Ellie's P.O.V.
..jutro..
Iz moga lijepog sna me budi skok na moj krevet. Polako otvaram oči i ugledam ni manje ni više nego Gemmu. Njezine plave oči su uperene prema meni i smiješi se prema meni.
Kojeg vraga ona radi tu? Jutro je, želim spavati. Uzimam jastuk i stavljam ga preko glave, želeći nastaviti spavati.
"Hajde uspavana ljepotice, na noge lagane." rekla je i maknula pokrivač sa mene, a isto je tako učinila sa jastukom.
"Zašto?" mumljam želeći nastaviti spavati. Te pokušavam uzeti pokrivač od nje.
"Hajde ustaj," bacila je pokrivač na pod te me je protresla da se probudim. "Ma hajde, popusti su u shopping centru, to se ne smije propustiti."
"Čekaj, ti mene budiš samo zbog popusta?" pitam ne vjerujući u njezine rijeci.
"Pa da." rekla je kao da ne vidi ništa sporno u tome sto me je probudila. "A sada se spremi!" sada me i bocka u trbuh, a jako sam škakljiva.
"Okej! Samo me prestani bockati." rekla sam kroz smijeh te naglo ustala te se Gem izvalila na sred moga kreveta.
"Samo požuri! Ne želim te dugo čekati." doviknula je Gem, posto sam već bila u kupaonici
"A ti pošto si me probudila namjesti krevet!" doviknula sam joj natrag na što se čulo jedno mrzovoljno 'dobro'.
Obavila sam svu potrebnu jutarnju higijenu, pokušavajući da Gem sto manje čeka. No nekako sam joj htjela vratiti što me je probudila. Tako da sam odugovlačila sa spremanjem.
Obukla sam plave uske traperice, koje sam podvila malo pri kraju. Gore sam obukla bijelu majicu kratkih rukava. A na noge crne sandale.
Kosu sam svezala u rep, zato što je bila sva nikakva. Oko vrata sam stavila ogrlicu. Na desnu ruku nekoliko narukvica, a na lijevu sat.
Našminkala sam se lagano, kao inače. Malo pudera da pokrije sve moje nedostatke i malo maskare. Na usne ovoga puta nisam ništa stavljala.
"Gotova sam." rekla sam te ušla u sobu. Gem je sa nekog časopisa dignula glavu te me promotrila.
"Napokon." rekla je i ustala. Nosila je crne traperice i plavu majicu, koju je stavila u hlače. "Idemo?!" pitala je.
"Hajdemo." rekla sam i uzela torbicu. Provjerila dali mi je sve u njoj. Je, novčanik, mobitel, maramice i ključevi od kuće. "Gem tko je tebe pustio u kuću?" pitala sam, mama i tata su na poslu.
"Tvoja mama." Rekla je dok smo se spuštale niz stepenice. "Srele smo se kada je ona išla natrag na posao."
"Okej." Klimnula sam glavom usput otvorila vrata da izađemo. Okrenula sam ključeve dva puta u desnu stranu i izvadila ih kada sam čula 'klik'.
Ispred kuće je bio parkiran crni audi. Vjerojatno Gemmin auto. Zapravo sigurno, jer nema nikoga kod kuće osim nas dvije. Kada je Gem kliknula na gumb za otključavanje auta, ona je sjela na vozačevo mjesta, a ja na suvozačevo mjesto. I pridružile smo se prometu.
"Hoćemo, kada dođemo u shopping centar ići negdje jesti? Jer sam užasno gladna." Rekla sam kada sam osjetila da se javio moj želudac, što je bilo poprilično glasno.
"Els kada ti nisi gladna?!" rekla je kroz smijeh zbog zvuka moga želudca. "Naravno da ćemo otići negdje jesti. Pa i ja sam gladna." Dovršila je te me na brzinu pogledala i vratila pogled na put.
"Što ja tu mogu, imam veliki apetit." Istina, volim puno jesti, ali zahvaljujem genima što mi se to baš i ne vidi.
"Podsjećaš me na jednog mog prijatelja, i on voli puno jesti." Pogledala me je dok je na semaforu crveno. "Skoro sam i zaboravila, pozdravio te Harry."
