Chapter 22.

4.1K 232 14
                                    

Harry's P.O.V.


"Golupčići, daj si nađite sobu, mi ovdje želimo igrati." Louis je prekinuo naš poljubac mašući rukama ispred nas. Prekida sve što je zanimljivo.

"Lou prvo mi zadaješ izazov, a potom prekidaš poljubac!" Ellie je prekorila Louisa, "Okej, ovo je možda krivo zvučalo." Rekla je i zarumenila se u obrazima. Crvena je kao paprika, nasmijao sam se. Potajno, nadam se da nitko nije vidio osmijeh.

"Oh, oprostite što sam vam prekinuo poljubac." Rekao je i glasno se nasmijao, na što se Els još više zarumenila. Baš je slatka kada je stidljiva.

"Louis ne budi nepristojan, vidiš da je curi neugodno." El je prekorila Louisa, usput preokrećući očima.

"Harry," pozvao me Niall, "Ako smijemo znati, zašto se ti cijelo vrijeme smijuljiš?" pitao je uz njegov prepoznatljiv smijeh. Stvarno sam se cijelo vrijeme smiješio? Sada su sve oči uperene u mene, te su s time skrenuli sa teme.

"Zato što," počešavši se po vratu smišljajući što ću reći. "Smiješni ste mi." Prva laž koja mi je pala na pamet, no uvjeren sam da nisu baš nasjeli na nju.

"Ma kako da ne." Javila se Gem, dok me je Lou gledao sumnjivo. Njih dvoje znaju kada lažem, pa ona mi je sestra, a on mi je najbolji prijatelj. Poznaju me bolje nego itko.

"Stvarno," uvjeravao sam ih u nešto u što ni sam nisam vjerovao. "Pa ponašate se kao djeca od pet godina." Rekao sam i prošao rukom kroz kosu. Stalno to radim kada sam nervozan. Ali sada nisam nervozan, ili jesam?

"Harry je u pravu," javio se Liam sa kauča, nisam ni primijetio kada je otišao sa poda. "Uostalom ova igra je postala dosadna, zahvaljujući vašoj prepirki." Rekao je gledajući nogometnu utakmicu, koja se igrala na TVu.

"Tko igra?" pitao je Louis, zanemarujući prepirku koju je do malo prije vodio. Sada je svu svoju pažnju usmjerio na ono što će Liam reći, umjesto da sam vidi tko igra.

 "Manchester City i Swansea," rekao je Liam i Lou se odmah ustao. Dali je on prije rekao da želi nastaviti igrati onu glupu igru, a sada među prvima odustaje.


Ellie's P.O.V.


"Stvarno oprosti zbog Louisa, on ti se voli šaliti." Rekla je El kada sam sa njom otišla po kokice, sokove i po pivo za dečke.

"Da shvatila sam to." Rekla sam i stavila češe na tacnu (ako netko ne zna, to je ono u čemu vam konobar donosi kavu.) uz sok koje mi je El maloprije pokazala gdje stoje. Dok ona stavlja u mikrovalnu kokice.

"Nadam se nećeš naljutit na mene," počela je na što sam ju pogledala zbunjenim pogledom. "Vas dvoje ste mi tako sladak par." Dovršila je gledajući me uz nevini smiješak.

"Tko?" pitala sam zbunjeno. "Ne misliš valjda na Harrya i mene?" upitala sam pokazujući prvo na sebe, a zatim u pravcu dnevnog boravka gdje je Harry sjedio.

"Da," počela je, ali ju je prekinula mikrovalna, koja je davala znak da su kokice gotove. "Što vama fali? Stvarno ste kao stvoreni jedno za drugo." Pričala je dok je stavljala kokice u zdjelice.

"Misliš?" rekla sam, ali sam ubrzo shvatila što sam rekla i brzo se ispravila. "Ovaj, mi smo samo prijatelji." Rekla sam brzopleto, na što sam dobila pogled od El koji govori, 'Jesi li sigurna?'

"Razmisli o tome malo." Namignula mi je, "Ja ću uzeti pivo iz hladnjaka, a ti odnesi sokove." Rekla je mijenjajući temu i okrenula se prema hladnjaku dok sam ja oprezno išla sa pet čaša i dva soka koja su u boci.

Love actually » h.s.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant