Not: BD 3 Soğuk Mu? Devamı
Giriş, gelişme ve sonuç hakkında hiçbir fikrim yok, öylesine yazıldı :)Geçirdikleri yoğun anların ardından birkaç parçayı üstlerine geçirmiş, yeniden yaktıkları ateşin başında yan yana uzanıyorlardı. Çolpan hazırlıklı gelmiş altlarına bir keçe atmışlardı, hemen obaya dönmek istemediğini söylemişti. Derenin şırıltısı ikisinin sessizliğini bölen tek şeydi. Çolpan ferahladığını hissediyordu hem rahatça nefes alabilmiş hem de su sayesinde arınmıştı bedeni. Sonrası ise yeni yeni sakinleşen bedeninin uzun süredir özlemini çektiğiydi. Buraya gelirken peşinden geleceğini biliyordu, kızacağını ama ona karşı koyamayacağını da. Yanında yatan adama döndü yüzünü, düşünceli olduğunu görebiliyordu, dakikalardır tek kelime etmemişlerdi. Aralarında duran eline uzandı, birleştirdiğinde ona dönen Saltukla göz göze geldi.
"Çok mu yoruldun da sesin çıkmaz?"
"Yaşlanmışımdır belki."
"Bana gücün yerinde gibi geldi ama kontrol etmeye devam edebilirim istersen."
Gülerek tamamen ona döndü Saltuk.
"Yoran da sensin yorgunluğumu alan da."
Gülerek söylemişti ama sesindeki tınıyı kaçırmamıştı Çolpan. Yüzleri birbirine dönük yan yatıyorlardı şimdi elleri hala birleşikken.
"Hala mı habersiz gelmemdesin?"
"Tek o değil sen hep böylesin Çolpan. Arkamı dönmeme izin vermiyorsun ki. Ne ile karşılaşacağımı tahmin edemem hiçbir zaman."
"Ne o benden bıktın mı yoksa?
"Bunun olmayacağını çok iyi biliyorsun."
"Bilmem belki beklemekten sıkılmışsındır artık. Yıllarca öcüme ortak olup yüreğimin rahata ermesini bekledin ama o gün gelecek gibi değil. Onca bahar yanımda olan sen sonunda karşı çıktın, yaptıklarım da sana ters geliyordu, bana tavır almadın mı onca zaman. Geçen yıllara pişmansındır belki."
"Değilim Çolpan. Seninle geçen hiçbir ana pişman olamam ama haklı olduğun bir yer var. Doğru, bir noktadan sonra öcün için gittiğin yoldan nefret ettim çünkü önünü göremiyordun. Seni sadece ölüme götürecek bir yoldu o. O herifle iş yapmaktan da geri durmadin hiç. Onun için bana kaç kez yalan söyledin saydın mı?"
Hiç konuşmadıkları o zamanların yükünü atıyordu Saltuk. Çolpan yerinden doğruldu ciddileşen konuşmanın gerginliğiyle.
"Yaptığım hiçbir şey onun için değildi, gücüne ihtiyacım vardı. Kullanmam gerekiyordu kullandım o da bir işe yaramadı. Alpagu hala yerinde duruyor sevdiklerimi kopardiktan sonra nerdeyse beni de öldürecekti, Tılsım'ın sebebi olan Vera yılanı sapasağlam çünkü kanıt yok. Şimdi elimde hanlığım da yok, saklanıyorum Gök öğrenir diye hiçbir şey yapamadan. Onlar sebep olduklarına karşılık bulmuyorken ben ne yapsaydım? Yine olsa yine söylerdim o yalanları işe yarayacağını bilsem."
Saltuk doğrulup oturmuştu yanına o konuşurken.
"Söylerdin tabi söylerdin ama artık kolay kolay kanmam bilesin."
"Kanmaz mısın bana Saltuk? Emin misin?"
Çolpan yüzünü yaklaştırarak konuşuyordu.
"Sana inanmak gibi bir zayıflığım var doğru, kullanmasını da iyi bilirsin."
"Bilirim."
Bir eliyle elini hapsetmişken diğer eli çoktan sakallarıni okşamaya başlamıştı Çolpan.
"İnkar da etmiyorsun."
"Etmiyorum. Bana karşı yenilmen hoşuma gidiyor. Az önceki gibi."
"Keşke biraz da sen bana yenilsen de anlasan halimi."
"Yenilmediğimi kim söyledi? Bunca yıl bana yaklaşabilir miydin aksi olsa? Sen benden uzak kala kala unutmuşsun galiba bazı şeyleri."
"Haklı sebeplerim var, hatırlat o zaman Çolpan."
"Yaralısın diye diye günlerdir bana yaklaşmayan sendin."
"Batuga'nın da kullandığı otağa mı gelseydim?"
"Deseydin ben gelirdim sana."
Sakalına sürtüp boynuna indirdi dudaklarını. Öpmeden bekliyordu ki Saltuk çekti kendini ayağa kalkıp.
"Hadi dönelim geç oldu. Yeterince üşüttün zaten. Obadakiler de merak etmiştir. "
Çolpan gülerek kalktı yerinden.
"Tilbe der onlara ne yaptığımızı. Gören de sudaki başkasıydı sanacak. Yoksa korktun mu hatırlatacaklarımdan?"
Tamamen giyinen Saltuk ateşi söndürüp döndü yanına. Bekleyen kadını öpüp çekildi yine.
"Niye korkayım? Biraz daha burada kalırsak hasta olacaksın, ondan."
"Öyle olsun bakalım. Gidelim. Gece kapıma gelme ama eskisi gibi yanılıp da."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saltuk & Çolpan (15 Bahar Öncesi Ve Fazlası) SalPan / Destan
FanficSalpan sevdasına dizinin verdiği sonu kabul etmiyorum