Biraz kısa ama yeni yıl hediyesi olsun istedim. 2024 güzel geçsin. :)
Saltuk dağbanları kontrol edip obaya dönmüştü otağının önünde Çolpan'ı buldu. Kütüğün üstünde oturmuş düşünüyordu.
"Çolpan Han'ım ne düşünür böyle dalgın dalgın?""Beklemekten ağaç oldum Saltuk."
"Obamızı dolaştım geldim ne olur ne olmaz diye.""Obamız...Bunu duymak iyi geldi."
"İzin versen daha neler derim de... Ne düşünürdün?
"Yarın Kengeş nasıl geçecek onu düşünüyorum begleri ikna etmemiz şart."
"Tuz ve çiçeğe çare yeterli gelmez."
"Yeğenim ikna edebilir mi dersin?"
"Eder ona güvenim tam sen de varsın. Teyze yeğen kim kurtulur sizden." Güldü Çolpan."Benim yöntemlerimden en son bıkmıştın diye hatırlıyorum. Karışınca Batuga da sen de düşmanınızmışım gibi bakıyorsunuz."
"Senin canını düşünürüm her hareketini başına bela açacak halde artık."
"Ben de canımı yakanları yok etmeyi düşünürüm. Bunun için de izne ihtiyacım yok."
"Yok tabi Han'ım. Sabah dağbanları alıp Gök'ü bassan şaşırmam."
"Hep yapmak istediğim şey ama sayımız yetersiz."
"Ah Çolpan."
"Gel de başımda bekle o zaman, sabaha kadar."
"Kovmayacaksan..."
Çolpan cevap verecekken ileride konuşanları gördü.
"Yula Beg değil mi biri diğeri de Kırçiçek. Bu vakitte neyi tartışıyor bunlar?""Kimbilir belki bir şey çeviriyorlardır."
"Kırçiçek buradan ayrılamaz sanmam."
"Belki kanları kaynamıştır."
"Kırçiçek'in planları arasında bunun olduğunu hiç sanmam."
"O planların asla tam olarak işlemediğini gördük ya Han'ım. Gönül bu."
"Hemen sevdalandırdın ne belli?"
"Değilse de şu an bizi hiç ilgilendirmez."
"Benim Dağ'ımda yaşanan her şey ilgilendirir. Sabret biraz."
"Neye sabredeyim? Ben otağıma geçiyordum zaten."
"Saltuk bekle!" Obada duyan eden var mı diye etrafına baktı sonra Saltuk'un ardından otağa girdi. İçeri girdiğinde Saltuk'un sarılmasıyla ona dolandı kolları. Dudakları buldu yolunu yetmedi ama can geldi ruhuna.
"Burada mi kalacaksın? Yoksa yine mi hayaline sarılacağım?"
"Ne dersin kalayım mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saltuk & Çolpan (15 Bahar Öncesi Ve Fazlası) SalPan / Destan
FanficSalpan sevdasına dizinin verdiği sonu kabul etmiyorum