24. Nälkä

492 23 13
                                    

Tän luvun loppupuolella smuttia, koska jotku kiimaiset kakarat halus sitä. Jos et halua lukee sitä osaa, nii se on ihan fine. Laitan siihen ns. varoituksen kun smutti alkaa. :)

Ai haluutsä lopettaa tän säädön, ja olla oikeesti mun poikaystävä?" kysyn, ja maistelen suussani sanaa poikaystävä. Poikaystävä. Aika kiva. Poikaystävä. Ja tuo sana ottaa paikan sydämessäni, ja kiertää sinne pienen mukavan pesän. Aleksin viereen, tottakai.

"Joo, mä haluaisin. Jos siis sä haluat", Aleksi varmistaa punastuen. Söpö. Menen hänen viereensä, otan hänen poskistaan hellästi kiinni, ja suutelen tuota pitkään ja rakastavasti.

"Noin siinä vastaus. Joo. Mä haluan olla sun poikaystävä. Virallisesti", sanon hiljaa silittäen tuon poskea. Aleksin runnotuja kasvoja koristaa nätti hymy. Ihana

"Mulla on poikaystävä", Aleksi sanoo hiljaa. Mietiskellen asiaa. Hymyillen. Hän on niiin söpö. Ei edes sanat riitä kuvailemaan. Suloinen, komea ja seksikäs. Ihan kiva kombo. Toisaalta, hän on 100 kertaa parempi sisältä kuin ulkoa. Ihana hän on.

"Mullakin on poikaystävä. Ja aika ihana sellainen", sanon, ja näpäytän tuon nenää hellästi. Hän nyrpistää sitä söpösti. Ihan oikeasti happeaa! Kiitos.

"Säkin oot ihana", Aleksi sanoo hymyillen. Mahassani kierähtää kummallisesti, mutta mukavasti. Tietääköhän Aleksi yhtään, kuinka hulluksi hän saa minut? Miten suuri vaikutus minulla on häneen?

"Pitäskö sen ihanan poikaystävän puhdistaa haaverit?" kysyn lässyttäen. En edes tiedä, mistä tuokin nyt taas tuli. Jostain... jostain.

"Jooo, pitäs", Aleksi sanoo pikkulapsimaisella äänellä. Ja ihan oikeasti. Mä sulan. En kestä tuon söpöyttä tällä hetkellä. Siniset silmät katsovat minua koiranpentuilmeellä, nuo pehmeät huulet ovat mutrussa, vaaleat hiukset sekaisin. Kuvitelkaa tuo, ja lisätkää vielä pari söpöys astetta, niin se on siinä.

"No mä käyn hakee puhdistustarvikkeet", sanon.

"Mulla on vitun kova nälkä", Aleksi valittaa. Olen saanut puhdistus operaation valmiiksi. Makaamme nyt tässä. Tai siis minä istun selkänojaa vasten laiskasti, ja Ale makaa päälläni. Silittelen tuon hiuksia, ja painelen välillä pieniä pusuja sinne sun tänne Aleksiin. Se saa hänet aina tuhahtamaan tyytyväisesti, ja silloin minäkin olen tyytyväinen.

Nonii muruset smutti alkaa

"No mitä mun pikku prinssi haluisi?" kysyn ja painan suukon hänen huulilleen. Aleksi punastuu.

"Jos sanon jotain, suostutko?" Aleksi kysyy mysteerisesti. Nyökkään epävarmasti.

"Joo kaipa", sanon. Aleksi punastuu.

"Ehkä mä haluan sua", Aleksi kuiskaa. Katson häntä. Kyllä minäkin Aleksia haluan. Aivan vitusti.

"Ootko varma? Me sitten tehtäis se täällä", sanon. Aleksi katsoo mua purren alahuultaan. Miten se voi ollakin noin seksikästä?

"Oon mä varma", Aleksi sanoo. Prosessoin hetken sanoja.

"Tää on sitten mun eka kerta, mä en oikeastaan tiedä hevon vittuakaan", sanon pahoittelevasti.

"En mäkään tiedä. Entä jos opetellaan yhdessä", Aleksi kysyy. Nyökkään, ja pieni virnistys nousee kasvoilleni. Painan huuleni Aleksin omille ensin rauhallisesti, mutta sitten meidän tahti alkaa vähän niinkuin kiihtyä.

Punaisen Aleksin alahuulta hellästi. Hän avaa suunsa, ja minä päästän kieleni hänen omansa kanssa leikkimään. Käteni seikkailevat hänen kehollaan, ja hänen kätensä seikkailevat minun kropallani jättäen sekä kuumia, että kylmiä väreitä.

"Mennäänköh sänkyyn?" kysyn hengästyneenä. Aleksi nyökkää. Hän on ihan punainen. Tosin niin olen varmaan minäkin. Otan hänet syliin ja suutelen samalla. Vien meidät Aleksin huoneeseen. Jätän Aleksin makaamaan sängylle.

En tiedä, onko se tämä tilanne. Tai ehkä se on Aleksin kutsuvat siniset silmät, tämän tuli punainen naama. En tiedä, mutta Aleksi näyttää ihan saatanan haluttavalta tässä tilanteessa.

