Очите на Деймън ту бяха насочени към моите, ту към гърдите ми, които все още бяха покрити от сутиен.
-Когато се съблече в басейна, не успях да ти се нагледам, защото се опитвах да бъда джентълмен, но майната му на джентълменството! - каза, след което започна да целува ключицата ми.
Усмивката на лицето ми щеше да стои доста дълго. Всяка една целувка, всяка една дума и докосване ме караха да се чувствам добре в кожата си. Чувствах се желана, а най-хубавото беше, че и аз го желаех.
Деймън премина разстоянието между врата ми и долната част на корема ми, целувайки пътека до там. Допирът на устните му до кожата ми изпращаше електричество по цялото ми тяло и едва сдържах стоновете, които искаха да излязат от гърлото ми. Топлината между краката ми се засилваше в очакване.
Когато постави целувка точно над копчето на панталона ми, надигна глава, срещайки очите ми. Кимнах, давайки съгласие да свали черния панталон, който носех.
Откопча копчето и с моя помощ успя да свлече панталона надолу, така че да мога да го изритам от краката си и да се озове на земята.
-Харесвам бельото ти! - прошепна срещу долната част на корема ми, а аз сигурно станах по-червена от множеството изрисувани черешки по белите ми бикини.
-Не очаквах, че ще стигнем до тук. - признах си, а той постави кратка целувка върху центъра на бикините ми. Беше едно леко докосване, но сърцето ми се разруптя като лудо, очаквайки го да свали останалата част от дрехите по мен. Деймън се надигна, за да може главата му да бъде точно над моята. Няколко сантиметра ни деляха, но ги чувствах като много повече.
-Не се шегувах като казах, че харесвам бельото ти. - промълви, пръстите му се заиграха с едната презрамка на сутиена ми. -Дори и да носиш бельо като това на баба ми, самият факт, че ти си с него, ще го направи мое любимо.
-Деймън! - възкликнах засрамена. Възможността да имам бельо като това на баба му не беше малка.
-Руби! - прошепна с усмивка на лице. Начинът, по който произнасяше името ми, беше толкова... толкова... Господи, исках да останем в този момент завинаги.
Пристите му докосваха кожата около сутиена ми, карайки ме да настръхна. Исках това парче плат да бъде свалено от мен.
-Може ли? - попита, гледайки към червения ми сутиен, като сякаш беше прочел мислите ми. Кимнах и се надигнах, за да може да откопчае сутиена.
YOU ARE READING
reasons to hate you
RomanceGOLDENDALE'S ELITE BOOK #1 РУБИ Мразя е силна дума, но ако трябваше да напиша причините, заради които мразя Деймън Нийл, времето нямаше да ми стигне да ги изброя всичките. На първо място в червени букви винаги ще стои факта, че той уби сестра ми. Д...