Chapter 68.

2.7K 153 10
                                    

"I choose him, over and over again."


Ellie's P.O.V.


"Možda ti ne govorim ovo dovoljno, ali ja cijenim to što si u mojem životu. Volim to što me znaš jako dobro. Način na koji izgovaraš moje ime, način na koji želiš i govoriš mi neke stvari. Tvoj osmijeh i tvoj smijeh, naše razgovore, tvoj miris i koji se zadržava na mojoj odjeći. Tvoj topao zagrljaj, način na koji tvoje oči svjetlucaju, to što se naše ruke savršeno uklapaju. Način na koji mi govoriš šale da bi me nasmijala ali one uopće nisu smiješne. To što postaješ vrlo lako ljubomorna, to što smo najbolji prijatelji. Volim tebe Ellie."

Moje oči, koje su napunjene suzama, gledaju u njegove. Stavim sve dlanove na njegove obraze i približim se još malo k njemu, tako da su nam se vrhovi nosova dodirivali. I usne odvojene svega par centimetara jedne od druge.

"Harry, ovo je.. Uh nemam riječi." Odustanem od traženja savršene riječi, jer za ovo što je on upravo rekao je nešto najljepše što sam čula od dečka. "Hvala ti, ti si predivan i ja ne znam spremna te zaslužila. Ne bih te nikada mijenjala, ni zašto." Ovo sam se već nekoliko puta pitala, i dalje nemam odgovora.

"Ljubavi," omota svoje ruke oko mene, i spoji naša čela, te svojim usnama okrzne moje. "Ja ne znam zašto ti mene uopće voliš. Ja da sam žensko ne bih bio zaljubljen u tipa kao što sam ja." Nasmiješi se, i zagrli me. Tako da mu se glava nalazila u mojem vratu.

"Harry, ti si jedna predivna, nježna i osjećajna osoba. Javnost to ne želi primijetiti, ne može vidjeti tvoju pravu osobnost. Vide te kao zločestog dečka koji iskorištava žene, što uopće nije točno. A oni su toliko glupi ili slijepi da to ne vide. Ali tvoja obitelj, prijatelji i fanovi znaju tebe kao dečka koji je do prije pet godina radio u pekari. A sada živi svoj san." Uhvatim malo zraka, i nastavim.

"Ja volim Harry'a kakvog ja znam kada je sa mnom kod kuće. Hodajući samo u šorcu po kući kako bi mi još više izvlačio živce. Stalno mi uzimajući gumice kako bi zavezao kosu. Pričajući mi viceve, iako sam znaš da nemaju smisla sa smislom. Volim Harry'a koji kuha, i namjerno napravi još veći nered jer zna da je moja reda za čišćenje. Volim Harry'a koji ima nekada loše raspoloženje i želi se samo maziti na kauču. Volim Harry'a koji se zeza sa mojom visinom i drži stvari koje trebam iznad glave da ne mogu doći do njih."

Nastavila ih nabrajati i brbljati, da me njegove usne nisu prekinule. Nježno ih ljubeći. Dok svoju dlan drži na mojem vratu kako bi produbio poljubac, a ja svoje prste provlačim kroz njegove kovrče.

"Mogao bih ovako do beskonačnosti." Promumlja kroz poljubac, i malo se odvoji od mene i otvori oči. "Uostalom volim te živcirati jer izgledaš prelijepo dok se duriš na mene." Nasmije se na što ja preokrenem očima, jer to je jedan i jedinstveni Harry.

"Kako ti ne dosadi? Skoro stalno me živciraš." Upitam ga, on stalno nešto izvodi, i moglo bi se reći da namjerno to radi, kako bi pridobio moju pažnju, i popeo mi se na živce.

"Pa kažem ti, onda te skoro stalno gledam kako se duriš. A kao što sam i prije rekao izgledaš prelijepo." Kaže i šarmerski mi se nasmije, onako kako on najbolje zna. Široko da mu se i rupice pojave na obrazima, ali na lijevom više jer se nasmije više na tu stranu.

(..)


Harry's P.O.V.


"Gospodine Styles," u sobu uđe oniska brineta, u kasnim tridesetima. Kada primijeti da je Ellie zaspala na mojem ramenu, naglo se utiša. "Vrijeme posjete je završilo, trebate gospođicu ostaviti da se odmara." Prošaputa kako ne bi probudila Ellie.

Love actually » h.s.Onde histórias criam vida. Descubra agora