-Искаш ли нещо за пиене? - попита Гавин още щом седнах на дивана до него и Грейсън. Миранда беше на фотьойла до мен и продължаваше да оглежда тоалета ми. -Няма алкохол, но Мадокс ме накара да накупя от почти всички видове сокове и безалкохолни.
-Като казваш, че има от почти всички видове, много ме затрудняваш да избера. - отвърнах, очите ми се бяха застопорили във вратата, която не се беше отворила в последните десетина минути.
-Иначе ти как си, Руби? Добре ли си? - думите на Гавин ме накараха да насоча вниманието си към него. Не знам дали е казвал нещо преди това, но беше страшно неучтиво от моя страна да го игнорирам. Изглеждаше сякаш върви между черупки от яйца като си говори с мен от страх, че ще каже нещо грешно.
-Добре съм. - отговорих, кимайки с глава, за да покажа, че съм уверена в отговора си. -Джи, не е нужно да ти е неудобно да си говориш с мен. Наистина съм добре.
-Аз... - замисли се, гледайки ме сякаш съм направена от стъкло и е на път да ме изпусне на земята, където ще се счупя на парчета. -Просто наистина се притесних за теб. Премина през много и искрено съжалявам, че съм бил част от някои от нещата, които ти се случиха.
-За нищо не си виновен, Гавин. Нито си убил сестра ми, нито си бил ти този, който ме е насилил, възползвайки се от позицията си на власт. Това, че си участвал в номерата, които Деймън ми скрои, не те прави лош. Не ти се сърдя. Дори на Деймън не се сърдя толкова, въпреки че идеята е била негова.
-Въпреки това, не беше правилно. Човешката психика е крехка и не бива да си играем с нея. Когато някой изпадне в дупка, - сините му очи гледаха право в по-големия му брат, който си говореше нещо с Кейдън - е много трудно да излезе от там.
-Мадокс е много силен. - промълвих. -Гавин, ти също си много силен. Искам да знаеш, че аз не ти се сърдя. Дейзи също не ти се сърди. Не се сърди на никого от вас.
-Чувала ли си се с нея наскоро? - очите му бяха пълни с надежда. Беше жестоко от страна на родителите й да не позволят на братята Финли да посетят дъщеря им след случилото се.
-Вчера говорих по телефона с майка й. Най-вероятно ще отида да я видя февруари, когато ще ходят и родителите й.
-Има ли някакво подобрение? - гласът му звучеше така сякаш всеки момент ще се разплаче. Знаех, че отговорът ми няма да бъде това, което иска да чуе. Той също го знаеше.
YOU ARE READING
reasons to hate you
RomanceGOLDENDALE'S ELITE BOOK #1 РУБИ Мразя е силна дума, но ако трябваше да напиша причините, заради които мразя Деймън Нийл, времето нямаше да ми стигне да ги изброя всичките. На първо място в червени букви винаги ще стои факта, че той уби сестра ми. Д...