Година и два месеца по-рано
Тръгвах към домашния офис на баща ми за пореден път като след като стигнех до вратата, се обръщах и се връщах в стаята си, правех няколко обиколки около леглото си и правех нов опит.
След разговорът ми с Деймън сутринта мислих много. Комплиментът му относно моделите ми ми вдъхна увереност. Ако имах добър нюх относно модата, баща ми щеше да се съгласи да уча това, а не бизнес.
Вече минаха няколко часа, а аз не успявах да събера смелост, за да отида. Беше лесно на думи, но ме беше страх. Ако кажеше не?
Спрях се пред вратата на офиса на баща ми, опитвайки се да събера смелост да почукам. С едната си ръка си играех с рубина на врата си, а другата ту стисках в юмрук, за да почукам, ту отпусках и приближавах към тялото си.
Сега е моментът, Руби! Издишах дълбоко и приближих ръката си, стисната в юмрук, към вратата, която в същия момент се отвори. Баща ми гледаше към мен изненадан.
-Идваше да говориш с мен ли? - попита ме баща ми, русата му коса беше прилежно загладена назад, а зелените му очи, които имаха същия нюанс като моя, ме гледаха в очакване на отговор.
-Ъм, да. - едва успях да промълвя. Буца с притеснение беше заседнала в гърлото ми.
-Имам десетина минути. Заповядай! - отмести се от вратата, правейки ми място да вляза.
След като вече бяхме в домашния офис на баща ми и бяхме седнали един срещу друг, разделени от огромното махагоново бюро, татко ме гледаше в очакване. Знаех, че мрази, когато му губим времето, но наистина ми беше трудно да започна.
-Татко, мислих много относно висшето си образование. - успях да кажа преди баща ми да ме прекъсне.
-Избра ли си вече университет? Този в Бранфорд има чудесна бизнес програма, по която учи и сестра ти.
-Всъщност, татко... - преглътнах шумно. -Мисля, че бизнесът не е моето нещо.
Мъжът срещу мен повдигна вежда. Не изглеждаше сякаш е ядосан, но той и без това не показваше особено емоциите си, така че никога не можех да зная какво става в главата му.
-Тогава си помислила над идеята на майка ти за политика?
-По-скоро искам да уча в... модната академия в Бранфорд.
YOU ARE READING
reasons to hate you
RomanceGOLDENDALE'S ELITE BOOK #1 РУБИ Мразя е силна дума, но ако трябваше да напиша причините, заради които мразя Деймън Нийл, времето нямаше да ми стигне да ги изброя всичките. На първо място в червени букви винаги ще стои факта, че той уби сестра ми. Д...