Ellie's P.O.V.
Večera je prošla skroz okej. Štoviše bila je ukusna, za razliku od nekih drugih maminih jela, koji su bili malo manje uspješni, rekla bih neuspješni. Nakon tuširanja sam obukla pidžamu, ali ne planiram ići spavati, još je rano. Gledati ću neki film na svom laptopu ili možda pročitati knjigu koju sam prije par dana kupila.
..jutro..
Bude me sunčeve zrake koje probijaju kroz prozor, okrećem se i zaranjam glavu u jastuka. Kojeg vraga ja jučer nisam privukla zastore? Kada je akcija ponovnog pokušaja spavanja propala, uzela sam mobitel sa noćnog ormarića da vidim imali nešto novo u svijetu.
Odjedanput šok. Kada sam ugledala poruku od Monice, ona je moja bivša najbolja prijateljica. Zašto bivša? Pa ona je spavala sa mojim bivšim dečkom. Kučka. Obadvoje.
"Amigi pa kako si mi? Nismo se jako dugo čule!"
Ma vraga ću joj odgovoriti na poruku. Ostaviti ću joj seen. Znam da to najviše mrzi. Zaslužila je.
Kada mi se začuo želudac, izašla sam iz kreveta, pritom stavljajući noge na hladan pod. Obavila sam svakodnevnu jutarnju higijenu i obukla traperice i majicu kratkih rukava, danas je poprilično toplo.
Spuštam se niz stepenice, tišina vlada kućom. Mama i tata su na poslu, a Matt najvjerojatnije spava. Ipak je 11 ujutro. Ali kako se približavam dnevnom čujem sve glasniji TV. Nije valjda da se probudio? Ali ne nije, mama sjedi na kauču i drži u jednoj ruci daljinski, a u drugoj šalicu sa najvjerojatnije kavom.
"Jutro." rekla sam promuklim glasom, još pospanim od spavanja. Nisam se nikako naspavala. Treba mi još sna, jučerašnji shopping me izmorio plus gledala sam film do kasno uvečer, ali sam zaspala u pola filma.
"Dobro jutro dušo!" rekla je nekako zbunjeno, kao da me nije očekivala. "Kako to da si se tako rano probudila?" pitala je kroz smijeh.
Dobro, ipak se budim kasnije kada su praznici.
"Usrane zrake sunca su me probudile!" rekla sam ljuto. "Kako to da ti ne radiš?" dovršila sam kada sam se naslonila na štok od vrata kuhinje. Moja majka inače stalno radi, uvijek je u papirima. Otkada znam za sebe.
"Mlada damo pripazi na rječnik." rekla je upozoravajući na što sam preokrenula očima. "Uzela sam godišnji. A sada idi tamo gdje si se zaputila i pusti me na miru da gledam emisiju." dodala je okreću ći se prema TVu. Moram priznati da imam zanimljivu majku.
Izgovorila sam jedno tiho 'okej' i ušla u kuhinju. A sada da vidimo što ima za jesti. Otvorim frižider i za oko mi zapadne čokoladni kolač. Znam da je čudno i da nije dobro da to jedem za doručak. Ali to je ukusno, ogromni sam ljubitelj čokolade i slatkiša općenito.
Sjedim na kauču, mamina emisija je prošla. Pa je otišla na kavu kod susjede, pozvala ju je da se upoznaju. Gledam Tom&Jerry na Netflixu. Matt se probudio prije 10 minuta i sada jede u kuhnji, spavao je do 12.30. Naravno, on je izabrao sobu u kojoj je hlad u jutro, pa može spavati. Trebala sam i ja sa njima ići kada su gledali kuću.
"Matt.." povikala sam, "kada će Lily doći od svojih iz Irske tu?" pitala sam, dobro to je više bilo vikanje. Lily je Mattova cura, ali i moja jako dobra prijateljica. Da on ima curu, i to 5 mjeseci. I ja se čudim. Vrlo je lijepa. Ima plavu jako kovrčavu kosu, zelene oči i ima vitku građu.
"Dolazi za dva tjedna." izašao je Matt iz kuhinja sa sendvičem u jednoj ruci i nekakvim sokom u drugoj ruci. Nosi plave kratke hlače (ja mislim da se zovu havajke?!) i običnu bijelu majicu kratkih rukava. Sjeo je pored meni i uzeo mi je daljinski iz ruke i prebacio na neku emisiju o nogometu, usput je prokomentirao kako sam djetinjasta i gledam crtane sa svojih 18.
"Matt" uskliknula sam namjerno, jer sjedi pored mene. "Gledala sam to, ionako je ovo tvoje repriza od jučer. Što nisi gledao jučer?"
"Možda zato što sam jučer bio sa tobom u shoppingu!" pokušao je imitirati moj glas, ali mu baš i ne ide. Baš mu je dobar razlog.
"Nisi trebao ići sa mnom!" pokušala sam mu oteti daljinski iz ruku. Odustajem. To mi je najveća mana, što lako odustajem. "Kako god, idem u sobu."
"Trebao sam, prisilila si me." rekao je uz prevrtanje očima. "Idi. Bar ću u miru jesti i gledati emisiju!"
Idem pogledati onaj film od jučer navečer, nisam ga pogledala do kraja. A poslije, kada mama dođe od susjede mi je ponudila da zajedno napravimo neki kolač.
"Ellie!" mama dovikuje moje ime iz prizemlja. "Došla sam i možemo početi raditi kolač, ako još uvijek želiš?!"
"Želim, sada ću doći!" viknula sam da me mama čuje. Uspravila sam se u sjedeći položaj i ostavila knjigu -koju sam kupila prije neki dan- na noćni ormarić. Spustila sam se u kuhinju i zatekla mamu u bijeloj pregači sa natpisom 'Najbolji kuhar u kući'. "I što ćemo raditi?" upitala sam ignorirajući natpis na maminoj pregači, pokušavajući ne prokomentirati.
*Prvo vam se želim zahvaliti na 1k čitatelja. A drugo vam se ispričavam što je ovaj nastavak dosadan. Ostavite vote/komentar puno bi mi značilo. I sretan Uskrs svima koji ga slave.*
BẠN ĐANG ĐỌC
Love actually » h.s.
Fanfiction(prijašnji CONFUSED [završena ✔️️]) ❝Neka se uvijek sretnemo sa osmijehom, jer osmijeh je početak ljubav.❞ All right reserved by asimaginator © 2014/15 [best ranking - #1 in Romance]