Chapter 59.

3K 176 11
                                    

Gemma's P.O.V.


"Ne još, još uvijek sam gospođica Wilson." Kaže sa velikim osmijehom na licu, spremajući otpusno pismu u njezinu torbicu. A u kutu oka vidim kako Harry preokreće očima.

"Ne zadugo." Promumlja Harry, na njegovim usnama igra zaigrani osmijeh. Ellie podigne pogled i pažljivo ga pogleda sa osmijehom na licu pogleda.

"Jesi li donijela nekakvu odjeću?" Upita me Ellie, odlučujući ne komentirati Harry'evu izjavu. Blago klimnem glavom, te sa kreveta uzmem sivu vrećicu i dadnem joj.

"Nadam se da je okej." Kažem, a Ellie mi se široko nasmije. "Hvala." Blago kaže, te ubrzo osjetim njezine usne na mojem obrazu. Okrene se i ude u kupaonicu, zatvarajući vrata za sobom.

Sjednem na krevet, jer, pretpostavljam da će njezino raspremanje potrajati dugo. "I?" Izustim, a Harry podigne pogled prema meni i nabora čelo. Preokrenem očima, "Imate li datum?"

"Ne još," Odmahne glavom, dok mu osmijeh ne silazi sa lica. "Tek smo odlučili da ćemo se uopće vjenčati, to je veliki korak." Kaže mi, još uvijek ne mogu vjerovati da će ovaj zaigrani dečko ispred mene postati otac.

"Nadam se da ćemo uskoro znati i datum da se možemo početi spremati." Kažem, na što Harry preokrene očima. "Uglavnom, postati ću teta." Izustim na glas, a u mojemu glasu se mogla čuti doza začuđenosti.

"A ja otac, i uskoro muž." Protrlja rukama lice, a umor se jasno mogao pročitati na njegovom licu. Povuče rukave sive hoodie'ce preko prstiju, igrajući se sa rubovima rukava.

"Biti ću najbolja teta na svijetu." Nastavljam vrtjeti svoj film, zamišljajući u glavi kako bi izgledala njihova beba. Vjerojatno će biti najljepša beba koju će svijet ikada vidjeti.

"Već vidim da ćeš nju ili njega razmaziti." Nasmije mi se, toliko jako da su mu se rupice u obrazima ucrtale, koje od kako su Ellie pronašli, sve više i više viđam na njegovom licu.

"Ne vjerujem," Kažem, "Više ćeš ti razmaziti to dijete nego itko drugi, svi to već znaju." Iskreno kažem, široko mi se smješka pažljivo me promatrajući.

"Prvo dijete, to je valjda normalno." Kaže, popravljajući par pramenova kose koji su ispali iz punđe, da na posljetku pusti kosu. Prođe par puta prstima kroz kosu, dovodeći je u red.


Ellie's P.O.V.


"Ja sam spremna, možemo ići." Kažem kada uđem u sobu, odložim uredno složenu spavaćicu na krevet. Te opet prebacim preko ramena torbicu.

"Ti si jedva čekala otići, ha?" Upita Harry, ustajući se iz kožnog dvosjeda. Blago klimnem glavom, i omotam ruke oko Harry'evog vrata.

Prislonim svoje usne na njegove, formirajući lagani poljubac, no bio je neuobičajen jer smo se Harry i ja tijekom poljupca cijelo vrijeme smješkali.

"Ljudi, ja sam i dalje tu." Povikne Gemma, "Dajte ljudi, odvratni ste." Ponovno poviče, te se nas dvoje odvojimo, i par sekundi gledanje u Harry'a prebacim pogled na Gemmu.

"Da? Ja mislio ti otišla kući." Našali se Harry, na što mu Gemma preokrene očima. "Ne, treba mi prijevoz do kuće." Kaže oštro, gledajući u Harry'a sa prekriženim rukama.

"O, pa ti više ne živiš kod nas." Kaže Harry, a ja ga pogledam čudno, pa nikada ni nije. "U protekla dva tjedna je živjela u našem stanu." Objasni mi, a ja samo klimnem glavom.

Love actually » h.s.Where stories live. Discover now