Година и четири месеца по-рано
Последният месец беше доста натоварен. Тъй като другата седмица летяхме за Испания, треньорите ни караха да тренираме допълнителни часове. Не се бях прибирал в Голдъндейл от концерта на "Relaxed of Bad". С Айвъри се бяхме видели точно два пъти и колкото и да ми се искаше да подхвана разговор относно това, че връзката ни трябва да приключи, тя ме хващаше още от вратата, за да правим секс. Нуждите ми като мъж ме направиха прекалено слаб, за да й кажа, че искам да се разделим.
Сега бях на вечеря с родителите си, след която щях да се видя с момчетата. От едната страна на масата бяха майка ми и баща ми, а от другата бяхме аз и Лео. Щом се бяхме събрали всички, значи имаше нещо, което татко искаше да ни каже.
Играех си с ориза в чинията, чакайки някой да каже нещо. Беше тихо и неловко. Нямах търпение баща ми да се измъкне с някакво тъпо извинение и да отиде при курвите си.
-Кога смяташ да предлагаш брак на Айвъри? - попита баща ми, хващайки ме неподготвен.
-Ами, всъщност... - започнах като се надявах да успея да го убедя, че Айв не е подходяща за мен и аз не съм за нея, но татко ме прекъсна.
-Вчера говорих с Гейбриъл. Той също е на мнение, че няма какво да чакате и ще е хубаво да започнем да мислим за дата за сватбата. Мислехме си, че може да го направим около завършването на Айвъри. Баща й е готов да й отстъпи част от бижута "Сътън" и ще й бъде нужен съпруг, който да я ръководи.
-Но ние още не сме се сгодили даже. - възразих. Не мога да повярвам, че родителите ни вече са планирали кога ще сключим брак, а аз си мислех как да кажа на семейството си намерението ми да скъсам с Айвъри.
-Точно за това те питам кога ще й предложиш. Днес с майка ти ходихме, за да изберем пръстен. - погледнах към мама, която ми се усмихна виновно. Защо не са ми казали, че ще избират годежен пръстен?
-Не трябва ли аз да избера пръстена? - повдигнах вежда.
-Ти си зает с тренировки и сметнахме, че можем да ти помогнем. - рече мама в опити да направи всичко това правилно. Тя изкара една малка черна кутийка, която ми подаде. -С баща ти мислим, че и ти, и Айвъри ще харесате избора ни.
Взех кутийката и я отворих. Вътре видях пръстен, направен от жълто злато с огромен диамант. Бижуто най-вероятно струваше много. Това сигурно е и причината да изберат точно този пръстен – за да покажат колко богати сме и как Айвъри ще бъде обсипвана с пари и скъпи подаръци.
VOUS LISEZ
reasons to hate you
Roman d'amourGOLDENDALE'S ELITE BOOK #1 РУБИ Мразя е силна дума, но ако трябваше да напиша причините, заради които мразя Деймън Нийл, времето нямаше да ми стигне да ги изброя всичките. На първо място в червени букви винаги ще стои факта, че той уби сестра ми. Д...