Mutlu Bir Gelecek 3

68 5 66
                                    

Maral 8, Alper 3 yaşında gibi düşünebiliriz.

Küçük çocuğun acı dolu sesi doldurdu meydanı.
  "Ahh! Ne edersin Dağ bikesi?
Düşmanın mıyım ben senin?"

""Abartma. Ufak bir çizik sadece. Nasıl alpsin sen? Haydi kalk devam edeceğiz."

"Cadısın sen. Gökçe haklıymış."

"Ne dedi o Gökçe benim hakkimda?"

"Söylemem ikimizin arasında."

"Beni ilgilendiriyorsa söyleyeceksin."

"Bikesin diye her dediğin şeyi yapacak mıyım sandın? Hayır."

"Ondan değil. Belki anlatmak istersin sanmıştım ama demek o daha önemli senin için. Öyle olsun. Bir daha oynamam senle." 

"Dur nereye gidersin?"

"Gitmemi istemez misin?"

"İstemem."

"Gökçe'nin ne dediğini söyle o zaman."

"Söylemem. Başka bir şey iste yapayım."

"İstemem senden hiçbir şey."

Maral örgülü saçını savurarak oynadıkları yerden ayrılmış han otağının merdivenlerini çıkmaya başlamıştı. Ne güzel keyifle oynuyordu ama keyfini kaçırmıştı o çocuk. Onun yerine Gökçe"yi seçmişti öyle olsundu. Minik adımlarla çıkarken aniden birinin kucaklaması ile ağzından bir çığlık çıktı, babasının kollarında olduğunu görünce yüzü güldü hemen.

"Babacım. Duymadım geldiğini."

"Geldim ya güzel kızım ama o kadar dalmıştın ki bu yaşlı babanı görmedin."

"Iıh sen yaşlı değilsin ki. Sen çok güçlü bir babasın."
Yanağından öpmüştü babasını.

"Öyle miyim yalan demezsin değil mi?"

"Demem. Olsa olsa o Batur yaşlıdır."

Otağa gitmek yerine atına yöneldi Saltuk.
"Bu Batur kızdırmış mı benim küçük bikemi?"

"O kim de beni kızdıracak?"

"Emin misin?"

"Hıhı. Umrumda bile değil. Batuga abimin verdiği tahta kılıçlarla çalışalım demiştim  birkaç kez düştü diye surat asar bana. Sorduğuma da cevap vermez albiz ama Gökçe ile konuşur."

Babasının yardımıyla onun önünde ata binmişti obadan ayrılırken elinde tahta kılıçla ona bakan Batur'a bakarak demişti bunları Maral bike. Saltuk kızının bu çocukla fazla gereksiz bir şekilde ilgilendiğinin farkındaydı küçük kızının kıskanıyordu şimdi ama küçük balaya da bir şey yapamazdı ki.

"O zaman Batur'u Gök 'e gönderelim senden uzak olur ne dersin?"

"Olmazzz!"

"Neden olmasın?"

"Ben istemiyorum diye onu kovamazsın baba."

Saltuk & Çolpan  (15 Bahar Öncesi Ve Fazlası) SalPan / DestanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin