25 ♛ damon

128 9 0
                                    

-Ще се съблечеш ли или направо с дрехите? - попитах, придържайки Мадокс до душа, от който вече течеше студена вода.

Приятелят ми измрънка нещо несвързано и нямах друг избор освен да го подбутна да застане под душа, за да може водата да му помогне да се съвземе от махмурлука.

След вечерта при нашите имах много работа и сега единственото, което ми беше нужно, беше Мадокс отново да попадне в тъмна дупка. Днес сутринта купих търговски център в града. Беше дългоочакван проект, но радостта ми не продължи дълго, тъй като с Кейдън намерихме приятеля си да допива шише с водка на паркинга на университета. Ако днес Руби нямаше лекция при Роуд, изобщо нямаше да ходим до университета, но бях обещал на двамата Финли, че ще пазя Русия дявол от Кейлъб.

Кейдън трябваше да отиде до една от залите си, защото обновява уредите там, и се нуждаят от неговия подпис. След лекцията прибрах Мадокс в пентхауса ми, защото не ми се искаше да го оставям сам в неговия апартамент. Гавин беше казал, че ще дойде вкъщи като свърши със своите лекции, което значеше, че ще е тук всеки момент.

-Мамка му, Ди, водата е много студена! - измрънка Мадокс, който вече беше подгизнал. Малко по малко започваше да се съвзема.

-Така е като продължаваш да наливаш алкохол сякаш е вода. - звучах все едно съм майка му, но вече бях свикнал с изблиците му. Всички бяхме.

-Мениджърът ни притиска с новия албум, а не съм писал нищо хубаво от знаеш кога. - извъртя очи. В негово присъствие не говорихме за онази вечер, когато Дейзи замина и всичко се обърка.

-Добре де, не може да е толкова зле. - отвърнах, подпрял се на стената.

-Преди пишех за любов, а сега най-доброто парче, което имам, говори за това колко съм депресиран и пиян. - обясни, стоейки под струята вода със затворени очи.

-Не е нужно да пеете само за любов. - спрях душа и му подадох кърпа.

-Не знам. Самият текст описва как се чувствам и всичко, но е много по-мрачна от цялата ни дискография до момента. - обясни Мадокс, подсушавайки колкото може косата си с кърпата. -Мога да ти я пусна да я чуеш и после да ми кажеш какво мислиш. - предложи.

-Добре. Какво ще кажеш да ми я пуснеш, за да я чуя докато ти се преоблечеш? Оставил съм ти дрехи в първата спалня за гости.

reasons to hate you Kde žijí příběhy. Začni objevovat