8 Bahar Öncesi / Kavga Part 1

161 14 57
                                    

Diğer ficlerden bağımsız.

Buluşma yerleri Dağ'ın yakınlarındaki bir tepeydi. Tilbe her zamanki gibi geride gözcülük yapacaktı. Arkası dönük, büyük kayaya yaslanmış adamın gelişinden haberdar olduğundan emindi Çolpan ama dönüp bakmıyordu.

"Dağ'ın manzarasına mı daldın da dönüp bakmazsın?"

Duyduğu sesle döndü yüzünü Saltuk.

"Fark etmemişim Çolpan Han'ım. Yoksa nasıl görmezden geleyim, mümkün mü sence?"

Hafif gülümseyerek konuşsa sa sesindeki yorgunluk belli oluyordu, yaklaşınca yüzünün halini de ay ışığında seçebildi Çolpan. Gecelerdir uyumamış gibiydi. Önündeki düzlüğe oturmayı seçti ayakta durmaktansa.

"Gök'ün tüm işlerini sana mı yüklediler bugün de bu haldesin?"

Kayadan ayrılıp Çolpan'ın yanına oturdu.

"Balhaeli elçiler vardı kaç gündür onlarla uğraşıyordum, bugün de ordugaha gittim yeni gelen çerilerin ilk eğitimleri için. Saraya uğramamla buraya gelmem bir oldu."

"Bu kadar yorgunsan gelmeseydin acil iletmen gereken bir şey yoksa."

"Yok. Diyecek bir şeyim olmadiktan sonra gelmesem aramazsın değil mi Çolpan Han?"

Duyduğu sitemli sözle şaşırmıştı Çolpan.
"Neyin var senin? Sadece yorgunluk değil belli ki bu halinin sebebi."

"Soruma cevap verir misin? Son görüşmemizden beri kaç kez aklına düştüm ama intikam işlerinden ayrı olarak sadece ben olduğum için."

Yüzünü karşıya dönmüştü bunu deyip, göz göze gelmekten kaçınıyordu.

"Saltuk? Ne oldu? Niye bir anda bunu düşünmeye başladın?"

"Yeni bir şey değil, şu son günlerde gördüklerim fark etmemi sağladı bir şeyleri."

Çolpan sadece dinlemeye karar verdi normal zamanda olsa bu tribi çekemezdi ama sesinden nasıl gerildiğini hissediyordu.

"Elçiler demiştim ya sarayda onları ağırladık. Aralarında bir çift de vardı. Yani çift olduklarını 5 dakika geçiren herkes anlardı. İyi de anlaştık, benden sevdiğine hediye alabileceği bir yer bile sordu. Beraber gittik hatta alması için. Onların mutluluğunu gördükçe saray dar geldi. Kıskandım mı evet kıskandım bu güzel hali. İslerimin bitmesini, kendimi burayı atacağım anı düşündüm durdum. Şimdi buradayım ama bu iyi hissettirmek şöyle dursun daha kötü etti beni. Hiçbir zaman sahip olamayacağım anları hayal ettim. Sen gelmeden önce bunları düşünüyordum dalmışım, ondan fark etmedim."

Kısa bir sessizlik oldu.

"Sana hiçbir zaman böyle bir ilişki vadetmedim."

"Etmedin."

"Hatta ilişki sözü bile vermedim."

"Vermedin. Kendimi kaptırmışım onu fark ettim."

"O zaman beni suçlayamazsın. Nelerle uğraşıyorum ben."

Saltuk & Çolpan  (15 Bahar Öncesi Ve Fazlası) SalPan / DestanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin