Chapter 41.

4K 196 5
                                    

Ellie's P.O.V.


Oblačim bijelu usku haljinu, koja doseže do sredine mojih bedara, i iz ormara izvučem nove bijele štikle. A crnu kožnu jaknu pripremim na krevet.

Stavim korektor ispod očiju, da prekrije podočnjake. Koji su večeras doista izraženi. Stavljam tuš i maskarom prolazim po svojim trepavicama. A crveni ruž krasi moje usne.

Kosa je blago nakovrčana, a šiške su zakopčane ukosnicom iza. Stavim ogrlicu, a par narukvica krasi moju ruku. Pogled mi zastane na prstu, bolje rečeno na prstenu koji krasi moj prst. 

Obučem štikle, kao i kožnu jaknu. Uzimam torbicu, provjeravajući jesam li sve ponijela. Gemma bi svaki čas trebala doći. Izlaskom iz sobe zatvaram vrata za sobom, a dok se spuštam stepenicama moje cipele odzvanjaju kućom.

"Ideš?" Upita mama, danas je uzela slobodan dan. Pa je čudno nju vidjeti u trenirci i ne našminkanu.

"Sada bi Gem trebala doći." Kažem, "Kako izgledam?" Upitam dok se gledam u ogledalo u hodniku, nisam navikla nositi ovako uske haljine. No Gem me je nagovorila da ju kupim i danas nosim.

"Prelijepo," kaže skenirajući me. "Trebala bi češće nositi ovakve haljine. Imaš zavidnu liniju." Pohvali me, popravljajući par lokni koje nisu išle u dobrome smjeru. Ima oko za detalje.

"Hvala." Kažem, i začuje se zvono na vratima. "Idem ja." Kažem, po zadnji puta popravim haljinu prije nego otvorim ulazna vrata. Zateknem predivnu djevojku, u crvenoj haljini.

"Gemma izgledaš," tražim pravu riječ kojom bi je mogla opisati. "Prekrasno." Kažem jednostavnu riječ, a opet pravu riječ za njezin izgled. Mada ona stalno izgleda prelijepo.

"Hvala," zahvali se i zarumeni u obrazima. "Da je Harry tu pao bi na guzicu kada bi te vidjeo. Izgledaš božanstveno u ovoj haljini." Sada ona pohvali moj izgled.

"Hvala." Kažem kroz smijeh, "Hoćemo li?" Upitam i pokažem prema njezinom autu. Klimne glavom i krenemo prema bijelom autu, koji je parkiran na kolniku ispred moje kuće.


..ispred kluba..


"Hej." Kažem Melissi koja je upravo izašla iz taksija. Crna haljina, kao da je krojena prema njoj. Visoka punđa, skriva njezinu poprilično dugu smeđu kosu.

"Hej vas dvije." Dođe do nas, poljubi me u obraz, pa potom Gemmu. Ubrzo nam se pridruže i El i Sophia.

"Oprostite što kasnimo, kada početnica vozi sporo." Opravda ih El, moram priznati da Soph poprilično sporo vozi. Sto je razumljivo, s obzirom da vozačku ima tjedan dana.

Tko se javlja, ti uopće ne znaš voziti. A i bojiš se, kukavico. Javi se glasić u mojoj glavi. Neprimjetno odmahnem glavom.

"Oh, nije to ništa. Kada ja položim, meni će sigurno trebati puno duže." Našalim se na svoj račun, iako ne vjerujem da ću uskoro položiti. 

"Ako položiš, Ellie." Kaže Gem, na što joj ja isplazim jezik. "Idemo unutra, počinje biti hladno." Predloži Melissa, koja imala poprilično tanku jaknu.

Ulazimo u klub, nakon što su nas čuvari pregledali da ne nosimo nekakve oštre predmete. Cura unutra nam daje žig na zapešće, da možemo bezbroj puta ulaziti i izlaziti van. Kada sasvim uđemo u klub, osjetim dim i miris alkohola čiji miris zasmeta moje nosnice.

"Rezervirala sam nam separe." Vikne kroz galamu Sophia, vodeći nas do stola. Gdje ćemo provesti narednih nekoliko sati, sve do zore.

Sjedam do kraja, skidajući jaknu jer počinje biti vruće. Ubrzo do nas dolazi konobarica, sa malo oskudnom odjećom, bar po mome ukusu. Minica joj jedva pokriva intimno područje, a gore bijeli top sa velikim dekolteom i logom kluba.

Love actually » h.s.Where stories live. Discover now