Ellie's P.O.V.
..jutro..
Polako otvaram oči. Ovo je prvo jutro kako sam se probudila sama, bez ikakvog utjecaja. Potpuno sama. To je zbilja čudo.
Uspravljam se u krevetu i naslanjam leđa na stranicu od kreveta, tako da sada sjedim na krevetu. Uzimam mobitel sa noćnog ormarića i gledam, prvo koliko je sati pa potom obavijesti koje su mi stigle tijekom noći.
Podne je, to je zbilja čudno što sam tako dugo spavala. Vidim da imam dosta obavijesti sa twittera.
Ulazim u twitter i ugledam dvadesetak poruka i još k tome sličan, a opet malo različit broj obavijesti. Prvo otvaram ikonicu sa sličicom obavijesti i zatičem jako puno followersa, a i tweetova namijenjene meni.
Čekaj, nisu valjda otkrili moje osobne podatke -u koje spadaju ime, prezime, i te gluposti.- Ne moguće da sam postala preko noći popularna. To znači da su otkrili novinari ili fanovi, tko god.
Uzela sam laptop i ulogirala se u twitter, tako mi je lakše čitati poruke. Polako sam čitala jednu po jednu poruku. Uglavnom u porukama piše da uopće nismo lijep par i da trebamo prekinuti istoga časa. Dobro ima i poruka u kojima piše da smo baš lijep par i trebamo ostati zajedno.
Gasim laptop i ostavljam ga sa strane te odgovaram, preko mobitela, na par maminih poruka. Bile su uglavnom što imam za jesti i takvoga tipa.
Ustajem te odlazim do kupaonice, i obavljam higijenu. Oblačim kratke, traper hlače te bijelu majicu bez rukava sa nekim printom na sebi. Danas je poprilično vruće, napokon.
Namještam krevet, ali ja ne bi bila ja da se nisam udarila malim nožnim prstom od rub kreveta. To boli kao sam vrag.
"Jebem ti" promrmljam sebi u bradu. Usput malo zateturam unazad kako sam imala jednu nogu u zraku. Kako sam prije rekla šeprtlja sam i to velika.
"Ellie pazi na rječnik! Barem dok si pod mojim krovom." odjedanput u sobu ulazi tata. Što on radi tu. Zar nije na poslu?
"Tata što ti radiš tu? Ti nisi na poslu?!" pitala sam ispravljajući se iz polu stojećem položaja u potpuno stojeći. Sigurno sam izgledala kao neka baba.
"Danas imam slobodno. A došao sam te probuditi, prošlo je podne čovječe." rekao je gledajući okolo po sobi. Joj, sada sam se sjetila da je nešto pričao jučer kako ima slobodno danas. Ah, to su te godine. Stari se. Senilnost i te stvari.
"Oh, okej" rekla sam pokušavajući zvučati što ozbiljnije te dodam "Ja sam budna, pa već skora sat vremena." nasmiješim se, nekako pristojno.
"Dobro, ja ću danas ići sa kolegama sa posla na golf. Samo da znaš." ja ne znam kako netko može igrati golf ili ga gledati. To je tako dosadan sport, ali svaka čast onome tko to igra.
"Okej. Onda ću se ja dogovoriti sa Gem da odemo negdje u grad." rekla sam na što je tata samo klimnuo glavom i izašao iz sobe.
Odmah za njim sam i ja izašla. Gladna sam. Kako idem prema kuhinji miris palačinki je sve izraženiji.
U kuhinji, na kuhinjskom stolu me čekaju gotove, punjene palačinke sa nutellom. Koje su još uvijek tople. Uzimam čokoladni preljev iz hladnjaka.
Volim kada imaju puno čokolade. Ja inače obožavam čokoladu, ili sve čokoladne proizvode.
*
Dogovorila sam se sa Gemmom da ćemo se danas oko tri naći u gradu. Naći ćemo se kod Big Bena. Gem će povesti neku svoju rođakinju da se upoznamo.
Rekla je da ćemo ta njihova rodica i ja ići na isti faks. Pa da se upoznamo.
