Ellie's P.O.V.
"Trudna si. Postati ćemo roditelji, Ellie." Kaže Harry, pažljivo proučavajući moju reakciju. A ja samo blijedo gledam u njega, šali se on? Ne, o takvim stvarima se ne šali, bar po mojemu mišljenju.
Zbilja sam trudna? Malo biće raste u mojemu trbuhu? Nesvjesno položim ruku na trbuh, ne obraćajući pažnju na Harry'a, nego na neku točku pored njega. Da li sam spremna da postanem majka? Da li smo Harry i ja spremni postati roditelji, i pravilno ga ili nju odgajati?
"Ellie?" Pozove me Harry, "Molim te reci nešto, bilo što." Praktički me moli, prebacim pogled na njega, a on me već sa iščekivanjem gleda.
"Zar nismo malo, um.. premladi za roditeljstvo?" Upitam ga nesigurno, prvo sto mi je palo na pamet. "I još k tome nismo ni u braku." Sada mi tek u glavu dolazi da smo još uvijek samo zaručeni.
"Da, ali ne misliš valjda na abortus?" Upita me, a zadnju riječ promuca. Pogledam ga šokirano, "Što? Ne, naravno da ne. Ne odobravam to, i nikada neću to učini." Kažem odmah, a Harry'u se vidi olakšanje na licu.
"Dobro, pao mi je kamen sa srca." Nasmije se, a meni se odmah pojavi maleni osmijeh na licu. "Gledaj, proći ćemo kroz ovo sve zajedno. Ona ce biti najljepša djevojčica na svijetu, imati će maminu ljepotu i -"
"Djevojčica? Kako možeš biti siguran spol djeteta?" Prekinem ga, i upitam na što on preokrene očima."Zato što sam ja tata, i znam da ce biti djevojčica." Kaže sigurno, a sada ja preokrenem očima.
"A kako? Prosvijetli me molim te." Upitam ga, jer mi on uopće nije jasan. Kako on može biti siguran u to? Ja bi to kao majka trebala predosjećati, a ne on.
"Ja sam bebu napravio, valjda znam što sam napravio." Kaže, a ja ga pogledam šokirano. "Harry, ne govori to. To tako grozno zvuči." Kažem zgrožena njegovim izborom riječi.
"Uglavnom, što sam htio reći je to da je beba u tvojemu trbuhu djevojčica." Kaže siguran u svoje riječi.
"Ne, prvo pa muško."
"Hm, a što ako budu i djevojčica i dječak?" Upita me, sa podignutim obrvama. "Za sada je dovoljno jedno dijete." Kažem, ako budemo imali blizance to je onda dupla boli pri porođaju, duplo placa i dizanja.
"Za sada? A koliko ih ti želiš?" Upita me razigrano, stavljajući njegovu ruku preko moje koja se još uvijek nalazi na mojemu trbuhu.
"Dvoje?" kažem mu, iako je ovo više zvučalo kao pitanje. "Samo? Ja sam oduvijek želio veliku obitelj. Možda četvero?" Kaže, i poprilično me iznenadi sa ovime.
Nisam mislila da Harry toliko obiteljski tip.
"Nećeš ih ti rađati Harry." Kažem, "Ali, mi možemo imati dvoje, eventualno troje vlastite djece. I posvojimo jedno, zamisli to." Nadodam, i Harry me još više privuče k sebi sa ogromnim osmijehom na licu.
"Ljepotice," Zaustavi se i spoji nas usne, "Proradio ti je majčinski instinkt, biti ćeš-" Ne uspije dovršiti rečenicu, a u sobu upada Louis sa velikim plišancem i dva-tri balona.
"Kako je najljepša trudnica u cijelom svijetu?" Vikne, i odloži plišanca i balone na kauč pored mojega kreveta. Preusmjerim pogled sa Louisa i društva na Harry'a. Koji se činio zbunjeniji nego ja.
"Oni znaju? I to prije mene?" Upitam ga, a on mi se nevino nasmiješi i krene nešto reći, no ovoga puta ga Anne prekine.
"Ja sam ovoga puta kriva," Digne ruke u zrak kao znak obrane, "Još ne mogu vjerovati da ću postati baka." Zagrli Harry'a i mene zajedno, omotavajući nježno ruke oko nas.
YOU ARE READING
Love actually » h.s.
Fanfiction(prijašnji CONFUSED [završena ✔️️]) ❝Neka se uvijek sretnemo sa osmijehom, jer osmijeh je početak ljubav.❞ All right reserved by asimaginator © 2014/15 [best ranking - #1 in Romance]