Качих се в колата ми за състезания - Bugatti La Voiture Noire, която бях дал на приятел от стария ми отбор във Формула 1, за да й направи подобрения, и сега бях непобедим.
Започнах да се състезавам нелегално по улиците месец, след като почина Айвъри. От това се вадеше доста пари, защото малки богаташчета с нови лъскави коли и голямо его си мислеха, че са непобедими. Е, това не беше така, когато аз участвах.
Подобренията по колата ми бяха професионални и никой друг не можеше да вдигне повече километри от мен. Добре, че никой не знаеше за тези добавки, защото иначе нямаше от къде да си вадя допълнително пари. От жилищните сгради печелех много, но това, което наистина ми доставя удоволствие, бяха високите скорости и колите, а парите бяха само добавка към това удоволствие.
Запалих двигателя и потеглих към мястото, където щеше да се състои днешното състезание. Заради драматизирането на малката Сътън и любимия ми брат бях близо до това да закъснея. Част едно от планът ми за отмъщение беше постигната. Мишката беше паднала в капана.
Телефонът ми започна да звъни, изписвайки че Кейдън ме търси. Вдигнах като включих на високоговорител, за да не ми се налага да намалям скоростта.
-Какво има, Кейдън? - попитах, завивайки на светофара.
-Как си успял да убедиш Русия дявол да се нанесе в Блакдаун? - истинска изненада пропиваше гласа на момчето, с което разговарях.
Кейдън имаше фитнес зала в Блакдаун. Всъщност имаше дузина зали в цял Бранфорд, но тъй като живееше в Блакдаун най-често беше в тази зала. Всъщност и останалите момчета живеехме там. Всеки от тях имаше по един етаж от сградата или по-точно Кейдън живееше на деветдесет и шести етаж, Мадокс на деветдесет и осми, а Гавин на деведесет и седми. Аз бях в пентхауса и държах апартамента до този на Руби на деведесет и петия етаж.
-Не беше нужно, любимото ми братче я убеди вместо мен. - думите ми предизвикаха смях у приятеля ми.
-Уау, Лео е голям глупак, сериозно. - опита се да укроти смеха си. - Уговорката за утре остава, нали?
-Да, в осем. - отвърнах, намаляйки, за да спра колата си до останлите, които чакаха състезанието да започне. - Трябва да ти затварям, че след малко имам състезание.
-Добре, успех, Ди. Ще се видим утре!
-До утре, Кейд! - казах, след което затворих.
DU LIEST GERADE
reasons to hate you
RomantikGOLDENDALE'S ELITE BOOK #1 РУБИ Мразя е силна дума, но ако трябваше да напиша причините, заради които мразя Деймън Нийл, времето нямаше да ми стигне да ги изброя всичките. На първо място в червени букви винаги ще стои факта, че той уби сестра ми. Д...