9 ♕ ruby

161 11 0
                                    

Година и пет месеца по-рано

-Хайде момичета, ще е забавно! - опитваше се да ни убеди Дейзи, гледайки ни със сините си очи.

Аз, Дейзи и Сара седяхме на леглото ми. Тъкмо бяхме изяли пицата, която си поръчахме за вечеря. Дейзи се опитваше да ни убеди да отидем на концерта на "Relaxed of Bad", групата в която участваше по-големият брат на гаджето й. Имаше период, в който и двамата Финли бяха влюбени в приятелката ми, но в крайна сметка тя избра Гавин. Сега пък искаше да отидем на концерта на Мадокс и групата му.

-Гавин няма ли да каже нещо? - попита Сара точно това, което и на мен ми беше любопитно да разбера.

-Той ме покани да отида, защото е първият голям концерт на групата в Голдъндейл. Това е важен ден за Мадокс, Нико и Грей. Просто ми се искаше и вие да дойдете. - нацупи се Дейз.

Мадокс и Гавин живееха срещу нас. Като малки сме си играли и знаех колко много обичаше музиката Мадокс. Това обаче беше отдавна. Сега не бяхме приятели и не чувствах, че мястото ми е там, въпреки че музиката им беше доста добра. Говореше се, че Мадокс пишеше песните им, и ако беше вярно, то той наистина имаше много талант.

-Но ние не сме техни приятели. - изказах мислите си на глас.

-Ру, да ти напомням ли как Мадокс те научи да караш колело или как ти ми помогна да направим изненада за десетия му рожден ден? - напомни ми русата ми приятелка.

Преди семейство Уонг да се нанесат в къщата до нашата, аз и Дейзи бяхме постоянно в къщата на семейство Финли. В началото и Айвъри идваше да си играе с нас, защото беше на същата възраст като двамата братя, но после изведнъж спря. Не знам защо, но и не съм я питала.

-Това беше отдавна. Нека останем у дома и да гледаме филм. - казах като погледнах към Сара, търсейки подкрепата й.

-Нека отидем. То се е видяло, че Дейз няма да се откаже. - съгласи се кафявокосата ми приятелка.

Е, или оставах сама вкъщи, или отивах с тях.

-Добре. - предадох се и аз. - В колко часа започва?

-След час. - рече, усмихвайки се широко Дейзи.

След това побързахме да се приготвим, за да може да отидем навреме. Все още нямахме коли, така че щеше да ни се наложи да вървим пеша до бара, където щеше да е самият концерт.

reasons to hate you Where stories live. Discover now