"Seni eve kim götürecek?"
Sakura'nın kulakları duymuyor gözleri görmüyordu resmen öpücükten sonra. Yüzündeki ifadeyi gören Sasuke, gözlerini devirdi.
"Hey, Seni eve kim götürüyor diye sordum Sakura."
"Ah..." Sakura beceriksizce kekeledi. "Hım, Naruto sanırım."
Bir çocuğun ismi söylenince Sasuke'nin gözleri çatlayan kayalıklara dönüştü.
"Neden o götürüyor?"
Sakura savunmaya geçerek cevap verdi.
"O arkadaşım. "
"Arkadaş?"
"Evet, o kıyafetleri bana veren oydu..." Sakura onun durumu daha da kötüleştirdiğini görerek sustu. Sasuke'nin gözü seğirmeye başlamıştı.
"Bu Naruto içiyor mu?" Sasuke, biraz Sakura'nın annesine benzetmişti. Kızı merak ediyor, kolluyor ve göz kulak olmak istiyordu. Anne gibi belki de bir sevgili gibi.
"Ee, muhtemelen içiyor."
"Seni ben geri götüreceğim."
"Ha! Neden?" Sakura kaşlarını çattı, sadece birkaç dakika önce öpüştükleri için hala nefes nefeseydi. Tek tatmini Sasuke'nin ellerindeki hafif titremeyi fark etmesiydi. Görünüşe göre öpücük onu da etkilemişti.
Sasuke'nin ağzından çıkan tek kelime "Çünkü" oldu. Ama devamı gelmedi çünkü devam ettirmeye kalkışacak ne ağız ne de yürek vardı şuan Sasuke de.
Duygularını hiçbir zaman ifade edemeyen birisi olmuştu Sasuke. Ailesi bu yüzden onu doktor doktor gezdirse bile asla çözüm bulunamamıştı. Duyguları vardı, sadece göstermiyordu ve dile getirmek onun için kolay değildi. Sadece abisinin ona öğrettiği kadarı ile yaşamını sürdürmüştü ve ona yetmişti de ama şuan işler farklıydı.
Lanet olsun ki şuan iki aylık bir eğitim için gelen pembe saçlı, zeki ve nazik bir doktora aşık olmuştu. Abisi İtachi ona bu duyguyu anlatmamıştı ve nasıl göstermeyi gerektiğini bilmiyordu. Bunu kendisi öğrenmek zorundaydı artık. Sakura ona öğretecekti.
Sasuke bir şeyler söylemeden Sakura'nın bileğinden tutup onu arabasına doğru takip etmesi içim yön verdi. Sakura bu yöne uymayarak ayaklarını tabana sabitlemiş gibi hareket etmedi ve bağırdı.
"Dur! Anahtar Ino'da almam lazım."
Sasuke kafasını hayır anlamında salladı.
"İçeri girmene izin vermiyorum. Adımını attığın yerde ayyaş insanlar var ve bunu istemiyorum. Arkadaşını partiden sonra ararsın tekrar bırakırım eve şimdi seni benim evime götürsem iyi olur." Sakura, Sasuke'nin dedikleri karşısında dona kalmıştı. Onu korumaya çalışmıştı sanırsa ki. Normal şartlarda Sasuke'nin haklı olmasını bir kenara bırakıp hırçınlaşıp onunla kavga ederdi ama Sasuke'nin evine gitme fikri aklına yatmıştı. O yüzden gıkını bile çıkarmadan bileğindeki elin sahibini takip etti.
Sasuke'nin onu öptüğü gerçeği iyice anlaşılmaya başlamıştı ve o çıldırıyordu. Bir bakıma kendinden geçmişti Sakura. Duygularının onaylandığını hissetti ve en azından Sasuke'nin de ondan etkilenmiş olduğunu görünüyordu. Ama aynı zamanda çok korkmuştu. Profesörüyle bir Cadılar Bayramı partisinde az önce öpüşmüştü. Ve şuan ikisi de eve gidiyordu. Birlikte.
Blok boyunca sessizce yürüdüler. Yürüyüş esnasında Sasuke, Sakura'nın bileğini bırakmıştı ve her zaman Sasuke'nin birkaç adım gerisinde yürümüştü. Sweatshirtünün içinde kendini çocuksu hissetti. Ellerini ve şortunun eteklerini de geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...