmış olsaydın? Oldukça beceriksizim. Frizbi olayını gördün ."
Sasuke'nin eli ensesine gitti ve yine çabasız görünerek omuz silkti. "Sonuç olarak cezasını aldı. Önemli olan bu."
Sınıf şimdi boştu, aksi takdirde Sakura istenmeyen ilgi görme korkusuyla konuşmayı sürdüremezdi. "Yorgun görünüyorsun. İyi misin?" Sakura ağzından çıkan kelimelere zar zor inanabiliyordu. Bunları söylerken ensesinden kulaklarına doğru ateş bastırıyor gibiydi. Bu pek iyi bir fikir değildi... Gelecekteki doktorun, olabilecek en kötü anlarda başını kaldırma alışkanlığı vardı.
Sasuke eşyalarını toplamaya başlamış, bunu yaparken de katlanmamış gömleğinin kollarını yukarı kaldırmıştı. Sakura, onun önkollarındaki dalgalanan kas tellerini fark etmeden edemedi ve kalın bir şekilde yutkundu. Belki dersten sonra kalmak kötü bir fikirdi.
"Evet... yorgunum." Sasuke'nin sesi alçaktı, onun bu düzeydeki nezaketi en iyi ihtimalle sinir bozucuydu. "Çok yorgun." O zaman onunla göz teması kurdu ve Sakura hâlâ onun bakışlarının yoğunluğuna alışamamıştı. Yorgunluk birdenbire tamamen başka bir şey gibi geldi.
"Hımm," Sakura neden hala orada durduğunu bilmiyordu ama avuçları terliyordu ve ayak bileği hala zonkluyordu. "Pekala, ben işe gidiyorum, pazartesi görüşürüz." Bir adım attı ve hemen sendeledi, kötü ayak bileği onu hemen devre dışı bıraktı. "Kahretsin," diye mırıldandı, bir an için kötü ayağını yerden kaldırırken.
"Muhtemelen bir röntgeni çekmelisin." dedi Sasuke, kara tahtadaki yazıyı silerken, dönüp ona bakma zahmetine girmeden dalgın dalgın yorum yaptı. Sesi bu kadar kayıtsız çıkarken nasıl kibar bir şey söyleyebildiği şaşırtıcıydı.
Sakura buna gerçekten güldü. "Şişko şansı. Eminim sadece çarpıktır." Bu kadar aptalca bir şey için röntgen çektirmesine imkan yoktu. Sigortası çöptü ve maaşı muhtemelen gülünç olurdu.
Sasuke o zaman kaşlarını çatmak için ona döndü. "Sen aptal mısın?"
"Aptal değil," Sakura biraz geri çekildi, "Sadece kırıldı."
"Az önce işe gideceğini söylememiş miydin?" Sasuke bu sefer kıza sert bir çıkış yaptı, sesindeki en ufak bir kayıtsızlık belirtisi artık yerini o klasik sinirliliğe bırakmıştı.
"Okumak zannedilen aksine kolay bir şey değil." Sakura şimdi öfkeyle mücadele ediyordu. "Herkesin dayanacak aile parası yok."
Sasuke'nin gözleri tehlikeli bir şekilde kısıldı ve Sakura onun fazla ileri gitmiş olabileceğini düşündü. "Ailem hakkında konuşma." diye tükürdü Sasuke ona. Daha önce yüzünde olan gülümsemenin herhangi bir izi tamamen gitmişti.
"O zaman bana aptal deme..." diye inledi Sakura, gitmek için topuklarının üzerinde dönerek ayak bileğindeki acıya karşı kendini hazırladı.
"Bekle Sakura!"
Sakura durakladı. Sesinin bir dakika içinde kibardan kayıtsıza, kızgından acılıya dönüşmesi onun kafasını karıştırmaya devam etti. Uçucunun tam tanımıydı.
"Ne?" o dönmedi. "Ne dememi bekliyorsun bilmiyorum."
"Bileğine röntgen çektirmek için para ödeyebilirim."
Sakura bunun üzerine arkasını döndü ve ayak bileğindeki ağrıdan dolayı hemen pişman oldu. "Olmaz! Deli misin? Bu tamamen paranı boşa harcamak olur. Kırık değil ve kırılmamış bir kemiğin röntgenini çekmek için asla birinden para istemem! Teşekkürler ama hayır teşekkürler. Neden umursuyorsun ki?" Sakura bu son kısma pişman oldu, sesi onun için tıbbi fatura ödemeyi teklif eden biriyle konuşmak için biraz fazla sertti. "Üzgünüm, sadece... bunu yapmana izin veremem."
Sasuke'nin ağzı sıkı bir çizgi haline gelmişti. "İyi. Ama ailen en azından bir tanesini ödemene yardım edemez mi?"
Sakura rahatsız bir şekilde kıpırdandı, pembe saçlarından pişman olurken hafifçe kızardı ve kendini bir çilek gibi hayal etti. "Ah, hayır. Bütün bunları yapmamın bir nedeni de bu." diye belli belirsiz bir şekilde işaret etti Sakura, bu adamın neden onun hayatı hakkında herhangi bir bilgiyi hak ettiğinden tamamen emin değildi. "Biliyorsun, bir gün onları destekleyeceğim ve beni büyüttükleri için onlara geri ödeyeceğim. Böylece güzel bir hayatları olacak."
Sasuke, yüzünde bir kez olsun okuyamadığı bir ifadeyle ona baktı. Bir an ve sonra bir saniye sonra, sadece başını salladı. "Asil..." dedi ve Sakura alaycı olup olmadığını anlayamadı. Bu noktada pek umursamadı çünkü zaten titriyordu ve ayak bileğindeki ağrıya ek olarak uzun süre onun bakışları altında olmaktan terliyordu.
"Gerçekten gitmem gerekiyor ama...teşekkür ederim." Sakura ona başını salladı ve ona ne için teşekkür ettiğinden emin olmasa da pişman da olmadığından hızla sınıftan çıktı. Kapıdan bir adım çıktıktan sonra geri döndü.
"Sasuke?"
Dönüp ona baktı, yüzünde onu çok genç gösteren biraz beklenti dolu bir ifade vardı. Gerçekten sevimli. Ve Sakura'nın ağzı aniden kurudu ve dizleri aniden zayıfladı ve ah, kahretsin gitmesi gerekiyordu.
"Hiçbir şey! Boş ver," diye ciyaklamaktan başka bir şey yapmıyordu, suçlu bir çocuk gibi dönüp olay yerinden kaçıyordu.
Kahretsin , belki de sınıfın bölümlerini değiştirmeli… Ama yapmayacağını biliyordu. Yapabileceğini düşünmüyordu
Yorum yapın oy verin etiket atın yeter ki okunsun şu kitap üzülüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...