Ellie's P.O.V.
"Želim te večeras, ljepotice." Kaže i pogleda me duboko u oči.
"Imaš me večeras, i stalno." Šapnem, gotovo dodirujući njegove usne. Spoji naše usne u brzi, i neuredni poljubac. Sa mojih usana je prešao na vrat, i došao do naramenica mojeg grudnjaka. Zubima je polako skinuo jedno, pa drugu i ubrzo se moj grudnjak našao na podu pokraj ostalih stvari.
Počeo je ostavljati poljupce uzduž mojeg trbuha, došao je do gume od mojih gaćica i prstima ih nespretno skinuo sa mene. Odmah nakon mojih, njegove bokserice su se našle na podu pokraj naših stvari.
Posegao je za novčanikom u njegovim trapericama, i iz njega izvadio plavi omot u kojem se nalazio kondom. Savi kondom na svoju dužinu i ponovno se nađe iznad mene.
"Tako si vlažna ljepotice," Prođe prstima po mojoj intimi i šapne kraj uha, ostavljajući poljubac ispod njega.
"Harry." Uzdahnem, pašu mi njegovi dodiri po cijelom mojem tijelu. Napne se i uđe u mene, u jednakom ritmu pokrećemo naše kukove. Sobom su zavladali naši uzdisaji i naša imena, i toplina sobe se popela jako visoko.
Harry ostavlja tople poljupce po mojem vratu, prsima, usnama, gdje god stigne. Šaljući još više ugodnih trnaca kroz moje tijelo.
Svoje nokte zabodem u Harry'eva leđa kada dođem do vrhunca, Harry se još nekoliko puta napne u mene i ubrzo i on dođe do svojeg vrhunca. Na brzinu kondom baci u kantu za smeće i legne kraj mene.
Čvrsto me zagrli, "Lijepo sanjaj ljepotice." Šapne, ostavljajući poljubac na mojem tjemenu. Umorno mu se nasmijem, "I ti." Šapnem mu prije nego zatvorim oči.
..jutro..
Osjetim škakljanje po nosu i obrazima, a zatim čujem i glasan smijeh. Otvorim jedno oko, zatim i drugo i ugledam Harry'a kako gleda prema meni i smije se.
"Tko nam se to probudio? Uspavana ljepotica." Šaljivo upita, okrenem se na drugu stranu i pokrijem plahtom preko glave. "Ti si me probudio." Promumljam, a Harry se nasmije.
"Kada imaš tako nemiran san, samo se vrtiš." Kaže, a ja provirim ispod plahte. Zubima je zagrizao donju usnicu, i složio tužan izraz lica.
"Stvarno?" Upitam nesigurno jer je moguće da me Harry samo zeza, klimne glavom i Harry skloni zalutali pramen kose sa mojega lica, iza uha. "Jesam li te jako udarala?"
"Proći će ako poljubiš tu." Kaže i pokaže na svoj lijevi obraz, malo se podignem i ostavim poljubac na njegovom lijevom obrazu. "I tu." Kaže, a sada pokaže na svoj desni obraz. Poljubim ga i u desni obraz. "Kada već ljubiš, može i tu." Kaže i privuče me, a naše se usne spoje u lagan poljubac.
"Harry." Nasmijem se kroz poljubac, "Netko može ući." Kažem kada se naše usne odvoje.
"Kao da se nikada nisu ljubili." Kaže uz preokretanje očima, i zagrize usnicu da se ne nasmije. "I ne shvaćam zašto si tako sramežljiva oko tih stvari." Doda, premjesti se u sjedeći položaj i povuče mene u njegov zagrljaj.
"Pa ti si muško i naravno da se ne sramiš tih stvari pred svojim najboljim prijateljima." Kažem igrajući se sa njegovim prstima. Dok on prstima druge ruke radi kružne pokrete po mojem ramenu.
"Istina, ali oni su tebe zavoljeli. Što je rijetkost za moje cure i njih." Kaže, a meni srce počne jače lupati na spomen njegovih bivši, ovo nam je prvi put da smo ih spomenuli. "Ili oni nju ne vole, ili ona njih ne voli. Ti si prva koja voli njih, i oni tebe." Kaže i ostavi poljubac na mojem ramenu.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love actually » h.s.
Fanfic(prijašnji CONFUSED [završena ✔️️]) ❝Neka se uvijek sretnemo sa osmijehom, jer osmijeh je početak ljubav.❞ All right reserved by asimaginator © 2014/15 [best ranking - #1 in Romance]