BD 2 / Sırası Değil

157 16 17
                                    


Batuga  ve Akkız, yas sürecinde onlara saldırmayan Alpagu'dan her an gelebilecek tehditlere karşı tetikteydi, Çolpan'ı obaya soktuklarının ertesi günü gelen bitig ise ateşkes anlamındaydı bir nevi. Uzun süre ne yapacaklarını tartışmışlar ona güvenilmeyeceğinin artık tamamen bilincinde olarak siyasi manevra alanı açabilmek için görüşmeyi kabul etmişlerdi. Çolpan'ın haberi olmamıştı tabi henüz, otağında dinleniyordu başka ne yapabilirdi ki zaten öldü sanılırken. Tilbe'nin Dağbanların eğitim alanına gelmesiyle kontrolü ona bırakıp otağa geçti Saltuk.

"Çolpan geleyim mi müsait misin?"

"Burada saklanmaktan başka bir şey yaptığım mı var Saltuk da müsait olmayayım?"

Çolpan'ın gizlenmekten sıkıldığını anlamak zor değildi. Yatağında uzanmış elindeki hançeri bileyliyordu sinirle.

"Dikkat et elini keseceksin."

"Bala mıyım ben? Elden ayaktan düştüm diye iyice beceriksiz bellediniz herhalde beni."

Yatağın sağına çöktü Saltuk.

"Burada durup bir şey yapamamak seni delirtir bilirim ama hem hala yaran taze hem de saklanman gerek. Kimsenin de seni beceriksiz gördüğü yok."

"Han otağındayım ama han değilim. Böyle boş oturmak bana yakışır mı? O albızlardan alınacak öcüm var benim daha."

"Hepimizin var. Ben mutlu muyum sanırsın böyle durmaktan? Gözümün önünde yıkıldın kaldın nerdeyse kaybediyordum seni. Bunun hesabını sormak istemiyor muyum? Ama şu an gücümüz yok. Kalkip ne yapacaksın Çolpan? Gök Saray'ı mı basacaksın ya da yine Batı'yı almaya mı kalkacaksın?"

"Sarayı başlarına yıkmak gayet iyi fikir. Madem suçlarının altında ezilmiyorlar taşların altinda ezilsinler en azından."

"Tamam yıkalım ama önce tamamen iyileş."

"Benimle eğlenir olmuşsun."

Sesi biraz sakinleşmişti, elindeki hançeri yana koydu.

"Eğlenmiyorum ama şimdi biraz rahatlamanı istiyorum. Sonra istediğin kadar edersin tersliğini."

"Gerçekten rahatlamamı mı istiyorsun? Konuşmaktan daha iyi yollar biliyorsun sanıyordum."

Çolpan imalı bir sesle öne doğru yaklaştı. Bakışlarıyla süzüyordu adamı.

"Kimin daha iyi bildiği şüpheli. Hem yaranın açılmasını istemeyiz değil mi?"

Nefesleri karışacak kadar yakınlardı.

"Ya istiyorsam? Red mi edeceksin beni Saltuk?"

"Sana karşı zaaflarımı kullanma hatun şimdi sırası değil."

"Bence tam sırası."

Çolpan daha fazla bu oyunu sürdürmek istemediğinden öpüşmeyi başlattı. Kendisi kadar istekli karşılık  görünce gülmeden edemedi.

Saltuk & Çolpan  (15 Bahar Öncesi Ve Fazlası) SalPan / DestanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin