Harry's P.O.V.
Sjedim kod Niall'a, igramo videoigrice. Kada sam odvezao Ellie kući, dobio sam poruku od Niall'a da mu dođem praviti društvo. Pošto je Melissa trebala ići u shopping.
"Stisni pauzu." Kažem kada začujem da mi je zazvonio mobitel. Vadim ga iz džepa, povlačeći zelenu slušalicu. Mama.
"Molim?" javim se, Niall mi je pokazao da ide u kuhinju, zasigurno nešto prigristi. Samo sam klimnuo glavom, otišao je u kuhinju ostavljajući me da u miru razgovaram.
"Hej Harry," mama kaže, te nastavi, "Danas nam dolaze gosti, pa bi bilo poželjno da se i ti pojaviš." Kaže, i nešto promumlja. Zasigurno Gemmi ili Robinu.
"Baš moram?" upitam i čujem mamin uzdah sa druge strane slušalica. I sada je točno mogu zamisliti kako preokreće očima na moju rečenicu. "A tko su ti gosti?" upitam dok se igram sa koncima na hlačama. Što ću ja tamo raditi ako ih ne znam.
"Harry." Upozoravajuće kaže, "Pojaviti ćeš se tu, u sedam je večera. Samo da znaš." Kaže, a meni ne preostaje ništa drugo nego pristati. Inače bi o tome razgovarali do sutra, obadvoje smo tvrdoglavi.
"Okej," uzdahnem, "Dolazim." Kažem i mama se ponosno nasmije. Niall sjedne do mene, sa velikim sendvičem u ruci. Naravno, tko će ako ne on. Uvijek je gladan.
"Volim te i vidimo se." Nasmije se, na te rijeci i mamin smijeh i meni se pojavi osmjeh na licu. "I ja tebe." Kažem, i mama prekine poziv. Mobitel vratim natrag u džep.
"Moram ići." Kažem i Niall mi daje zbunjeni pogled, obrvama pokazujući da nastavim. Zauzet je jedenjem, naravno. "Dolaze neki gosti, i moram biti tamo." Niall klimne glavom u znak razumijevanja.
"Ispratiti ću te." Kaže ostavljajući tanjur sa sendvičem na stol. "Ne treba. Znam gdje izlaz." Kažem, muški se zagrlimo i krenem prema vratima.
"Oh, hej Harry." Kaže Mel izuvajući njezine cipele. "Već ideš?" upita, kada sam došao ona je krenula u shopping sa nekim njezinim prijateljicama.
"Da, obaveze zovu." Kažem i prođem pokraj nje, "Vidimo se." Mahnem pri izlasku i zaputim se prema dizalu. Njih dvoje si baš pašu, obadvoje su djetinjasti.
Izlazim iz njihove zgrade, još uvijek je prohladno od jučerašnjeg nevrjemena. Iz stražnjeg džepa vadim ključ od auta i stišćem dugme kojim otključavam auto.
Palim auto, pridružujući se Londonskoj poslijepodnevnoj gužvi. Ljudi se vračaju sa posla, uglavnom su živčani pa u gužvi koja ih zadesi vrlo često izgovore par psovki.
Parkiram auto na starom mjestu, vožnja od Niall'ovog stana do moga traje otprilike petnaestak minuta. Ako ne i manje, kada nema gužve.
*
Izlazim iz zamagljene kupaonice, sa ručnikom zavezanim oko struka. Uzimam čiste bokserice, te ih oblačim. Ubrzo se na mojim nogama nađu crne traperice, a bijela košulja prekriva moja istetovirana prsa.
Kosu osušim ručnikom i stavim gela, dovoljno da zadržava nestašne lokne. Špricam parfem po vratu, koji se miješa sa mirisom moje kolonjske vode. Bacim posljednji pogled u ogledalu prije nego što napustim sobu. A ubrzo i stan.
Ellie's P.O.V.
Pogledam se u ogledalo po posljednji put. Crne traperice prekrivaju moje noge, dok moj gornji dio prekriva košulja sa crno-bijelim prugicama. Malo podvrnutih rukava.
YOU ARE READING
Love actually » h.s.
Fanfiction(prijašnji CONFUSED [završena ✔️️]) ❝Neka se uvijek sretnemo sa osmijehom, jer osmijeh je početak ljubav.❞ All right reserved by asimaginator © 2014/15 [best ranking - #1 in Romance]