Chapter 67.

3K 154 10
                                    

"No one loves you like I do. No one."


Ellie's P.O.V.


"I još nešto, zaručnik ti je težak kao konj." Kaže, na što se nasmijem iskreno, skupa sa Jessicom. Shvatila sam da je skroz drugačija od svoje sestre, i drago mi je da nema isti tip razmišljanja kao Grace.

"Vjeruj mi, znam." Kažem kroz smijeh, a Harry se okrene prema meni i podigne obrvu. "Što me gledaš tako? Istina je!" Kažem u obrani sebe i Jessice, a Harry me pogleda ispod oka, dok u kutu oka vidim kako se Jess kikoće.

"Znači tako?" Upita me Harry sa podignutim obrvama, a ja klimnem glavom. "Vidjeti ćemo mi tu tvoju teoriju za otprilike osam i po mjeseca." Pokloni mi osmijeh, te se u pozadini začuje Jessicin smijeh.

"A što bi to trebalo značiti?" Upitam ga, iako mislim da znam o čemu on govori. I to je tako bezobrazno sa njegove strane.

"Ne znam ja," slegne ramenima, "Znaš li ti Jess?" Upita Harry Jessicu.

"Stvarno ne znam na što si mislio Harry." Kaže Jess suzdržavajući da se ne pukne smijati skupa sa Harry'em. Prođe rukom kroz smeđu podugu kosu, sklanjajući ju sa lica iza glave.

"Vi stvarno želite da ja vas izbacim iz sobe?" Upitam ih i podignem obrvu, jer moja -privremena- soba, moja pravila. "Napraviti ću to, jer me počinjete živcirati." Kažem i slegnem ramenima.

"Ma ne," odmahne glavom Jess. "Baš mi je lijepo tu." Zavali se još više u stolicu, i prebaci nogu preko noge. No ne kao što rade žene, nego kao što rade muškarci. Čudna je ona, ali pozitivno čudna.

"Zezamo se malo ljepotice," kaže Harry ostavljajući poljubac pokraj mojega oka, "Biti će ti najljepša trudnica na cijelom svijetu. Vjeruj mi." Nasmije se dolje prema meni.

"Ma možeš misliti. Već sam se počela debljati, kakva ću tek biti za osam mjeseci." Promumljam, stavljajući glavu u njegova prsa, upijajući njegov miris.

"Ma da li se čuješ?" Upita me ozbiljnim tonom Jessica. "Ja da od javnosti nisam saznala da si trudna nikada ne bi ni pomislila." Dadne mi uvjerljivi osmijeh.

"Eto vidiš, možeš pitati koga hoćeš svi će ti reći isto." Kaže Harry, vrhovima prstiju prolazeći uzduž moje lijeve ruke. Dok mu je brada naslonjena na moju glavu, i njegove kovrče me počinju golicati.

"Kako je javnost reagirala na zaruke i bebu?" Upitam ju, želim to silno saznati.

"Ellie to sada nije bitno," uzdahne Harry. "Ali ja želim saznati kako su reagirali, da mogu znati što me očekuje kada izađem." Kažem mu i podignem glavu da ga pogledam u oči.

"Ništa posebno, direc- tvoji fanovi su poludjeli, reakcije su svakakve. Ima i pozitivnih i negativnih. Ali koliko sam popratila čini mi se da je više onih koji vas podržavaju." Kaže Jess i dadne mi najveći osmijeh.

"Možda niste primijetili ali na tisuće su ispred bolnice." Kaže, i Harry se na njezine riječi trgne i naglo ustane iz kreveta. Te odšeta do prozora, mahne im i nasmije se te izvadi mobitel iz džepa.

Utipka neki broj i stavi mobitel na uho. "Mark, trebam te. Hvala, djevojčica. Da. Bilo bi lijepo, na četvrtom katu. I ispred bolnice par njih. Naravno pozdraviti ću je, hvala ti." Poklopi i spremi mobitel natrag u džep.

"Pozdravio te je Mark." Kaže i sjedne natrag na krevet.

"Lijepo od njega," nasmijem se, "Ali nisi trebao tražiti zaštitare. Ništa mi se ne može desiti." Kažem kolutajući očima na njegovu preveliku potrebu da zaštiti osobe koje voli.

Love actually » h.s.Where stories live. Discover now