Ugasila sam TV, nikoga nema kod kuće i otišla gore u svoju sobu da se spremim. Pola tri je, i ići ću taksijem i trebati će mi oko desetak minuta. Brzo se ja spremam. To moram napomenuti.
Obukla sam traperice koje su poderane na koljenima i bijelu čipkastu bluzu bez naramenica. U crnu torbicu, koja ide preko jednog ramena sam stavila novčanik, mobitel, i te gluposti.
Stavila sam laganu šminku, to znači da sam stavila malo korektora i maskare. A kosu sam samo počešljala i pustila da pada preko ramena.
Na noge sam obukla duboke crne stare, a uzela sam kožnu jaknu ako zahladi. Ali sumnjam, vani je lijepo vrijeme. Osim što malo vjetar puše, topao vjetar.
*
Gemmu čekam svega par minuta. Rekla je da je gužva u prometu. U Londonu je vječito gužva, na to ću se još morati naviknuti. Doduše u L.A. je također bila gužva, ali znatno manja nego ovdje.
Vadim mobitel iz torbice da pošaljem poruku Gem, ali ona izlazi iz taksija i maše mi. Za njom izlazi vrlo visoka cura, to im je očito u genima. Smeđu duga ravna kosa joj vijori na vjetru, pokušava ju svim silama ukrotiti, ali joj baš i ne uspijeva. Vrlo je lijepa.
"Hej curo! Nisam te vidjela, stvarno dugo." Gem je uskliknula i zagrlila me je.
"Okej Gem. Ako sam ti nedostajala ne moraš me ugušiti." ta cura ima stvarno jak stisak, zagrljaj. Ili sam ja slaba.
"Oh, oprosti." rekla je uz nevini osmijeh te se odvojila iz našeg zagrljaja. "I da, ovo je Diana, a ovo Ellie. Pa se upoznajte." dovršila je.
"Diana Brown." rekla je dugokosa cura kojoj sam tek sada saznala ime. Diana. Lijepo ime.
"Ellie Wilson." rekla sam te joj pružila ruku koju je sa dragom volji primila. "Gdje ćemo?" pitala sam kada sam odvojila ruku od Diane.
"Možemo u jedan kafić. Ovdje je nekoliko ulica niže. Nema baš gužve tamo." predložila je Diana. Ima baš lijep ugodno piskutav glas. Njezin glas se može slušati, sigurno jako dugo.
*
"I kako je Mattu prošao put?" pitala je Gem samo da se prebaci sa teme nje i nekog dečka. Zašto ja za njega nisam čula?
"Diana kako se zove Gemmin 'prijatelj'?" ignorirala sam Gemmino pitanje te pitala Dianu, ali sam ovo prijatelji označila sa navodnicima.
"Ashton. I totalno su sladak par!" uskliknula je "čekaj pokazati ću ti njegovu sliku!" dovršila je te posegla za mobitelom da mi, očito pokaže njegovu sliku.
"Diana" Gemma je procijedila kroz zube te ju je pogledala kao da će ju ubiti. Kladim se ako bi pogled ubijao Diana bi već ležala mrtva ovdje na podu.
Diana mi je krenula pokazati sliku. Ali prije nego što sam mogla vidjeti kako izgleda Ashton, Gem je uzela mobitel i pospremila sebi u džep.
"Ja još čekam odgovor na svoje pitanje." rekla je Gem zanemarujući incident od maloprije.
"Dobro, zapravo odlično.." počela sam "ali je jako zauzet sa ponovnim osvajanjem Lily." rekla sam uz kolutanje očima.
"Čekajte! Tko su sada Matt i Lily?!" pitala je zbunjeno Diana.
"Matt je moj brat, a Lily njegova cura. Imaju malih problema u vezi." odgovorila sam Diani na pitanje.
*Hej, evo 14. nastavka. I kako vam se čini? Meni osobno nastavak je običan, nije nešto posebno. Pa ostavite vote/komentar puno bi mi značilo.*
YOU ARE READING
Love actually » h.s.
Fanfiction(prijašnji CONFUSED [završena ✔️️]) ❝Neka se uvijek sretnemo sa osmijehom, jer osmijeh je početak ljubav.❞ All right reserved by asimaginator © 2014/15 [best ranking - #1 in Romance]