Menen hänen päälleen hajareisin, ja alan suutelemaan tuon kaulaa hellästi. Kiusaten. Aleksin suusta pääsee vaikerrus, joka on ehkä seksikkäintä, mitä olen koskaan kuullut. Näykkäisen tämän kaulaa hellästi, ja alan tekemään pientä fritsua tuon kaulaan Aleksin huokailessa allani. Otan tuon paidan pois, ja katson häntä ahnaasti.

"Vau, sä olet upea", sanon hengästyneenä äänellä. Aleksi -jos mahdollista- punastuu kovemmin. Painan pieniä pusuja hänen vatsalleen. Aleksin kädet alkavat seikkailla mun paidalla, ja pian tajuan, että hän haluaa sen pois. Vetäisen paidan ja heitän sen jonnekin lattialle. Aleksin silmät seikkailevat paljaalla iholla.

Suutelen Aleksia ahnaasti. Enää ei ole tilaa hellille pusuille. Aleksi vastaa suudelmaan vähintään yhtä innokkaasti, ja alkaa avaamaan housujani. Autan häntä vetäytymällä niistä itse pois. Aleksikin ottaa housunsa pois, niin että vain bokserit jäävät. Näen, että hänellä on kohouma juurikin siellä. Niin on minullakin. Laitan käteni tuon boksereiden päälle, ja alan varovaisesti hyväilemään häntä kankaan läpi. Aleksi voihkaisee. Hän sitten kuulostaa ihan vitun sekskäältä.

"Mitä sä haluut, että teen?" kysyn virnistäen. Aleksi punastuu.

"Kyllä sä tiedät", Aleksi sanoo vaivaantuneena. Kallistan päätäni herttaisesti hymyillen.

"En mä taida tietää. Sun pitää muru kertoa mulle", sanon hymyillen enkelimäisesti.

"Pane mua", Aleksi kuiskaa, ja punastuu.

"Mitä? En kuullut", sanon.

"Pane mua!" Aleksi miltei huutaa. Virnistän, ja otan tuon bokserit pois.

"Sieltähän se tuli", sanon ja suutelen Aleksia. Aleksi laittaa kätensä boksereiden resorille, ja alkaa valuttamaan boksereita alemmas katsoen mua halukkailla silmillään. Kun hän vihdoin saa tuon turhan vaatekappaleen pois, hän ojentaa yöpöydän laatikosta kortsuja ja liukkari tuubin.

"Laitatko tämän mulle?" kysyn Aleksilta virnuillen, ja osoitan kortsua. Aleksi punastuu, mutta avaa pienen paketin. Sitten hän katsoo minun kaluani, ja punastuu. Hän laittaa varovaisin liikkein kortsun kaluni päälle. Voihkaisin. Aleksin hellä kosketus tuntuu niin hyvältä.

"Voitko sä nyt panna mua?" Aleksi kysyy varovaisesti. Virnistän, ja nyökkään. Laitan liukkaria kalulleni. Aleksi laittaa jalkansa koukkuun.

"Ootko sä valmis? Mä kysyn vaan tän kerran", varoitan. Aleksi nyökkää. Työnnyn hänen sisäänsä varovaisesti. Me voihkaisemme samaan aikaan. Annan Aleksin totutella tunteeseen.

"Saagh liikkhua", Aleksi sanoo silmät pienesti ummessa. Alan liikkumaan aluksi hitaasti.

"Mhg Aleksih", voihkaisen.

"Nopemihng", tuo anelee. Vittu tuo on seksikäs. Alan nopeuttamaan liikettäni. Aleksi puree huultaan estäen voihkaukset.

"Mä haluun kuulla sut muru", sanon ja näykkäisen tuon korvaa hellästi. Aleksi huokaisee, mutta aivan liian hiljaa minun makuuni. Läpsäisen tuon persesttä.

"Mghh Ollihh!" tuo huokaisee yllättyneenä.  Virnistän, ja alan panemaan tuota kovempaa vauhtia. Aleksin suusta pääsee voihkauksia ja huokaisuja, jotka ovat erittäin seksikästä kuunneltavaa.

"Mhgh mäh tuunhg ihan justh", Aleksi sanoo voihkaisen keskeltä.

"Niin mäkin", sanon, ja alan vetelemään vetoja Aleksin kalulla. Hän alkaa huutamaan nimeäni kovempaa.

"Olliihg!" Aleksi huutaa, ja tulee mahallensa. Pian sen perään mä tulen kondomiin, ja vetäydyn pois.

"Vittu toi oli mahtavaa", sanon hengästyneenä.

"Niinpä", Aleksi komppaa

Sanoja: 992

A/N

Olkaa hyvät niille jotka halus. Ja niille jotka ei halunnu... öö sori. Ja ennenku ränttäätte mun kirjotustaidot tässä(kin) kohtauksessa, niin oon vasta nuori viaton kirjottelia, joka ei osaa mitään. Also 100 votea, vittu ootte iha best💞

Mä lupaan yrittää - OleksiWhere stories live. Discover now