"Pa pozdravi i ti Harrya, jer sumnjam da ćemo se danas vidjeti." Rekla sam uz preokretanje očima, jer znam da ćemo se u shoppingu zadržati poprilično dugo. Takva je Gem.
"Ma moći ćeš ga i sama danas pozdraviti." Rekla je te stisnula gas, jer se na semaforu pojavilo zeleno.
"Kako?" pitala sam zbunjeno, "Osim ako on neće biti sa nama u shoppingu." Dovršila sam, za što i ne vjerujem da će se desiti.
"A nisam ti rekla?!" pitala je, a ja sam joj dala zbunjeni pogled, te je ona nastavila. "Ići ćemo na njihov koncert. Pa zato idemo u shopping, ludo."
"Stvarno? Pa rekla si da idemo zato što su sniženja." Rekla sam te na radiju promijenila pjesmu, nisam znala onu. Sada je 'Thinking Out Loud' od Eda. Volim slušati njegove pjesme.
"Pa i to je jedan od razloga, a drugi je što ja nemam ništa za obući večeras!" rekla je skrećući u ulicu u kojoj je shopping centar.
"Pa što je toliko bitno na tome koncertu?" počela sam, "Uostalom tko će sve nastupati?" pitala sam zbunjeno. Ja stvarno ništa ne znam o njima, osim da su jako popularni i da je Harry u njemu.
"Ma ništa. Nastupaju ti 5SOS kao predgrupa i poslije njih One Direction." Rekla je odsutno, jer se skoncentrirala na traženje parkirnog mjesta.
"Eno, imaš tamo." Pokazala sam na prazno parkirno mjesto koje sam vidjela. "Nešto ti muljaš u vezi tog koncerta." Rekla sam sumnjičavo i otvorila vrata auta da izađem.
"Ma što bih muljala. Samo želim da vidiš kako moj brat i njegovi prijatelji pjevaju." Rekla je dok smo išle prema shopping centru.
"Okej, ako ti tako kažeš." Pogledala sam ju, na licu je imala osmijeh od uha do uha. Sigurna sam da nešto mulja. "Što tražiš, da ti znam pomoći." Pitala sam ju kada smo ušle u centar.
"Ništa posebno. Uobičajena garderoba, malo da obnovimo ormare." Rekla je te mi namignula.
..sat vremena poslije..
Gem i ja smo završile sa kupovinom, i zaputile smo se u obližnji restoran brze hrane na hamburger. Gem si je kupila tamnoplavu haljinu. Koja je u gornjem dijelu uska, a onda poslije struka postaje lepršava. Iako ne vidim potrebu da se uređuje toliko.
Ja sam si kupila obične crne traperice. I crnu košulju ili je to bluza, koja je na rukavima crna -ali prozirna, ako shvaćate- ali je naprijed skroz crna. I dole crvene starke, da razbijem crnu boju.
**
"Dakle.." počela je Gem kada smo stali ispred moje kuće, "Ja ću doći po tebe oko šest sati?" pitale je pogledavši na sat.
"Može." Složila sam se te ju poljubila u obraz. Sada sam ja prva, uvijek ona mene prva zagrli. "Vidimo se večeras." Rekla sam te otvorila vrata.
"Vidimo se." Rekla je i upalila auto, s obzirom da je bio ugašen. Kada sam izašla ona je još jedanput zatrubila i njezin auto je nestao niz ulicu.
Otključala sam vanjska vrata, pošto je tek četiri sata popodne pa mi nema roditelja. Imam dva sata spremiti se za koncert. Biti će dovoljno.
*VAŽNO! Evo nastavka. Dojmovi? Ellie će uskoro upoznati One Direction. Što mislite o ovoj priči i kakva su vaša očekivanja od ove priče? Budi te iskreni. Za kraj ostavite vote/komentar bila bi vam zahvalna.
YOU ARE READING
Love actually » h.s.
Fanfiction(prijašnji CONFUSED [završena ✔️️]) ❝Neka se uvijek sretnemo sa osmijehom, jer osmijeh je početak ljubav.❞ All right reserved by asimaginator © 2014/15 [best ranking - #1 in Romance]