Chapter 35.

3.9K 207 6
                                    

Autor notes: Unaprijed se ispričavam ako su neke informacije izmišljene, ja ne slušam 5SOS, ali su dečki jako slatki.


-Flashback na Gemmin i Ashtonov spoj-


Gemma's P.O.V.


Ash dolazi po mene u sedam sati navečer, to je za dva sata. I krajnje je vrijeme da se krenem spremati. Nije htio reći gdje me vodi, samo je rekao da se ne oblačim elegantno.

Iz ormara vadim plavu lepršavu haljinicu, koja je u struku uska pa nadalje pada. Haljinica nije elegantna, više je proljetna ili pak ljetna. Sada je vedro, ali poslije podne javljaju pljusak, takav je London. Pa zato iz ormara izvlačim i crnu kožnu jaknu.

Ulazim u kupaonicu, sa sebe skidam tajice i Harry'ev džemper. Kojeg inače obožavam nositi. Skidam i donje rublje i ulazim u tuš kabinu.

Svoje mokro tijelo brišem ručnikom, a kosu sam još prije zamotala u drugi ručnik. Oblačim donji veš, i zamotavam se u mantil. Pametna ja ostavila u sobi haljinu.

Oblačim haljinicu, no ne uspijeva mi od ruke da ju zakopčam. "Mama možeš li mi pomoći?!" otvaram vrata od sobe i derem se. Kako bi me čula, pošto je u kuhinji.

"Dolazim." Povikala je mama, te su čula stopala koja lupaju po stepenicama. Kako se bliži sobi, zvuk stopala je sve glasniji. "Reci."

"Možeš li zakopčati?" upitam ju i okrenem joj leđa, ispravljajući leđa. "Hvala." Kažem te ostavim sitan poljubac na njezinom obrazu. Mama me skenira sa smiješkom na licu.

"A gdje ćeš tako sređena?" upita, "Ako smijem znati, naravno." Dovrši, na sebi ima obične traperice i džemper, a preko toga ima pregaču. Kuha nešto. I to nešto jako dobro miriše.

"Idem van sa prijateljem." Kažem, te mami pobjegne još veći osmijeh. Imam 25, a još nemam ni dečka, kamoli zaručnika ili muža. I zato je sretna.

"Ajde napokon da i ti nekog nađeš." Kaže na što ja preokrenem očima. "Još samo i Harry." Promumlja, te krene izaći iz sobe, no moj glas je zaustavi.

"On i Ellie nešto mute." Kažem, i baš me zanima što. Jučer su izašli na spoj, a meni nisu ništa rekli. Svinje male, i ljuta sam na njih. I to poprilično.

"Oho, a što oni mute?" upita, i ja bih htjela znati mama.

"Ne znam," počnem, "Ne žele mi ništa reći." Kažem te maknem ručnik sa kose. Mama još nešto promumlja, odmahne rukom i izađe iz moje sobe.

Kada sam osušila kosu fenom, par puta kroz nju prođem peglom da izravnam vrhove koji su se malo zakovrčali. I za kraj par puta prolazim četkom kroz kosu.

Na lice stavljam minimalnu šminku, malo pudera, maskare i ruža. Špricam svoj najdraži parfem malo na vratu, iza uha i na zapešću. Oblačim ravne sandale, zato što sam za štikle visoka.

Uzimam torbicu, i kožnu jaknu te silazim niz stepenice u dnevni boravak. Gdje sjede zagrljeni mama i Robin. Sjedam na fotelju, Ash treba biti tu za desetak minuta.

"Izgledaš fenomenalno dušo." Pohvalila mi je izgled mama, "Stvarno sjajiš." Pohvalama se pridruži i Robin. Iako mislim da ne izgledam tako dobro.

"Hvala." Kažem, i oglasi se zvono na vratima. "Ja idem, a vi tu sjedite." Kažem i pokažem im na kauč. Pri tome sam mislila da ne gledaju sa kime idem van.

Otvaram vrata, a ispred mene stoji visoki dečko, svijetlo smeđe kose koja mu strši na sve strane. Na nogama su mu crne uske traperice, a gore ima crvenu kariranu košulju ispod koje je obična crna uska majica.

"Izgledaš prekrasno." Kaže skenirajući me od glave do pete, kako se kaže. "Ni ti nisi loš." Kažem mu još jednom ga skenirajući.

"Idemo?" upita, pokazujući prema njegovom autu. "Idemo." Kažem i za sobom zatvorim vrata. Kada smo došli do auta otvorio mi je suvozačeva vrata.

..

"Kino?" upitam kada smo došli i izašli iz auta. "Koji film?" upitam kada smo došli blizu mjesta gdje se prodaju karte. Ponuda filmova je izvrsna.

"U potrazi za srećom?" upita te me pogleda svojim smeđo-zelenim očima. Ima vrlo posebnu boju. Taj film nisam jako dugo gledala.

"Može, nisam ga dugo gledala. A izvrstan je." Kažem prisjećajući se najdražih scena. "Moj najdraži." Kaže i nasmije se, "Pričekaj me tu."

Ash dolazi nakon nekoliko minuta, nije pretjerana gužva danas. U ruci nosi dvije zdjelice sa kokicama, dvije cole, i naravno dvije karte.

Ulazimo u dvoranu u kojoj će biti prikazan film. Sjedamo na svoja mjesta, u zadnjem redu. Dvorana je pusta, jedva da nas ima petnaestak ovdje. Kakva šteta, film je izvrstan.


..poslije filma..


"Jesi li vidjela onog čovjeka ispred nas?" Ash je rekao kroz smijeh, "Da, stalno nas je utišavao." Nadovežem se, cijeli film smo pričali, jedva da smo obratili pažnju na film.

"Hoćemo li se prošetati?" pita i pokaže na park nedaleko od nas. "Može." Kažem, no nakon pola sata nas je ulovio pljusak pa smo potrčali. Kroz ovaj par treba do moje kuće pet minuta.

Stali smo ispred ulaznih vrata moje kuće. "Izgleda da je ovdje završava naš izlazak." Ash kaže dok popravlja njegovu mokru kosu, obadvoje smo skroz naskroz mokri.

"Da," promumljam, "Bilo mi je lijepo danas." Kažem, stvarno je. Čak ni kiša ga nije pokvarila, možda je dodala neki novi čar. Romantični čar?

"Moram priznati da je bilo." Kaže, "A sada se treba vračati do auta." Kaže i nasmije se od muke. "Pričekaj." Promumljam i otvorim ulazna vrata, te iz stalka za kišobran izvadim jedan crni veliki.

"Evo nećeš pokisnuti." Kažem i dodam mu kišobran. Što on sa zadovoljstvom prihvati. Tko bi htio još više pokisnuti nego što je.

"Oh, hvala. A sada bi trebao ići, dok nije počelo još više padati." Kaže i otvori kišobran, ostavi mali poljubac na mome obrazu i krene van iz dvorišta.


*Ovo je užas, grozno, koma. Ali evo vam i malo Gashtona (Gemma + Ashton), znam da oni nisu zajedno. No ja ih zamišljam da su zajedno, i oni su meni tako slatki zajedno. Za kraj ostavite vote/komentar, puno bi značilo.*



Love actually » h.s.Where stories live. Discover now