BD 8 / İntikam Part 2

96 6 35
                                    

Pek intikam odaklı değil ama sira karışmasın. İyi okumalar...

Tilbe'nin çağrısıyla dışarı çıkan Çolpan ve Saltuk otağda sofranın başındaki Batuga ve Akkız ile karşılaştılar. Manidar bakışlarını birlikte çıkan ikiliden çekip birbirlerine baktıklarında utanmıştı ikili ama gülmeden durmakta zorlanıyorlardı. Çolpan ikisinin halini görünce göz devirdi.

"Gök Saray'da keyfiniz pek yerindeydi herhalde hala güldüğünüze göre."

"Anlaşılan teyzem bugün biraz sinirli."

"Yok yeğenim niye sinirli olayım? Kaç zamandır gizlenip beklerim sadece."

"Bunu konuşmuştuk daha önce."

"O zaman tamam dedim ama kaç vakit geçti üstünden burada tıkıldım kaldım. Rahat rahat uyuyorlarken burada gün sayıyorum peki ne için? Bir de Çin savaşı çıkarmış neyle doyuracaksa orduyu."

"Biz de bilmeyiz hanım, kıtlık Gökte de baş göstermiş durumda, halk tedirgin."

"Bakarsınız onlar yıkar tahtını, bize gerek kalmaz. Hadi yemeğinizi yiyin yorulmuşsunuzdur."

"Bu da mı sitemdi teyze?"

"Yeğenim ve obamın yiğit savaşçısı Akkız'ı düşünmem bu kadar mı garip?"

"Değil hanım. Saltuk Beg'i düşünmez misiniz peki ona demediniz?"

Çolpan Akkız'dan beklemediği hamle ile sessiz kaldı, yanında ne tepki vereceğini bilemeyen Saltuk'a kaydı gözü sonra da karşısındaki iki gence.

"Dememe gerek yok, o anlar. Batuga da seni anlar Akkız, anlamaz mı?"

Okların kendisine dönmesi ile Akkız hanına bakakaldı Batuga'ya dönüp bakamıyordu bile, baksa ona yoğunlaşan bakışları görürdü. Çolpan bunlar yüzünden daha fazla aç kalmak istemiyordu.

"Haydi yiyin karnınız doysun."

Onlar yemek sırasında daha sakin bir sohbete geçmişken Kırçiçek otağa girdiğinde Akkız hemen kılıcını alıp ona koştu.

"Ne edersin sen burada? Kim dedi sana gir diye?"

"Çolpan Han varken sana söyleyecek bir şeyim yok Akkız."

"Kırçiçek, sen teyzemin yaşadığını biliyor musun?"

"Bugün öğrendim. İyi saklamışsınız."

"Akkız. Batuga. Sakin olun. Öğleyin konuştuk Kırçiçekle."

"Çolpan güvenemeyiz kimseye. Ya Gök'e haber ederse."

"Etmem Saltuk Beg."

"Sana neden güvenelim?"

"Zaten güvenme Akkız ama şu an Alpagu Han benim de düşmanım."

"Elini ayağını bağlarsam ancak öyle kalırsın burada."

Saltuk & Çolpan  (15 Bahar Öncesi Ve Fazlası) SalPan / DestanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin