Chapter 60.

3.4K 144 5
                                    

Harry's P.O.V.


Budim se i pod nosom osjetim miris vanilije pomiješan sa šumskim voćem, lijeni osmijeh se pojavi na mojem licu jer znam tko leži pored mene. Otvorim oči i ugledam ono čemu sam se i nadao. Ellie. Spava stisnuta uz mene, sa njezinom glavom na mojem ramenom, a njezina kosa je svugdje.

Maknem kosu sa njezinog lica, promatrajući koju minutu njezino prelijepo usnulo lice. Sagnem glavu i ostavim poljubac na njezinom nosu, na što se ona promeškolji, i namrgodi se ali nastavi spavati.

Polagano maknem njezinu glavu sa mojeg ramena, i položim je na jastuk. Ostavim par poljubaca na njezine obraze, otvori njezine plave oči trepćući par puta kako bi se priviknula na svijetlost.

"Dobro jutro, ljubavi." Kažem i nasmijem se, jer izgleda tako slatko kada je pospana i zbunjena. "Jutro." Umorno mi se nasmije, i rukama protrlja oči.

Spustim poplun u kojem je bila zamotana, te podignem gornji dio njezine pidžame otkrivajući njezin trbuh. "Jutro, i tebi." Kažem, te potom ostavim poljubac na njezin trbuh, pri čemu se Ellie zakikota.

Sa osmijehom na licu podignem pogled, te ugledam Ellie kako gleda prema meni sa velikim osmijehom na licu. Dođem u nivo njezinih očiju, održavajući svoju težinu sa rukama na krevetu.

"Slatko." Nasmije se, gledajući me u oči. Ruke zapetlja u moju zasigurno raščupanu kosu, i povuče me malo dole tako da su se naše usne dodirivale, no nijedan od nas dvoje nije htio prvi započeti poljubac. Samo smo se gledali.

Ipak moja želja za njezinim usnama, i poljupcima je započela prva. Započeo sam poljubac, igrajući se sa njezinom donjom usnom među mojim zubima. Prebacila nas je, tako da je ona sjedila na mojem trbuhu, a ja na svojim leđima.


Ellie's P.O.V.


Omota ruke oko mojih leđa, koja su još uvijek gola jer je Harry podignuo majicu. Zapetljam svoje ruke u njegovu kosu, produbljujući poljubac. Harry polako spusti svoje ruke do moje guze i stisne je nježno.

Iz mojih usta ispadne uzdah, pri čemu se Harry nasmije u poljupcu, prekidajući ga. Ponovno prisloni sve usne, ali sada uz moj vrat. Ostavljajući nježne i vlažne poljupce uzduž mojega vrata, i vilice.

"Harry," njegovo ime padne sa mojih usta u obliku uzdaha. Na jednom mjestu se posebno zadrži, na mojem osjetljivom mjestu, gdje napravi ljubavni ugriz. Dok prstima nježno prolazi mojim leđima.

Odvoji usne sa mojeg vrata, i pogleda što je učinio, nasmije se svojem remek dijelu i puhne par puta u ljubavni ugriz. Kada su se njegove usne, i vreo dah udaljili od mojega vrata ne zadovoljno puhnem.

"Moj red." Prošapućem, i na trenutak pogledam u Harry'eve oči, zarobi zubima svoju donju usnicu, gledajući me sa žarom u očima. Izgleda tako savršeno ispod mene, proučavajući svaki moj pokret, reakciju.

Spustim glavu kod njegovog vrata, ostavljajući poljupce po njegovoj izraženoj vilici, postepeno spuštajući svoje usne po njegovom vratu. Pa po ključnoj kosti, gdje i krenem raditi ljubavni ugriz.

Iz Harry'evih usana par puta padnu glasni uzdasi, mogu ga zamisliti sa čvrsto stisnutim očima, i blago otvorenim ustima. Kada završim, na brzinu pogledam u njega i vidim ono što sam i očekivala.

Skrenem pogled prema ljubavnom ugrizu kojeg sam mu napravili, i puhnem u njega, te se moj dah razlije po njegovoj koži. Ponosno se nasmijem, sada ja proučavajući što sam napravila na Harry'evoj ključnoj kosti.

Harry otvori oči, i podigne se sjedajući, a ja sjednem u njegovo krilo, sa nogama omotanim oko njegovog struka. Povuče me bliže k sebi, toliko blizu da su se naša prsa dodirivala.

Love actually » h.s.Onde histórias criam vida. Descubra agora