"Yirmi iki Aralık'ta ne yapıyorsun?"
Sakura kaşlarını çattı ve doktora tek kaşını kaldırdı. "Bildiğim kadarıyla hiçbir şey, neden?"
"Benimle bir partiye misafirim olarak gelmeni istiyorum..." diye açıkladı Tsunade, tırnaklarını kayıtsız bir şekilde inceleyerek. "Teknik olarak fakülte dekanları ve uzman doktorlar için bir parti ama seni artı biri olarak götürebilirim. Tıp dünyasındaki bazı etkili insanlarla tanışman için mükemmel bir fırsat olur."
"Bana çıkma teklif etmeye mi çalışıyorsun, Tsunade?" Benden hoşlandığını bilmiyordum." Sakura, sıraladığı dosya yığını üzerinden akıl hocasına göz kırptı. "Çünkü öyleyse, gururum okşandı ama sanırım benim için biraz fazla yaşlı olabilirsin."
"Ha, benim yanımda hiçsin Haruno," diye alay etti Tsunade. "Ama hayır, sadece bu kadar başarılı bir doktoru birileri daha tanımalı. Ayrıca senin oğlan da orada olacak."
Sakura yanaklarına rengin hücum ettiğini hissetti. "Benim oğlum değil, resmi olarak birlikte bile değiliz..."
"Bunu bırakacak mısın Sakura? Sadece soruma cevap ver, benimle gelmek istiyor musun, istemiyor musun?"
"Gitsem sorun olmayacağına emin misin?"
"Ah" Tsunade elini çırptı. "İnsanlar her zaman çocuklarını arkasında götürür, sende benim kızımsın asla sorun olmaz."
"Teşekkürler Tsunade... Um... ne giymeliyim ama? Partiye uygun süslü kıyafetlerim olduğunu sanmıyorum."
"Gidip sana bir şeyler alalım. Merak etme ben hallederim."
"Ama, Tsunade-"
"Senin bir şey için çalışman gerekmiyor mu?" Tsunade, ofisine gitmek için ayağa kalkarken konuşmayı etkili bir şekilde sonlandırdı.
"İyi," diye mırıldandı Sakura, sırf patronunu yatıştırmak için bir ders kitabı çıkarırken. Sasuke ona dersi gayet iyi bir şekilde çalıştırmıştı çünkü...
•
•
•
•Dönemin son final sınavı Sasuke'ninkiydi. Sınıftaki birkaç kız - onlardan biri Karin- sınavlarını açarken ağlamıştı, ancak Sakura gözyaşlarının testle mi yoksa Sasuke'yi profesör olarak kaybetmekle mi ilgili olduğundan emin değildi.
Sakura testi neredeyse otuz dakika önce bitirmişti ama bir şey onu koltuğunda tutuyordu. Bu sınıf neredeyse tüm hayatını değiştirmişti ve bu onun içindeki son günüydü. Bir yanı gergindi, hatta belki biraz da korkmuştu. Elbette, Sasuke'nin numarası onda vardı ve elbette onu bazen ders dışında görüyordu. Ama sınıf onun garantisi olmuştu. Onu her hafta, haftada üç kez görüyordu. Dersin sona ermesinin ilişkilerine zarar vereceğini düşünmedi… Gerçekçi olarak, daha iyi hale getirmeli, değil mi? Artık birlikte olmalarını engelleyen bir kural olmayacaktı.
Yine de Sakura kaleminin ucunu çiğnedi, masasından kalkıp son sınavını Sasuke'ye çevirmek istemiyordu. Haftalardır bu günün hayalini kuruyordu, tüm bürokrasinin ortadan kalkacağı ve onun başını belaya sokma riskini almadan Sasuke ile birlikte olabileceği günün hayalini kuruyordu. Ama şimdi? Koltuğunda tek tek donmuş oturuyordu, öğrenciler öne doğru yürüdüler ve kağıtlarını verdiler.
Sasuke onu bir kereden fazla sorgulayıcı bir bakışla sabitlemişti, bir kaşı neredeyse belli belirsiz bir şekilde kalkmıştı ve o sessizce "Sorun ne?" diye soruyor gibiydi. Gözleri onunkileri her yakaladığında, Sakura bakışlarını hemen bitmiş sınavına çevirmişti. Başına ne geldiğinden emin değildi ama birden testini teslim etmek imkansız bir görev gibi geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...