57 ♛ damon

134 8 0
                                    

Два месеца по-късно

Въпреки всичките връзки, които имахме с Руби, делото й още не беше влязло в съда. Прокуратурата отделяше прекалено голямо внимание на разследването, въпреки че Русият дявол им беше дала достатъчно доказателствен материал. Виктория е завела Ру в болницата след случилото се и в картона й е записан прегледа, а от вагината й е извадена семенна течност, принадлежаща на Парис Харпър. Не знам какво още искаха да разследват, но бях сигурен, че се бавят заради позицията на Харпър.

Днес официално откривах търговския център. Беше краят на януари и имаше много интерес от жителите на Бранфорд, които го чакаха през целия месец от новата година. Отварянето на търговския център значеше и пускане на рекламните материали за Парис. Нямах търпение да го съсипем. Той също заслужаваше да си получи заслуженото.

Бях се замислил толкова много над ситуацията, че не бях чул механика от екипа на Ферари, който ми обясняваше как е оправил повредата в колата, с която тренирах, и че вече мога да започвам с обиколките.

Погледнах към ограждението, от което ме наблюдаваха треньорът ми и другите специалисти от екипа, които правеха статистиката относно техниката ми и мислеха начини, с които мога да се подобря. Вниманието ми обаче беше привлечено от русата коса на Руби, която я обгръщаше като ореол.

Русият дявол ми се усмихна щом ме видя, че я гледам, и ми помаха. Бейзъл я пускаше да идва на тренировките ми, ако обещая, че няма да се разсейвам. Няма да лъжа, беше ми изключително трудно да спазвам обещанието си.

Руби и аз бяхме във връзка от вече два месеца, които бяха повече от прекрасни. Имам чувството, че с всеки изминал ден се влюбвах все повече и повече в нея. Тя все още живееше в апартамента си в Блакдаун, но почти всяка вечер оставаше при мен. Сутрините до спящата Руби Сътън определено бяха едно от най-вълнуващите неща, които можеха да ми се случат.

Тя започна да работи с Антъни Вакарело, а аз щях да се състезавам този сезон. И двамата сбъдвахме мечтите си в професионален план, а относно личния ни живот – там също нещата бяха чудесни. Дори започвах да се притеснявам, че нещо може да се обърка.

Не, Деймън! Всичко ще бъде наред! Днес съдът ще се произнесе по делото на Лео. Той ще бъде осъден. Кариерата на Парис ще рухне. Руби ще получи възмездие за това, което нещастникът й е причинил.

reasons to hate you Where stories live. Discover now